Eli panostatteko rahallisesti pukeutumiseen?
Kengät, housut, paidat, takit ja alusvaatteet.
Laskeskelin 400 euroa riittävän, halvalla menee kun ei tarvi panostaa edes puolta Gucci laukun vertaa uskaltaakseen ulos.
AsianVierestä
How Much Is Your Outfit?
40
64
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän väärin ehkä sanailit, pitäisi ehkä kirjoittaa How much costs your own outfit?
Höpötysjuttuja.- Anonyymi
Eikä pidä jos käyttää jekkimurretta.
- Anonyymi
Tuo aloitus oli ihan oikein, tuo sun taas on suomalainen tönkkökäännös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pidä jos käyttää jekkimurretta.
Tuo how much on ihan normaali kysymys, ei mitään costia siihen tarvii eikä yleensä laiteta.
- Anonyymi
Ja kysymyslauseesee pitäs tulla sitten does muutenkin, ei tuolleen.
- Anonyymi
Kylpyammeet ja hammastahnat... hyviä huvittavia keskustelujen aiheita, ja terveellisiä ainakin sitt
- Anonyymi
Eli kuljet alasti, selvä.
Samoihin menee ei ainakaan yli 400 euron. Ja miesten vaatteista puhutaan.
- Anonyymi
On se outoa jos miettii mihin tiedostamatta panostaa.
Hyvät alusvaatteet, kengät ja takki, keskihintaa kalliimpia. Housut yleensä Prismatason farkkuja. Alusvaatteet eivät ulospäin näy ja silti tiedostamattaan ostaa tyylikkäitä, sopivia ja hinnakkaampia. Hyvät lahjat pitää paketoida kauniisti:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
On se outoa jos miettii mihin tiedostamatta panostaa.
Hyvät alusvaatteet, kengät ja takki, keskihintaa kalliimpia. Housut yleensä Prismatason farkkuja. Alusvaatteet eivät ulospäin näy ja silti tiedostamattaan ostaa tyylikkäitä, sopivia ja hinnakkaampia. Hyvät lahjat pitää paketoida kauniisti:)
AsianVierestäMulla saattaa farkut maksaa n. 80€, kengät 50-120€, takki 50-100€, paidat 10-40€, alusvaatteet 3 boxerin setti maksaa n. 25€.
Mikä mukavalta tuntuu ja kai se oma tyyli on vähän sen myötä mikä on. :D
- Anonyymi
Ihmeellistä tämä aika, tässä maassa elää ihmisiä, joilla hintalaput roikkuu vaatteista
ja oleminen määrittyy ... mitä kukakin arvostaa.
Olen huolestunut, millaiset arvot ihmisille kasvatetaan.
Suomen talous romahtaa, toiset tekee kahta duunia, vaivoin elättää itsensä ja
toisesssa ääripäässä kasvaa nuoriso, vailla mitään käsitystä
hinnoista, taloudesta... parisuhde muodostetaan cutsin laukun hintalapulla.
Kaikki on rajatonta, kulmien alta katselua, globaalia, yletöntä... teinivetelää.
Sä, lukijat, kaikki painii omat läksynsä omaan tahtiin. Eikä niitä voi oikaista.
Toisia kiinnostaa elämä, toisia tekeminen, toisia rahankeruu, toisia toisten asioiden ”parantelu”.. while omat asiat jää ...
Raha on illuusio, valhetta, jonkun pankkiirin työväline.
Mitä tällä kysymyksellä haetaan?- Anonyymi
Haetaan sitä etteivät halvat vaatteet kestä ja ovat epämiellyttävämpiä käyttää.
Maailman pelastajat käyttävät käyttöä kestäviä vaatteita joita voi käyttää kauemmin ja ovat miellyttäviä päällä. Lapsille ei puhuta hinnoista vaan laadusta. Noin kannattaa tehdä vaatteiden ja myös ihmissuhteiden kanssa niin ei tule myöhemmin helposti reikiä rakkauteen, eikä vaatteisiin:)
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman pelastajat käyttävät käyttöä kestäviä vaatteita joita voi käyttää kauemmin ja ovat miellyttäviä päällä. Lapsille ei puhuta hinnoista vaan laadusta. Noin kannattaa tehdä vaatteiden ja myös ihmissuhteiden kanssa niin ei tule myöhemmin helposti reikiä rakkauteen, eikä vaatteisiin:)
AsianVierestäHöpöhöpö. Kyllä halvallakin saa hyvää ja kirppareilta melkein ilmaiseksi..
Mun takki, ostettu viime vuonna.. Hinta noin 80,-, talvilegginsit ostettu joskus viis vuotta sitten muutamalla kympillä. Kengät noin satkun.. jne.. Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäJuuri radiossa puhuttiin siitä kuinka merkkivaatteetkaan eivät nykyään enää kestä. Parin pesun jälkeen ovat aivan nukkaiset. Ajat muuttuvat.
Palstakamu kirjoitti:
Juuri radiossa puhuttiin siitä kuinka merkkivaatteetkaan eivät nykyään enää kestä. Parin pesun jälkeen ovat aivan nukkaiset. Ajat muuttuvat.
Merkkivaatteeissa se "merkki" kustantaa puolet hinnasta. Vähintään. Ja Kiinassa nekin useimmiten tehdään.
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Kyllä halvallakin saa hyvää ja kirppareilta melkein ilmaiseksi..
Mun takki, ostettu viime vuonna.. Hinta noin 80,-, talvilegginsit ostettu joskus viis vuotta sitten muutamalla kympillä. Kengät noin satkun.. jne..Tuo oli mun viesti.
Wwuwuw kirjoitti:
Merkkivaatteeissa se "merkki" kustantaa puolet hinnasta. Vähintään. Ja Kiinassa nekin useimmiten tehdään.
Tämäpä tämä.
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Kyllä halvallakin saa hyvää ja kirppareilta melkein ilmaiseksi..
Mun takki, ostettu viime vuonna.. Hinta noin 80,-, talvilegginsit ostettu joskus viis vuotta sitten muutamalla kympillä. Kengät noin satkun.. jne..Mun vanhimmat vaatteet on melkein 30 vuotta vanhoja. Kumpikin ostettu aikoinaan Seppälästä edullisesti. Takkeja kumpikin.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mun vanhimmat vaatteet on melkein 30 vuotta vanhoja. Kumpikin ostettu aikoinaan Seppälästä edullisesti. Takkeja kumpikin.
Tuohon aikaan tehtiin vielä kestäviä vaatteita. Mullakin on jotain perintövaatteita vuosikymmenten takaa.
xLiner
- Anonyymi
Minua kyllä huolestuttavat nuo nilkat paljaina kulkevat tytöt, pelottaa kun paleltuvat sitten..
- Anonyymi
Totta, pitkät villasukat tai säärystimet voivat olla käytännöllisiä pakkasilmassa.
Hyvät maiharit ja villasukat, niistä nilkat tykkäävät.
AsianVierestä
- Anonyymi
En mieti rahaa, kun ostan tarpeellista. Hyvälaatuinen vaate tai kengät maksaa helpostikin 200€, mutta voivat kestää hyvänä käytössä vuosikausia.
xLiner- Anonyymi
Sinulla taitaa olla sama ajatus kun ostat jotain. Jos ihastuu johonkin tuotteeseen, sovittaa ja tuntuu hyvältä on ostopäätös tehty.
AsianVierestä - Anonyymi
Mulla kestää halvemmatkin hyvänä vuosikausia..
- Anonyymi
Turhia ostoksia... missähän olin, ei tullut turhia ostoksia XXL-kaupasta mutta hauska myyjämies joku sanoi kun etsin kassaa, että mistä löytyy, sanoi hassusti vähän ärrä-vikaisesti naurahtaen että; joo kauppa on vähän kuin joku labyrintti, suuri kauppa :D
- Anonyymi
En ehtinyt käydä voima-kaupassa eli Powerissa, englantilaisten jutussa, olisi ollut hyvä idea ostaa näyttöä, kävin sitten jooh XXL ja Gigantissa, kikantissa jooh myyjät hyviä, mutta asiakkaa ilkeitä :ÖD
Ostan mieluummin vähän useammin uusia vaatteita ja sitten halvalla hankin. Esimerkki hinnasto pukeutumisestani:
Housut 25€, musta t-paita 8 €, sukat ja bokserit Prismasta jotkut halvat, takki 30 €, lenkkarit 30 €. Eli päälle satasella saan yhden kerraston.
Toki sitten löytyy myös kalliimpiakin vaatteita, mutta noin esimerkkinä että halvemmallakin selviää alennusmyyntejä hyödyntäen. Eihän ne mitään tyylikkäitä printtejä sisällä tai hienojen merkkien logoja, mutta perus siistejä vaatteita kuitenkin.Mä ostan kanssa usein alena kalliimmat just, kuten kengät ja takit. Ja eihän niitä usein tarvi ostella, toisin kun alushousuja, sukkia tai t-paitoja.
Nyt kun leutoa pärjää monesti ihan t-paidalla ja takki vaan päälle.JanK kirjoitti:
Mä ostan kanssa usein alena kalliimmat just, kuten kengät ja takit. Ja eihän niitä usein tarvi ostella, toisin kun alushousuja, sukkia tai t-paitoja.
Nyt kun leutoa pärjää monesti ihan t-paidalla ja takki vaan päälle.Minun taktiikka on ostaa aina alesta edellisen vuoden mallistoa. Saa aikaisempana vuotena kalliilla olleita vaatteita pilkkahintaan. Toki tämä tarkoittaa, että sitten on muodista aina jäljessä, mutta ei se tämmöistä hampuusia haittaa.
Palstakamu kirjoitti:
Minun taktiikka on ostaa aina alesta edellisen vuoden mallistoa. Saa aikaisempana vuotena kalliilla olleita vaatteita pilkkahintaan. Toki tämä tarkoittaa, että sitten on muodista aina jäljessä, mutta ei se tämmöistä hampuusia haittaa.
Heh, no joo. Eipä se muoti nyt muutenkaan ole meidän kaikkien juttu. Minunkaan juttu siis. Pääasia et ite viihtyy vaatteissaan. :)
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Minun taktiikka on ostaa aina alesta edellisen vuoden mallistoa. Saa aikaisempana vuotena kalliilla olleita vaatteita pilkkahintaan. Toki tämä tarkoittaa, että sitten on muodista aina jäljessä, mutta ei se tämmöistä hampuusia haittaa.
En usko että moni edes tunnistaa mikä on minäkin vuonna muotia,, ehkä jotkut harvat muodista kiinnostuneet. Muille olet yhtä muodissa tai epämuodissa kuin kaikki muutkin. Itselläni ei ole mitään käsitystä ainakaan.
- Anonyymi
Joo noissakin mäkihyppäilyissä, jos kaatuu niin kuolema lähestyy, veli oli itävaltalaisten luona pujottelua tekemässä... itävaltalaisten helikopteri tuli viemään sairaalaan :D
- Anonyymi
Itävaltalaisten heliroottori huomaa tilanteen ja vie sairaalaan parantumaan hetkeksi, kuin joku alppihiihtokin on sellaista että joo nopeus tappaa helposti.
Tuossa kun kävin äsken kaupassa eli oli päällysvaatteet yms. yllä niin lasketaanpa.
-Bokserit Lidlistä, muistaakseni hintaan 3kpl/10e eli 3,33e
-Saadut villasukat
-T paita Prismasta, muistaakseni noin 5e
-Collegehousut Prismasta, muistaakseni noin 20e
-Toppahousut. Muistan että ne kuului toppapukuun jonka takki on tullut tiensä päähän ja yhteensä ne oli varmaan jotain 50e luokkaa eli sanotaan 25e
-Huppari HM:stä, muistaakseni noin 20e
-Oranssi työtakki Puuilosta, noin 50e
-Bruno Banani (kyllä, tällainen merkki on olemassa 😅) pipo Lidlistä, noin 6e
-Talvisaappaat, ostettu hiljattain Tokmannilta, hinta noin 25e
Eli 154,33 €
Eikä oo kylmä 😎- Anonyymi
Katsotaas, eli koska ostan usein alesta laitetaan se mitä itse maksoin ja sitten myös sulkuihin suunnilleen ovh myös eli:
- villasukat, ilmainen/mittaamaton (n.30e)
- farkut, 60e (90e)
- alushousut 10e (10e)
- villapaita 120e (120e)
- kengät 50e (120e)
- takki 60e (160e)
Tulihan tuohon aika paljon, eli itse olen käyttänyt rahaa n, 300e, silti olisin voinut käyttää 530e jos en hyödyntäisi aleja sopivissa kohtaa.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Norjalaisten kalastusohjelma oli hassu miten pilkitään isoja kaloja eli haukiakin jään alta.
- Anonyymi
Mun rakkain talvitakki Massimo Dutti 80e kirppikseltä ostettu
Laadukkaat nilkkurit ostin uutena, maksoi noin 80e
Farkut 75e
Neule muutaman kympin
Laukku Michael kors käytettynä 80e
Alusvaatteet about 50e luokkaa - Anonyymi
Aika hygieenistä toimintaa kun on kylpyammeet ja hammastahnatkin mielessä.
En panosta rahallisesti enkä muutenkaan. Tarvetta kylläkin ois panostaa
- Anonyymi
Hassu sanonta jostain Las Vegasista sinne kun menee niin ei pääse pois, eli kaikki jä'ää vegasiin kun peli kiinnostavat niin paljon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924667
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843942Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1473661Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152635Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432151
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261840Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717- 881709