ja hakannut sauvalla viime päivinä? Luistaako suksi ja onko ladulla hauskaa? Ajoitko monta alamäessä kumoon vai vilkutitko ohimennessäsi vain nätisti? Huusitko prkelettä vai viheltelitkö kesäillan valssia? Mikä on ollut asenteesi ja pitääkö sitä tarkistaa? 🌼🌻
Oletko hiihtänyt
14
70
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla oli pipo korvilla, ei silmillä eli hyvä tuuli oli.
- Anonyymi
Ei ole tullut hiihdeltyä, mutta aikomuksena on lähiaikoina lähteä suksimaan vittuun.
- Anonyymi
Tsiiiii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsiiiii!
Taitaa koitua omalle kohdallesi. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tsiiiiii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lipesikö pahasti sivuun?
- Anonyymi
Hovimuusikko Ilkka https://m.youtube.com/watch?v=vPiazLToi-w laulaa Laturaivosta. ⛷
Kävin hiihtämässä, mutta latu oli täynnä kusta ja paskaa. Käännyin sitten takaisin ja vein sukset varastoon.
Mikä siinä on, että niiden ihanien luffejen pitää antaa tehdä tarpeensa ihan mihin sattuu?En. Hain ne kyllä kellarista ja sauvoilla olen sauvakävellyt, siis niillä hiihtosauvilla.
- Anonyymi
Ennen vai jälkeen papujen?
- Anonyymi
Sen minä vaan yhä haluaisin kuulla missä ne alastomat miehet oli mäessä.
- Anonyymi
Levillä.
- Anonyymi
Erittäin hauska juttu tehdä jotain peliä, kun noniiin on aika hauska juttu ja sellainen virus-pelikin vielä avaruustaustalla oleva :D
En nyt ole vielä ynnännyt tämän kauden kilometrejä mutta parisataa kilometriä ei taida ihan tulla vielä tammikuussa täytteen. Aika rauhassa saa sivakoida perinteistä kun suurin osa luistelee ohitse, ei mitään laturaivoa ole ollut näkyvissä.
Yllättävän hyvin on viime aikoina alkanut kulkemaan. Muistaa vaan että uutta lunta kun on tullut niin sidettä siirtää enemmän pidon puolelle. Uusi höttölumi on kuin ei oikein ole niin pitävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974812
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1704425Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?864207Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162678Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881759
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91747