Niin saako naisia jos mies tuo naiselle vichyy perjantai iltana ja sanoo että hörpitään vichy ei ole kivaa olla kännissä. Vai haluaako nainen viinaa ja lähtee yksin baariin koska mies ei juo viinaa.
Saako vichy mies naisia
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä otan mielummin vichyä, kuin viinaa. Muiden puolesta en pysty vastaamaan.
- Anonyymi
Hyvin sopii Vichy.
Mulla on yksi ja ainoa breezeri pullo ollu korkkaamattomana jääkaapin lokerossa lokakuun lopusta asti. Avaamaton -sinetti on edelleen ehjä-strohi-pullo on ollu kaapissa joku 7 vuotta. 2cl:n kossupullosta on edelleen viiden vuoden jälkeen yli puolet jäljellä, ja se minkä verran siitä on käytetty, on sillä puhdistettu pari kertaa tussitaulu. Edellinen humalassa olo oli helmikuussa 2009.
Vastaus kuuluu siis, että vichyllä -vaikkakaan en siitä juomana tykkää- mut isketään mieluummin kuin alkoholipaukulla. Ei mua varsinaisesti haittaa se että seurassa juodaan, mutta örvellystä en jaksa katsella kovinkaan pitkään.- Anonyymi
Höpö, höpö. Mies ei saa naista kuin raahamalla tukasta kotiin. Jalasta jos vetää, niin menee santaa toosaan.
Kotiluolassa sitten kiskoo tukasta, vetää takaapäin ja hakkaa nyrkillä niskaan. Jos konstaapeli tulee jälkeenpäin ovelle kolkuttelemaan, niin hänelle sama kohtelu. Ihan sama kumpaa sukupuolta on.
Kuka uskis uskaltaa poistaa tämän(kin) viestin. Voi teitä reppania. Tosin kyllä minäkin 40 vuotta sitten uskoin joulupukkiin.
>Simiti< - Anonyymi
Ystävällinen, reippaasti ja sivistyneesti jutteleva mies saa naisseuraa. Saa juoda Vichyä tai kahvia tai vaikka lanttuteetä.
-Likinäkörillitäti- Anonyymi
Kysymys nro.1 -Oletko ollut 60 palstalla?
Kysymys nro.2 - Mikä hemmetti on lanttutee?
Ymmärrän kaiken nykyajan vivahteen aikansa muoti-ilmiönä. Kuitenkin olen sitä mieltä, että perunamuusi tahi kiusaus. Ei ole olemassa lanttuteetä!
Vai oliko se silloin, kun olimme nuoria, ja Engelsmannit vasta seilasivat Intian vesillä?
Engelmanneista tuli mieleen. Ei Kannata yrittää vittuilla Kokkolaisille. https://fi.wikipedia.org/wiki/Halkokarin_kahakka
Englannin ainoa sotasaaliiksi saatu venho on edelleen vitriinissä: https://yle.fi/uutiset/3-7894202
Historiaa nato faneille ja persuille: https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_sota
>Simiti<
- Anonyymi
Minun mies ostaa kopan tai kaks vissyy ja laittaa ne kaikki jääkaappiin jotta ne olisi kylmiä ja sitten sinne ei mahdu tuokaa edes paljon mitään.
- Anonyymi
Hölmö ukko sulla! Jätä se neantherilainen, kun ei tajua edes laittaa pihalle/parvekkeelle. Kaikkia idiootteja se leipäkin elättää! PYH! 🤔
>Simiti<
JK. Kantsii muuten ottaa kirjoitukseni tosissaan. 🤣🤪
- Anonyymi
Minun mies ostaa kopan tai kaks vissyy ja laittaa ne kaikki jääkaappiin jotta ne olisi kylmiä ja sitten sinne ei mahdu ruokaa edes paljon mitään.
- Anonyymi
Vichymies on ihana.
- Anonyymi
Usein niin kyllä.
- Anonyymi
Vichymies keräilee vain lantrinkia. Te ette (vielä) vain tajuu sitä.
>Simiti< - Anonyymi
Ei saa. Naiset aina sanoo että saa raitis mies naista mutta eivät saa koska muuten olisin parisuhteessa.
- Anonyymi
Vichymiehet parhaita.
- Anonyymi
Täältäkin pisteet vichymiehelle. Saa mies joskus muutakin ottaa, mutta kännistä en kattele. Itsekin join viimeksi pari lasia viiniä reilu vuosi sitten ja kännissäkin olen ollut, mutta viimesestä on seitsemän vuotta.
- Anonyymi
Kännistä en katsele minäkään. Viinanhajuiset hönkäykset oksettaa. Punaiset harittavat silmät inhottaa. Älyttömyyksien ja rivouksien sössötys räkätipat roiskuen... en viitsi edes sanoa.
En pysty arvostamaan tippaakaan miestä jolla ei ole munaa kohdata naista ilman että pitää ottaa kännit. Mikä mies se sellainen on?
Mutta totta, kyllä sieltä kapakasta myös niitä kassialmoja löytyy, kärkkymässä ilmaista viinaa. Heille ei varmasti vissymies kelpaa. - Anonyymi
Vichy-mies ja Viski-mies ovat kavereita niin.
- Anonyymi
Ei oikein taida saada koska juon usein vissyy enkä juo viinaa ollenkaan. Baareis en ole käynyt 13 vuoteen. Vissy miestä naiset ei halua se on varma asia.
- Anonyymi
Viinamies juo viinaa ja on yökerhossa mukana porukoissa. Naiset näkevät ettei viinamies ole mikään yksinäinen surkimus vaan kiinnostava sosiaalinen mies.
Vichymiehet nauretaan ulos yökerhosta eivätkä naiset heistä kiinnostu.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109