Naiset auttakaa poikaa

Anonyymi

Käsissä on iho kuivunut niin mikä olis hyvä rasva poika poloinen kysyis neuvoa

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Onko orion tai ariel tai jokin hyvä ja mistä tuota saa ja onko kallista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko orion tai ariel tai jokin hyvä ja mistä tuota saa ja onko kallista

pistä niveaa

• Anonyymi

Tummelia lapaan, ni hyvä tulee

• Anonyymi

Mitähän naiset mahtaa sanoa kun mies ostaa rasvaa niin sanooko runkkurasvaa ostamassa vai on noloa ostaa

• Ei varmaan sano, jos ostat noita mitä alempana ehdotin. Voi kai niitä mulkukkaankin laittaa. 😅

• Anonyymi
        JanK kirjoitti:

Ei varmaan sano, jos ostat noita mitä alempana ehdotin. Voi kai niitä mulkukkaankin laittaa. 😅

Kylmää kyytiä=)))))

• Anonyymi kirjoitti:

Kylmää kyytiä=)))))

Joo, mutta turvotuskin on tipotiessään. 😂

• Mahdollisimman suuri rasvapitoinen. Mä ite käytän kasvojen psoriin ja jalkaterän hyperkeratoosiin rasvaisinta dermalogia, joka sopii koko vartalolle, siis myös käsiin.

Kuten Wwuw ylempänä kertoo, niin O'Keefe on myös hyvää. Kannattaa kokeilla, ja jos mahdollista niin osta pienin pullo tai purkki, jos ei vaikka käykään itselle tai ei muuten vain tykkää.

• Dermalogia saa siis vain apteekista.

• Perskindolia tai Icepoweria. 😇

• Apteekista olen ostanut CeraVea. Se imeytyy nopeasti, eikä sotke paikkoja.

• Anonyymi

Tuo sininen peltipurkki Nivea on pärjännyt hyvin testeissä. Lidlin kasvovoiteetki on pärjännyt tosi hyvin testeissä. Lidlin vaaleempi vartalovoide 1,40 euroa on ihan toimivaa, joku apteekkiakvalan maksaa 10x. Kärkkäisen tyrnivoide ihan hyvää, pari euroo purkki. Tärkeintä ihonrasvauksessa säännöllisyys.

Ja hintavertailu, apteekkihinnoissa lisää. Tuota okeeffea myös rauta kaupoissa, kärkkäisellä. Tuoteseloste, joku apteekin rasvainen voide/öljy, lähes puhdasta vaseliinia/tai parafinium liquid. Kaupan halpa vaseliinia/vauvaöljy ihan samaa ainetta. Iho voi kyllästyä voiteeseen, välillä kannattaa vaihtaa. Ja voiteen sopivuus yksilöllistä. Joistain tulee sellainen outo kalvomainen vaikutelma.

Jos rahaa on Elisabeth Arden eight hour cream, kehitetty jo 30- luvulla, ihana tuoksu, mutta muistaakseni pääasiassa vaseliinia. Siis hinta järjetön.
      Kasviöljyt hyviä, esim. kevyemmän voiteen lisänä. Oliivi, manteli, rypsi, macadamia, hamppu, avocado....esim avocadoöljyä lidlistä, se on ihan samaa öljyä se ruoanlaittoon tarkoitettu, voihan sitä välillä suuhunki laittaa.

• Anonyymi

Ihan puhdas karitevoi on hyvä kasvovoide, käsivoide, kuivien iho alueiden tehovoide.
      Tuolla pienessä tuoksukaupassa näytti nyt olevan loppu, ruohon juuressa varmaan ainaki on, mutta huom! Kun se jossain peltipurkissa hinta kummasti moninkertaistuu.
      https://www.tuoksukauppa.net/fi/tuoteryhma/389494

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3884
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2609
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      42
      2568
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2365
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2188
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2083
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1799
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1623
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1488
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe