Olen kauniiksi kehuttu sinkkunainen, mukavaksikin kehuttu. Olen vaan huomannut, että miehet eivät kiinnostu minusta. Samantyyliset miehet ovat usein varattuja tai muuten vaan ei kiinnostuneita. Yritän pitää itsestäni huolta liikkumalla ja syömällä terveellisesti. Iltaisin itken itseni uneen kun kerta toisensa jälkeen yhä kauheammat noita-akat vievät miehet nenäni edestä. Missä mahtaa olla vika?
Miksi en kelpaa miehille?
53
1428
Vastaukset
"että miehet eivät kiinnostu minusta."
Tuskin pitää paikkaansa, mutta jokin ehkä jarruttaa lähestymisaikeita.
"Samantyyliset miehet ovat usein varattuja"
Niin, sanotaan että parhaat viedään ensiksi, liekö siinä syy tuolle?
"kun kerta toisensa jälkeen yhä kauheammat noita-akat vievät miehet nenäni edestä"
Tuohon ei kannata lähteä, ajattelemaan toista noita-akaksi, saati sanomaan sitä ääneen. Sinun silmääsi näin varmaan onkin, mutta jonkun toisen silmään asia on täysin päinvastoin. Rakkaus on muuta kuin ulkonäköä.- Anonyymi
Et ole kaunis. Olet vaan todella nirso eikä sulle kelpaa muut kuin komeat top 10 miehet.
Homomiehiä on kuitenkin aika vähän..
Rima liian korkealla? Ehkä ne "samantyyliset" miehet ovatkin vaan itseäsi tasokkaampia? Niin ja millaisia naisia ovat nämä "noita-akat"?
- Anonyymi
Kyllä markkina rako luulisi kelpaavan, näinkin pienessä valtiossa??🤭🤭🤭
- Anonyymi
Ei vain löydy sopivaa. Siinä se, ei se sen kummallisempaa ole. Hyväksy se ja elä elämääsi.
- Anonyymi
Jonkin verran treffeillä käyneenä mulla sellainen ongelma, että jokin pienikin asia ihmisessä minkä tekee tai sanoo voi tuhota mun kiinnostuksen. Meinasin tähän kirjoittaa esimerkkejä mutta en sitten kehdannutkaan. Kuulostaa kirjoittaessakin ihan kauheelta. En tiedä mistä johtuu. Olen itse tulkinnut sillä etten edes halua ketään elämääni.
Anonyymi kirjoitti:
Jonkin verran treffeillä käyneenä mulla sellainen ongelma, että jokin pienikin asia ihmisessä minkä tekee tai sanoo voi tuhota mun kiinnostuksen. Meinasin tähän kirjoittaa esimerkkejä mutta en sitten kehdannutkaan. Kuulostaa kirjoittaessakin ihan kauheelta. En tiedä mistä johtuu. Olen itse tulkinnut sillä etten edes halua ketään elämääni.
Traumoja? Perfektionistinen luonne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sitten oikeasti haluaisit kumppanin, niin pällihoito auttaa tuollaisiin suhteen esteisiin. Terapiaa siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sitten oikeasti haluaisit kumppanin, niin pällihoito auttaa tuollaisiin suhteen esteisiin. Terapiaa siis.
Tai kun se oikea osuu kohdalle hän on sulle täydellinen virheineen sanoo tai tekee mitä. <3
- Anonyymi
Jospa olisit itse aktiivisempi etkä odota miesten tekevän aloitetta , moni mies ei usko sinun olevan vapailla markkinoilla jos kauniskin olet , yleensä ne paremmat miehet eivät juuri aloitetta tee , naistennaurattajat kylläkin tekevät .
- Anonyymi
No ei ne arkajalat mitään ”parempia miehiä” ole.
- Anonyymi
Ei se mies elämääsi onnea tuo. Onnettomuutta ennemmin. Ei mitään aihetta itkuun🤗
- Anonyymi
Kelpaatko naisille
- Anonyymi
Oliko tuo vastine allun aloituksille?
- Anonyymi
Mene ja tiedä?
Sopivan ihmisen löytäminen elämään on vaikeaa. Niin se vaan on. - Anonyymi
tuota sattuu niin monelle :) kun ei vaan kohtaa kemiat ja sitten saa suu auki ihmetellä,miten toiset naiset vaan on kiinnostavampia...,,vanhemmiten sen alkaa ehkä hyväksymään,eikä enää harmita niin paljon :D elämä vaan on....mut sitten voi sattuakin,että kohtaa jonkun joka kolahtaa jos hyvin sattuu :)
- Anonyymi
ite en jaksa miellyttää,oon mikä oon,jos ei kolahda ni ei sitten,jatkan elämää :D
- Anonyymi
En minäkääm kelpaa tavis naiselle. Kehuvat kyllä.pituutta mutta eivät kiinnostu. Nyt sain työpaika en juo. En tiedä antaa olla sitte.
T. Allu- Anonyymi
Anna olla sitte allu, mitä enää valitat.
- Anonyymi
Onnea työpaikasta. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon. Työ on jo askel hyvään suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea työpaikasta. Toivottavasti saat elämäsi kuntoon. Työ on jo askel hyvään suuntaan.
Onhan sillä ollut tuo työpaikka jo hyvän aikaa. Toistelee vaan samoja juttuja uudestaan ja uudestaan.
Et taida tietää että allu tehtailee tänne aloituksia jatkuvasti, nytkin on monta ketjua yhtäaikaa joita nostelee ylös ja samaa asiaa valittaa aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan sillä ollut tuo työpaikka jo hyvän aikaa. Toistelee vaan samoja juttuja uudestaan ja uudestaan.
Et taida tietää että allu tehtailee tänne aloituksia jatkuvasti, nytkin on monta ketjua yhtäaikaa joita nostelee ylös ja samaa asiaa valittaa aina.Sitä soppariahan on vasta äskettäin jatkettu.
<<Iltaisin itken itseni uneen kun kerta toisensa jälkeen yhä kauheammat noita-akat vievät miehet nenäni edestä. Missä mahtaa olla vika?<<
Aloituksestasi ei ilmene, pitkitätkö ryhtymistä seksitasolle kauemmin kuin "yhä kauheammat noita-akat"? Jos näin on, vika voi olla siinä. Mies valitsee puolisonsa useimmin niistä, jotka ovat valmiita seksiin pian tai heti. Muutoin mies yleensä menettää mielenkiintonsa.
Käytännössä tämä tarkoittaa, että nainen joutuu antamaan seksiä usealle miehelle, ennen kuin tärppää. Ei ole mahdollista "tutustua ensin hyvin henkisellä tasolla" ja ryhtyä vasta sitten seksiin.
<<Yritän pitää itsestäni huolta liikkumalla ja syömällä terveellisesti.<<
Useimmat miehet karttavat liikunnallisia naisia ja suorastaan kammoavat terveellisesti syöviä. Kiristävällä pipolla ei juuri ole mahdollisuuksia. Mies toivoo, että suhde toisi LEPOA. Nämä lienevät asioita, jotka ovat korjattavissa.
Onnea yritykselle!- Anonyymi
Mihin toi toi sun "useimmat miehet karttavat.." perustuu? Mutuunko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin toi toi sun "useimmat miehet karttavat.." perustuu? Mutuunko?
Ehkä tinderiyyteen eli ei ketään kunnon mies tinderitytön kanssa ole eikä omakseen ota niin ketään ei halua tinderityttöä
- Anonyymi
Huono yritys aivopestä naista ilmaiseksi huo*aksi.
Anonyymi kirjoitti:
Huono yritys aivopestä naista ilmaiseksi huo*aksi.
Deprivoituneet ja moukkamaiset huorittelevat suloisia naisia, mutta se ei auta heitä saamaan, mitä etsivät.
Kehut ei paljon auta, jos itse epäilee mahdollisuuksiaan.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-pahoinpiteli-raskaana-ollutta-tyttoystavaansa-istui-vatsan-paalle-ja-tukahdutti-tajuttomaksi/8049966
Naisten ihannemies on väkivaltainen jännämies. - Anonyymi
Kuten sanoit miehille eli sinut tunnetaan ehkä kaikkien miesten tyttönä ja varattujen miesten vehtaajana eli oletko tinderityttö
- Anonyymi
Kokeilemaan välillä niitä erityylisiä, ehkä et tiedosta minkä tyylinen olet, kehen vetoat. Muuta tyyliäsi.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi en kelpaa taas naisille.
- Anonyymi
Allu kyllä kaikki muut ymmärtävät miksi et kelpaa naisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä tuo aloittajan nainenkaa ei kelpaa kellekkään. Harmi kun ikisinkuiksi varmaan osa jää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tavis miehen pitäisi nainen saada
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitäisi pitkä kivan näköinen ei kovin lihava mies kelvata naiselle tavikselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitäisi pitkä kivan näköinen ei kovin lihava mies kelvata naiselle tavikselle.
Tottakai kivan näköinen mies menestyy mutta miten se suhun liittyy allu?
- Anonyymi
Eiköhän se selviä, kun luet kirjoituksesi oikein ajatuksella.
*Olen kauniiksi kehuttu* = turhamainen narsisti
*mukava* kumppanihan sen arvioi sitten oikeasti
MINÄ pidän huolta liikkumalla
MINÄ syön terveellisesti
Toiset sen sijaan on noita-akkoja
Pidät itseäsi parempana. Suhteessa se tarkoittaa, haluat vastikkeetonta ihailua. - Anonyymi
No eipä ne kauniitkaa saa naista.
- Anonyymi
tosiaan hyvällä ulkonäöllä joutuu vain silmä tikuksi seuraa kumminkaan ei tarjota pelkän naaman perusteella varsinkaan miehelle,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosiaan hyvällä ulkonäöllä joutuu vain silmä tikuksi seuraa kumminkaan ei tarjota pelkän naaman perusteella varsinkaan miehelle,
Ai, no rumalla naamallako sitten saa miehiä vai? Ei sekään ettei ole kovin kaunis tai tavallisen näköinen ole mikään tae siitä että sellainen nainen olisi yhtään sen kykyneväisempi parisuhteeseen kuin kauniskaan nainen. Onko sinulla huono itsetunto? Mollaat jo etukäteen silmätikuksi joutumisesta. Kyllä kaunis nainen joutuu kaikkea muuta kuin silmätikuksi. Rumempia niitä nälvitään ja kiusataan...
- Anonyymi
Listaajia ym listoittajia en katsele itsekään. https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007768694.html
- Anonyymi
Vakiovastaus aina kun nainen valittaa että ei kelpaa miehille:
Olet liian nirso. Muitakin miehiä on olemassa kuin top10% komeat statusalfamiehet.- Anonyymi
On esim pitkiå miehiä mutta ei naisille kelpaa..
- Anonyymi
Nainen on se joka valitsee miehen joten naisten ei pidä koskaan sanoa ettei kelpaa miehille. Naisilla on aina miehiä tarjolla ja pääse tutustumaan mieheen jos annat mahdollisuuden myös rumille miehille.
- Anonyymi
Ei naiset halua rumaa miestä.
- Anonyymi
Seksuaalinen aktiivisuus, vahva libido, naisesta säteilevä intohimo ja sellainen tyynen pinnan alta säteilevä kiimaisuus on houkuttelevaa(toisaalta suoranainen lutkamaisuus on luotaantyöntävää) ei millään pahalla mutta ehkä vaikutat jotenkin kuivalta tai pihtaajalta, yritä rentoutua ja päästä parempaan yhteyteen kehosi kanssa seksuaalisessa mielessä
- Anonyymi
Kertomiesi ominaisuuksien avulla nainen ei muodosta ainoatakaan parisuhdetta. Ne edesauttavat parisuhteen syntymistä, jos henkilöt muilta osin sopivat yhteen. Yksinään niillä ei tee mitään.
Tiedän kokemuksesta. Onko sinulla kokemusta kuvailemiesi ominaisuuksien hyödyntämisestä parisuhteen muodostamisessa? Jos on, oletko muodostanut niiden avulla useamman kuin yhden suhteen?
Jos olet mies, en usko sanojasi ollenkaan. Et voi tietää.
Jos olet nainen ja sinulla on asiasta kokemusta, haluaisin kuulla kokemuksistasi lisää ja arvoida kokemuksesi yleistettävyyttä.
- Anonyymi
En tiedä millanen mies naisille kelpaa...
- Anonyymi
Takuulla tiedät allu mutta et usko sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takuulla tiedät allu mutta et usko sitä.
En tiedä.. koska en saa millään naista.. ja kiinnostunut olen useammasta 10 naisesta..
- Anonyymi
En oikein ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226