maidon tarkoitus on kasvattaa
vaikuttaa hormonaalisesti
älä siksi aikuinen juo maitoa
muuten sairastut syöpään
ylikasvuun
maito ja syöpä
8
97
Vastaukset
- Anonyymi
Paskapuhetta.
- Anonyymi
Maidonkulutus on laskenut vauhdilla Suomessa.
Syöpään sairastuminen on noussut vauhdilla Suomessa.
Siinä kaksi kiistämätöntä faktaa sinulle.
Eli suomeksi sanottuna on tapahtunut tasan toisipäin mitä yrität uskotella.
Oletko herkkäuskoinen vai tietämätön?- Anonyymi
>>>Syöpään sairastuminen on noussut vauhdilla Suomessa.<<<
Myyttiä vailla näyttöä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>>>Syöpään sairastuminen on noussut vauhdilla Suomessa.<<<
Myyttiä vailla näyttöä.Ihmisten ikääntyessä syöpätaudit lisääntyvät. Ikävakioitu sairastavuus ei ole noussut.
- Anonyymi
Se, onko maidonjuonti terveellistä (laktoosi-intolerantteja lukuunottamatta, tietysti) on monisyinen ongelma, johon ei ole täysin yksiselitteistä vastausta, vaan maito on toisaalta terveellistä ja toisaalta epäterveellistä ravintoa.
Syövän kanssa sillä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä, joten älä viitsi levittää näitä päästä keksittyjä harhaluuloja niille, jotka eivät osaa harrastaa asiallista lähdekritiikkiä. Vaikka sinusta itsestäsi tuntuisi aukottomalta päättelyltä, että koska lapset kasvavat ja lapset juovat maitoa, ja toisaalta myös syöpäkasvaimilla on tapana kasvaa, niin varmastihan maito saa sekä lapset että syöpäkasvaimet kasvamaan, niin usko tai älä, syöpää tutkitaan myös tieteellisesti, ja noin yksinkertainen vaikutus olisi jo havaittu jos tuo pitäisi paikkansa.- Anonyymi
maito on HYVÄ,,MUT KUN PASTÖTOIDAN SSITÄ PROBIOTIT H Ä V I J A,,,,,,
HEI,,HEI,,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069