Ihmettelenpä vain että kuka on niin sinisilmäinen ja uskoo näihin mainoksiin?Jos nyt otetaan Marttina esimerkiksi koska hän mainostaa koko ajan ja joka paikassa eri tuotteita ja palveluita.Eihän nämä tuotteet Martinan käytössä ole,koska se ei ole edes mahdollista Rahan vuoksi Martsu kehuu ja mainostaa.Hän onnistuu myös saamaan suuren osan tarpeellisista tuotteista ja palveluista halvemmalla tai jopa ilmaiseksi koska mainostaa niitä.On muuttofirmaa,siivousfirmaa, jotexia, Ellosta, Puumaa( oli),nyt Superdry, on nuorentavia ihmeaineita, luottoa, lainioja, aurinkolaseja,sohvia,mattoja, vitamiineja ja lisäaineitay.m. Rahaa teiltä pous ja hänen taskuun sanon minä.
Kyllä luottausin enemmän ystävien, työkavereiden suosituksiin koska he oikeasti pitävät jostain tuotteesta eivätkä tee sillä rahaa niinkuin jotkut "todella luotettavat julkut"🙄
Martinan ja muiden julkkisten mainostamat tuotteet.
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta, miten ihmisten on niin vaikea tätä ymmärtää, tai sanotaan nyt nuorten naisten, ei miehet tällaiseen huuhaa myyntiin rahojaan laita, ei ikinä.
- Anonyymi
Itse voisin uskoakin jos mainostaja olisi rehellinen. Mutta kun mainostaja on tuomittu pahoinpitelyistä jne ja valehtelee jatkuvasti niin ei sitä kukaan usko. Eihän televisioonkaan tuoda sarjakuristajaa mainostamaan nahkahansikkaita tai sarjahukuttajaa mainostamaan soutuveneitä. Miksi siis netissä tuodaan pahoinpitelytuomittu Martina mainostamaan nyrkkeilyhanskoja?
- Anonyymi
Tästä aiheesta oli hiljan lähes vastaava aloitus, ei tainnut viritä kunnon morkkaamisketjua. Ehkä aloittajalle ei silloin mennyt kaaliin, että kyse on markkinoinnista!!! Markkinointia on ollut jo paljon ennen somea: on lehdet, televisio, radio, mainoslehtiset, näyteikkunat jne.
- Anonyymi
Ei ole morkkaamista vaan ihmettelen vain.Kuka uskoo tällaiseen huijausmainontaan kun tietää että joku tekee sen rahasta ja rakjaudesta rahaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole morkkaamista vaan ihmettelen vain.Kuka uskoo tällaiseen huijausmainontaan kun tietää että joku tekee sen rahasta ja rakjaudesta rahaan..
Miksi sinä pyrit vaikuttamaan negatiivisesti sinulle tuntemattoman? henkilön yritystoimintaan. Kerro se. Jokainen noista firmoista tietää ja tuntee Martinan. Etkö sinä ole hieman säälittävä altavastaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä pyrit vaikuttamaan negatiivisesti sinulle tuntemattoman? henkilön yritystoimintaan. Kerro se. Jokainen noista firmoista tietää ja tuntee Martinan. Etkö sinä ole hieman säälittävä altavastaaja.
Näytä sinä se lakipykälä missä toisen liiketoimintaan negatiivisesti vaikuttaminen on rangaistavaa. Olet ulissut tätä samaa mielipuolista läppendeerausta jo vuosia... oletko kunnossa? Jos et soita 112
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mutta väitätkö sinä että Martina muka aidosti käyttää näitä kaikkia tuotteita?Eli viime vuonna piti faneilla olla Pumaa kun harrastivat ja nyt tyhjennetään sitten kaappi Puumasta ja täytetään Superdry tuotteilla vai🙄🤔
Jatkuvaa mainostamista aamusta iltaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä sinä se lakipykälä missä toisen liiketoimintaan negatiivisesti vaikuttaminen on rangaistavaa. Olet ulissut tätä samaa mielipuolista läppendeerausta jo vuosia... oletko kunnossa? Jos et soita 112
Jotkut aivan mainostavatkin tehneensä rikoksen eli lähettäneensä Martinan yhteistyökumppaneille negatiivisia juttuja. Tai jos esim. avoimesti julkisesti väittää valheellisesti asioita jostain henkilöstä vaikka liittyen tämän yritystoimintaan. Kaikki nämä täyttävät kunnianloukkauskriteerit.
- Anonyymi
Mutta kai nyt markkinoinnin pitäisi olla totuudenmukainen, vai eikö sun mukaan tarvitse, eli voi puhua ihan mitä puuta heinää vaan, markkinoidaksesi jotain tuotetta ?
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut aivan mainostavatkin tehneensä rikoksen eli lähettäneensä Martinan yhteistyökumppaneille negatiivisia juttuja. Tai jos esim. avoimesti julkisesti väittää valheellisesti asioita jostain henkilöstä vaikka liittyen tämän yritystoimintaan. Kaikki nämä täyttävät kunnianloukkauskriteerit.
Yrityksellä ei ole ns. lain silmissä kunniaa.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Yrityksellä ei ole ns. lain silmissä kunniaa.
Tiedän että jotkut ihmiset mustamaalaavat siinä rajamailla. Ottavat asioista selvää kuinka pitkälle voi mennä esim. julkisessa mustamaalaamisessa omalla nimellä. Ehkä heidän sisarensa opiskelee oikiksessa lakia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jokainen saa korvauksen , ei siin ole kyse mistään rakkaudesta
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että jotkut ihmiset mustamaalaavat siinä rajamailla. Ottavat asioista selvää kuinka pitkälle voi mennä esim. julkisessa mustamaalaamisessa omalla nimellä. Ehkä heidän sisarensa opiskelee oikiksessa lakia.
Niin varmasti ihan ilkeyttään tekevätkin. Kuten sanoin, niin yrityksellä ei ole kunniaa jota voi loukata. Mutta yrityksen liiketoiminnan haittaaminen ja mustamaalaaminen on rangaistavaa. Jos käräjillä yrittäjä pystyy näyttämäään toteen, että yrityksestä on levitetty perättömiä lausumia ja yrityksen liikevaihto on laskenut noiden perättömien lausumien takia, niin perättömien juttujen levittäjä hyvinkin saattaa joutua korvaamaan yritykselle sen menettämät tuotot.
- Anonyymi
Kyllä ihmiset on hulluja näiden ostosten kanssa. Minä menen kauppaan ja ostan tarvitsemani tuotteen. Viis veisaan, saisinko alennusta, jos henkilö xx sitä mainostaa.
- Anonyymi
Heh heh heh heh, meinasin tukehtua nauruun, sillä niin huono on aloittajan kirjoitus. Luulee ilmeisesti, että muut tuotteita esittelevät tai mainoksissa esiintyvät itse käyttävät tuotteita. Mistä näitä yksinkertaisia ihmisiä sikiää?
- Anonyymi
Hän puhui julkkiksista yleensä mutta otti Martinan esimerkiksi koska hän mainostaa niin paljon erilaisia tuotteita jatkuvasti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän puhui julkkiksista yleensä mutta otti Martinan esimerkiksi koska hän mainostaa niin paljon erilaisia tuotteita jatkuvasti..
Onko mennyt pikku pääkköön syy, miksi Martsu mainostaa, hänet on haluttu mainostamaan tuotteita. Minua ei ole kysynyt kukaan mainostamaan, koska minua ei kukaan tunne. Sofia mainostaa kauneuteen liittyvää juttua, tuskin joka purkki käytetty hänelläkään. Onko kommentoijat nyt ihan kartalla.. olen todella maalaismuijaa ja minäkin tuon ymmärrän😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mennyt pikku pääkköön syy, miksi Martsu mainostaa, hänet on haluttu mainostamaan tuotteita. Minua ei ole kysynyt kukaan mainostamaan, koska minua ei kukaan tunne. Sofia mainostaa kauneuteen liittyvää juttua, tuskin joka purkki käytetty hänelläkään. Onko kommentoijat nyt ihan kartalla.. olen todella maalaismuijaa ja minäkin tuon ymmärrän😄😄😄
Itse hän ottaa yhteyttä ainakin osittsain ja tyrkyttää itseään.Tyhmä kaupunkilaisämmä voit olla ihan itse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Martina " otti" asunnon
Martina " otettiin" mainostamaan
- Anonyymi
Menkää nyt hyvät ihmiset instaan huvikseen katsomaan, että kuinka moni muukin, kuin Martina mainostaa milloin mitäkin tuotetta.
Se on heidän työnsä, josta saavat rahaa.
On kuluttajan päätettävissä ostaako vaiko ei, niin miks pitää jatkuvasti puida näitä samoja tarinoita.
Joo, en ole mainonnan uhri, enkä myöskään fani.- Anonyymi
Nyt vedotaan jo kaikkiin muihinkin some työläisiin, että kun kaikki muutkin, niin miksei sitten Martina...... säälittävää.
- Anonyymi
Pitäähän Martinan jostain ne vuokrarahat kerätä ja Mersun leasing maksut!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan se on, ei Martina muuta osaa , eikä kykene, välillä taas jotain mitäänsanomatonta lehtijuttua tai roskaohjelmaan tv:ssä, muutoin yrittää myydä mitä milloinkin saa myytäväksi, ei hänellä ole mitään seulaa ja kaikki kelpaa, puhuu sellaista mistä ei kaiketi edes ymmärrä mitä kyseinen sana tarkoittaa.
Hauska nähdä miten porskuttaa parin vuoden kuluttua ????? Enkä ole kateellinen, onneksi vaan itse en ole "pakkoraossa" olen unelma-ammatissani, tosin se edellytti monen vuoden puurtamisen, eikä tullut kuin " Manulle aamiainen " . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai , sehän on ihan normaalia
- Anonyymi
Moikkelis, kyllä kansainvälisen tason kaunottaret ja mannegiinit ostaa. Itse reakoisin näin. Ja antaahan se positiivista enerkiaa. Lähden kaivariin juoksemaan ja sitten ehdottomasti hyvälle alueelle syömään jotakin proteiini pitoista pikku palaa.
Heips!- Anonyymi
Suosittelen Moikkelikselle myös Martinan suuresti mainostamaa riisikakkua välipalaksi, hahhaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen Moikkelikselle myös Martinan suuresti mainostamaa riisikakkua välipalaksi, hahhaaa
Siinä saa samalla päivän torjunta-ainejäämät kaupan päälle, se jos mikä on Super Foodia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikkelis on fiktiivinen hahmo. "Sisäpiiri " asialla😆
- Anonyymi
Liika on liikaa, jättänyt jo monet seuraamiset kun kyllästyttää juuri jatkuvan mainostilan takia
- Anonyymi
Mistä saa ostettua Syö Riiskikakkua Kuin Martina 21-päivän syöntiohjelman?
- Anonyymi
Riisikakku on päivän Super Food, saat torjunta-aineet samaan hintaa, siinäpä Martinalle uusi tuote myytäväksi. Slogani jo valmiiksi mietitty.
- Anonyymi
Mistä hän ammentaa tietonsa noihin ruokasuosituksiin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62941
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111851Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla277824- 58758
- 55673
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93579Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45576- 23566
- 79554