Mistä näitä pönttöjä sikiään

Anonyymi

12

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu eihän se korona pahenna , saa pieni aikaan enempi, kuin vihreät ilmastokysymyksissä.
      Voihan se olle, että vahvistuukin ja suureksi kasvaa, niinhän ne sanvat, että maasta pieni ponnistaa.

    • Anonyymi

      Viinan juontia ei lopeta koronan takia. Viinaa pitää juoda bileissä jotta naiset tutustuu miehiin ja miehet tutustuu naisiin. Kumppani löytyy vain viinaa juomalla ja silloin ei korona haittaa koska pian muuten nainen ja mies tajuaa että muut ovat jo naimisissa ja itse on vielä yksin jos ei mene porukoitten mukaan bileisiin juomaan viinaa.

      t viinamies

    • Anonyymi

      Minäkin olin niin suutuksissani, että asiasta kirjoitin, enkä lukenut aiheita, että täälähän oli jo asiasta kirjoitus.

      Unohtui mainita kirjoituksessani tuo lääkärin toteamuksen komentointi, kun lääkäri totesi, ettei ole varmuutta, että tartunta on ulkomailta peräisin, niin siihen vielä, että erikoista ulkomaalaisten suojelua taas ja syyn vierittämistä suomalaisten syyksi, että juu, kyllä se on suomalainen baarissa sattumalta ollut suomalainen, joka koronaa levitti yli 100 ulkomaalaiseen vaihto-opiskelijaan.
      Varmana on korona levinyt ulkomaalaisten vaihto-opiskelijoiden levittämänä, koska 99% ravintolassa olleista oli ulkomaalaisia vaihto-opiskelijoita.
      Se olisi sama vertaus, kuin ravintolassa olisi 99% suomalaisia ja 1 ulkomaalainen, niin todettaisiin, ettei korona ole suomalaisten levittämä, vaan tämä yksi ulkomaalainen on sen kaikkiin levittänyt.

      • Anonyymi

        Nyt et oikein tajunnut: kyse on taudin alkuperästä. Siis siitä, mistä virus on tullut. Onko ensimmäinen tartuttaja saanut sen Suomesta vai ulkomailta. Kyse ei ole siitä, onko tartuttaja suomalainen vai ulkomaalainen.


    • Anonyymi

      Tuokin pönttö olisi todennut jälkeenpäin, jollei olisi koronaa saanut, että ihanaa ja varmasti olisi menossa heti uudelleen bilettämään.

    • Anonyymi

      Syy ja seuraus. Viinaa pitää juoda ja sitten pitää ottaa korona myös.

    • Anonyymi

      Bileisiin mennään jotta kumppanin voi löytää. Viinaa juodaan jotta naisiiin tutustuu.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Viinaa juodaan jotta tullaan humalaan


    • Anonyymi

      Kai bilettää saa. Ei se kuulu kenellekkään jos baarissa haluaa käydä. Sama se mitä vittua hallitus määrää, suomessa saa ryypätä baareissa.

    • Anonyymi

      Ei ihmiset jaksa olla vain kotona ja juomatta viinaa kun sitten ei ole edes vähäisintäkään mahdollisuutta tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Isiensä kupeista.

    • Anonyymi

      Kersojen touhua

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe