Aihe

Henkilöstöasiat Kemijärvellä

Anonyymi

Toimenkuvissa on varmaan mainittu, kuka hoitaa kaupungin henkilöstöpolitiikkaa tällä haavaa. Kysyn, kun en tiedä enkä viitsi kaivaa arkistoja.

Kunnalla on vielä tovin sote-henkilöstö kontollaan ja opetushenkilöstö niin ikään. Syksyllä opettajat/muu henkilöstö siirtyvät, jollei muuta päätetä, Hillatielle. Kun 3 koulusta tulee 1, henkilöstön tarve vähenee, mikä on tarkoituskin.

Kuka lähtee, kuka jää? Jotkut harvat ovat aikoneet lähteä vapaaehtoisesti/eläkkeelle, mutta kaikki eivät voi niin tehdä. Kaikki eivät voi hyvin kaupungin töissä, vaikka vaihtoehtoakaan ei ole.

Huolestuisin, miten minun käy. Lukiolaisille ja ammattikoululisille pitää syksyksi järjestyä maksuttomat oppikirjat, matkat, pelit ja pensselit, joihin valtion osuus on vain pieni summa rahaa. Loput on kaivettava kunnan kukkarosta. Kunnalle on tulossa iso rasite jo valmiiksi tyhjän kukkaron äärelle. Tehdastakin pitää vielä tukea jonkin aikaa ellei sitten kaiken aikaa.

Henkilöstön edustajien pitää olla valveilla. Huhtikuussa on vaalit, jonne soisi osaavia ihmisiä eikä neuvos-nimityksiä odottelevia huru-ukkoja.

Helmikuu näyttää alkavan suureten pulmien ratkaisuja odotellessa.

1

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kepulaiset kun painuvat v***uun niin asiat alkavat paranemaan ja tervehtymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      4415
    2. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      2801
    3. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      296
      2625