I think on niin kuin minun mielestäni, minä uskon, luulen, että...
Mutta milloin tiedän kuin joku sanoo i think, että mitä noista hän tarkoittaa?
i think sana
4
156
Vastaukset
- Anonyymi
i think ei tarkoita mitään.
- Anonyymi
Aloittaja tarkolittaa jotai ipadia tai iphonea. Ne ei ajattele eikä luule mittää.
- Anonyymi
I think, therefore I ammähän on tunnettu sanonta. Mutta nykyään ajattelun merkitys on liudentunut. Ei kukaan mitään mielipiteitään ajattele. Ei mitään mielipiteitä ole olemassakaan, ne ovat pelkkää nykyajan habatusta. Haba-neroja olivat Augustus Julius Gaussi ja hänen neliönsä.
- Anonyymi
Ensiksikin, I think ei ole niin kuin minun mielestäni, minä uskon, luulen, että..., vaan minun mielestäni tai minä uskon, luulen, että... Ennen vakoilu- ja tirkistelyhirviöillä tekstailuun siirtymistä maltettiin kirjoitella myös selventäviä välimerkkejä, mutta nyt .... olkoot.
Käännöksen valinta riippuu kontekstista: Voisi ilman konelingvistiikkaa päätellä, että arvelijan kongitiivinen sitoutuneisuus asiaan kasvaa mielestäni-olemisesta luulemiseen ja edelleen uskomiseen siirryttäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa233294Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.172254Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1301879Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101276Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631137Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501022- 39920
- 54788
- 67731
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30725