I think on niin kuin minun mielestäni, minä uskon, luulen, että...
Mutta milloin tiedän kuin joku sanoo i think, että mitä noista hän tarkoittaa?
i think sana
4
125
Vastaukset
- Anonyymi
i think ei tarkoita mitään.
- Anonyymi
Aloittaja tarkolittaa jotai ipadia tai iphonea. Ne ei ajattele eikä luule mittää.
- Anonyymi
I think, therefore I ammähän on tunnettu sanonta. Mutta nykyään ajattelun merkitys on liudentunut. Ei kukaan mitään mielipiteitään ajattele. Ei mitään mielipiteitä ole olemassakaan, ne ovat pelkkää nykyajan habatusta. Haba-neroja olivat Augustus Julius Gaussi ja hänen neliönsä.
- Anonyymi
Ensiksikin, I think ei ole niin kuin minun mielestäni, minä uskon, luulen, että..., vaan minun mielestäni tai minä uskon, luulen, että... Ennen vakoilu- ja tirkistelyhirviöillä tekstailuun siirtymistä maltettiin kirjoitella myös selventäviä välimerkkejä, mutta nyt .... olkoot.
Käännöksen valinta riippuu kontekstista: Voisi ilman konelingvistiikkaa päätellä, että arvelijan kongitiivinen sitoutuneisuus asiaan kasvaa mielestäni-olemisesta luulemiseen ja edelleen uskomiseen siirryttäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak564069Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka343076- 362701
- 341948
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4901600- 521514
Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode451432- 411330
- 691277
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho171216