Heeips
Tässä aloin pohdiskelemaan, että onko teidän mielestä normaalia että ex säätö (eli tapailu kaveri ei edes ollut poikaystävä) ottaa monien kuukausien jälkeen vielä yhteyttä? Hänellä on kertomiensa perusteella uusi nainen kenen kanssaan haluaisi asettua aloilleen. Hän oli siis kertonut näin yhdelle tutulleni. Siksi minua ihmetyttää nämä yhteyden otot, koska hänellä ei ole oikein mitään asiaa tai hyvää syytä miksi tulla juttelemaan. Tuntuu että hän kyselee apuja asioista joita voisi kysyä keneltä tahansa muulta ja kyselee tekemisistäni ja se tuntuu oudolta ja turhalta, kun olin jo hetki sitten poistanut hänen yhteystietonsa kun ajattelin että ne tuskin tulee tarpeeseen. Tai miksi ei pyydä apua uudelta naiseltaan? Mitä teen? Jos olisin tämä uusi tyttö en pitäisi että mieheni vielä soittelee edelliselle ilman hyvää syytä..
Ex säätö ottaa yhteyttä
32
2233
Vastaukset
- Anonyymi
Etsit uuden naisen käsiisi ja kerrot hänelle. Mikäli mies on sopinut avoimenluonteisesta suhteesta naisensa kanssa, sinun yhteydenottosi miehen naiseen ei pitäisi olla ongelma.
- Anonyymi
Oli miten oli, todennäköisesti miehen nykyinen nainenkin pitää yhteyttä muihin miehiin. Vakka löytää yleensä kantensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli miten oli, todennäköisesti miehen nykyinen nainenkin pitää yhteyttä muihin miehiin. Vakka löytää yleensä kantensa.
Mutta mitä hän minusta sitten haluaa outoa kysyä apua jossain käytännön asioissa joltain vanhalta.. ennenkään häntä ole niissä auttanut. Juttumme on kuitenkin ollut jo monia kuukausia sitten ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mitä hän minusta sitten haluaa outoa kysyä apua jossain käytännön asioissa joltain vanhalta.. ennenkään häntä ole niissä auttanut. Juttumme on kuitenkin ollut jo monia kuukausia sitten ohi.
Olisikohan parempi, että kysyisit asiaa häneltä itseltään etkä täältä?
- Anonyymi
Mitä ihmeellistä tuossa on, jos hän haluaa ihan vaan jutella jonkun tuttavan kanssa. Näinä tautisina aikoina kun ei oikein ole paikkoja missä tutustua edes ventovieraisiin; niin edes jonkin asteinen tuttavuus ja juttu seura on hänelle tarpeen. Ei kaililla ihmisillä ole laajaa ystäväpiiriä tai sukulaisia joiden kanssa jutella.
Onko sekään ihan varmaa ett hänellä on uus naisystävä?
Olen minäkin sanonut joskus, joillekin seurustelevani... kun en ole halunnut tapailla kyseistä henkilöä... valkoinen hätävalhe. Käyttää niitä samoja hätävalheita miehetkin joskus ja valitettavasti ne valheetkin saattavat levitä kulovalkean tavoin.
Kyllä mä olen puhellut yhden jos toisenkin puol´tuttavan kanssa, nyt viimeisen vuoden aikana, jos selvästi olen huomannut ett toinen on juttuseuraa vailla.
Se on pieni helpotus jollekin yksinäiselle ehkä, auttaa jaksamaan tämän karanteeni ajan ylitse.
trollikka Se haluaa uusintakierroksen lakanoiden välissä.
- Anonyymi
No niin, meidän miesvihaaja pääsi vauhtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin, meidän miesvihaaja pääsi vauhtiin.
Paistikamu on oikeassa, miksi muuten ottaisi yhteyttä, seksi on mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paistikamu on oikeassa, miksi muuten ottaisi yhteyttä, seksi on mielessä.
En kiellä, etteikö niin voisi olla. Kuitenkin sen kieltäminen, ettei mies voisi kyseisessä tapauksessa ottaa yhteyttä mistään muusta syystä, on miesvihamielistä.
Anonyymi kirjoitti:
En kiellä, etteikö niin voisi olla. Kuitenkin sen kieltäminen, ettei mies voisi kyseisessä tapauksessa ottaa yhteyttä mistään muusta syystä, on miesvihamielistä.
Pyrsk. Toivossa on hyvä elää. Ap:n kannattaa sopia tapaaminen, mutta ei antaa seksiä, nähdäkseen kuinka tosissaan mies on. Veikkaan ettei eka tapaamisen jälkeen kuulu enää mitään.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Pyrsk. Toivossa on hyvä elää. Ap:n kannattaa sopia tapaaminen, mutta ei antaa seksiä, nähdäkseen kuinka tosissaan mies on. Veikkaan ettei eka tapaamisen jälkeen kuulu enää mitään.
Yhteydenotto muusta syystä kuin seksistä ei tarkoita, että kyseinen mies olisi "tosissaan", vaikka ei sekään mahdotonta ole. Kaikki riippuu siitä, kumpi alun perin halusi, että yhteydenpito alun perin loppui. Onhan mahdollista, että säätövaiheessa toinen on ollut tosissaan.
Sitä en kuitenkaan äsken tarkoittanut. Tarkoitin sitä, että varsinkin erilaisissa asioissa taitavat ihmiset saavat yhteydenottoja muista syistä. Monet ottavat asiallisesti yhteyttä eksäänsä ja kysyvät neuvoa johonkin. Se, ettet sinä tee niin tai ettei sinulle tehdä niin, ei tarkoita ettei kukaan tekisi niin.
- Anonyymi
Sinä olet aina sen tyttö niin hän on pannut sinua eli mitä ihmeellistä tuossa nyt on
- Anonyymi
Oot kato varalla ...
- Anonyymi
Riippuu vähän siitä, olisiko mies säätövaiheessa halunnut säännöllisempää seksiä aloittajan kanssa vaiko ei. Jos olisi halunnut, silloin miehen nykyinen naisystävä on ns. varalla ja aloittaja olisi ykkösvaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu vähän siitä, olisiko mies säätövaiheessa halunnut säännöllisempää seksiä aloittajan kanssa vaiko ei. Jos olisi halunnut, silloin miehen nykyinen naisystävä on ns. varalla ja aloittaja olisi ykkösvaihtoehto.
Halusin itse lopettaa sen en ole varma mitä hän halusi sillä hetkellä koska en ikinä kysynyt häneltä. Hän myöntäili vain mukana kun sanoin etten halua nähdä enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin itse lopettaa sen en ole varma mitä hän halusi sillä hetkellä koska en ikinä kysynyt häneltä. Hän myöntäili vain mukana kun sanoin etten halua nähdä enää
Sinä taidat olla hieman avuton ja mies on päättämätön. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa nyt tekstin ja kommenttien perusteella siltä että mies ei ole täysin vakavissaan tämän uuden naisen kanssa (vielä). Ja jos teidän suhteesta on aikaa jo mennyt niin häntä selvästi on jäänyt jokin asia kaivamaan tai katuu päätöstänne ja haluaisi kanssasi vielä jotain. Ei entisiin säätöihin oteta ikinä yhteyttä jos ero on tapahtunut siksi että halutaan olla erossa. Seksiä tämä mies saa luultavasti myös muualta kuin sinulta jos hänellä on jo uusi naisystäväkin. Kertoo ehkä miehestä itsestään, ei varmaan itsekkään tiedä? Miettisin monesti suhteen aloittamista enää kyseisen miehen kanssa vaikka nyt näyttääkin siltä että tämä uusi neito on varasuunnitelma hänelle... Ei anna kovin suoraselkäistä tai hyvää kuvaa moinen käytös. Ja ehkä jos tunteita sinua kohtaan olisi todella paljon olisitte jo yhdessä? Entiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa nyt tekstin ja kommenttien perusteella siltä että mies ei ole täysin vakavissaan tämän uuden naisen kanssa (vielä). Ja jos teidän suhteesta on aikaa jo mennyt niin häntä selvästi on jäänyt jokin asia kaivamaan tai katuu päätöstänne ja haluaisi kanssasi vielä jotain. Ei entisiin säätöihin oteta ikinä yhteyttä jos ero on tapahtunut siksi että halutaan olla erossa. Seksiä tämä mies saa luultavasti myös muualta kuin sinulta jos hänellä on jo uusi naisystäväkin. Kertoo ehkä miehestä itsestään, ei varmaan itsekkään tiedä? Miettisin monesti suhteen aloittamista enää kyseisen miehen kanssa vaikka nyt näyttääkin siltä että tämä uusi neito on varasuunnitelma hänelle... Ei anna kovin suoraselkäistä tai hyvää kuvaa moinen käytös. Ja ehkä jos tunteita sinua kohtaan olisi todella paljon olisitte jo yhdessä? Entiedä
Tuo miestyyppi on rasittava. Mikään ei ole rasittavampaa kuin mies, joka on sekä päättämätön että tuppisuu. Kaikki menee aina aivan saakelin vaikeaksi noiden kahden ominaisuuden vuoksi.
Olin erittäin tarkkana nykyistä miestäni valitessani sen suhteen, ettei hänessä olisi jälkeäkään noista kahdesta ominaisuudesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo miestyyppi on rasittava. Mikään ei ole rasittavampaa kuin mies, joka on sekä päättämätön että tuppisuu. Kaikki menee aina aivan saakelin vaikeaksi noiden kahden ominaisuuden vuoksi.
Olin erittäin tarkkana nykyistä miestäni valitessani sen suhteen, ettei hänessä olisi jälkeäkään noista kahdesta ominaisuudesta.Samaa mieltä. Raivostuttavin asia on ihmistyyppi jolla selvästikkin on mielipide ja kanta asioihin mutta ei voi sanoa suoraan. Kysyessä vastaa aina ympäripyöreästi ja vastaus ei ole ei tai joo vaan jotain sinne päin tai siltä väliltä, eikä siitä ota selvää välillä. Saattaa myös vihjailla hämärästi ja toivoo että ymmärrän mitä tarkoittaa. Tunnen monta kyseistä ihmistä ystävä piiristäni. Oppii lukemaan aina rivien välistä kun on tuntenut pitkään. Ja mikä kyseisen ihmisen paljastaa on elekieli...
Uskon että liittyy persoonaan tuo päättämättömyys on nimittäin tuo piirre mukana jokaisessa elämän osa-alueilla. Ja myös siihen että haluaa miellyttää vastauksella kaikkia ja ei ottaa suoraa kantaa kun pelkää erimielisyyksiä.
Anna miehelle vielä mahdollisuus jos tuntuu muuten ihan hyvältä tyypiltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin erittäin tarkkana nykyistä miestäni valitessani sen suhteen, ettei hänessä olisi jälkeäkään noista kahdesta ominaisuudesta.Päättämättömyys syö hirveästi energiaa ympäriltä jos joku on niin passiivisagressiivinen. jää lopulta yksin jos ei osaa valita tai sanoa mitä haluaa
- Anonyymi
Kysyt asiaa palstalta, jossa kysymyksen esittäjän sukupuolella on väliä miten sinulle vastataan. Esitä kysymys sukupuolettomana, niin saat tasa-arvoisempia vastauksia. Tai silloinkin sinulle todennäköisesti vastataan täältä feministikuplasta näin"oletan että kysyjä on nainen niin...."
Pieni veikkaus vastauksista tähän kysymykseesi:
"Jätä se sika omaan arvoonsa, miehellä vanha suola janottaa, törkeä sovinisti uutta naista ja sinua kohtaan, etsi komea mies ja käske se hakkaamaan hänet, miehellä huono itsetunto, ei hänellä uutta naista edes ole" jne.
Jos olisit mies kysymykseesi vastattaisiin seuraavasti:
"Yritä ymmärtää että hänellä on sinua ikävä, todennäköisesti jätit hänet törkeästi ja hänellä on vielä selvittämättömiä asioita kanssasi, uusi mies hänellä on varmasti vain lohtu sinun jälkeesi joka on ihan tavallista ja sinun se pitää ymmärtää, kyllä sinun pitää häntä ymmärtää ja ottaa takaisin jos hän vaatii käytöksesi on muuten törkeää, miksi loukkaisit sinua rakastavaa naista ja käräyttäisit hänet lohtumiehelleen"- Anonyymi
Jätit huomiotta tässä ketjussa olevat täysin sukupuolineutraalit vastaukset, joissa ei puhuttu sanallakaan naisista tai miehistä.
Koittaako herätellä kiinnostusta uusintaan?
- Anonyymi
Todennäköisesti pettää sitä naista.
- Anonyymi
Todella ikävää todeta mutta kyllä.. ei kukaan rakastunut ja täysillä suhteessa mukana oleva käyttäydy noin ja lämmittele edellistä heilaa selän takana voiei
- Anonyymi
Uusi säätö haluaa seksiä liian harvoin jos ollenkaan, silloin on hyvä syy ottaa yhteys entisiin joiden kanssa seksiä on ollut.
Ap,n kanssa sitä seksiä on täytynyt olla, ei mies muuten ottaisi yhteyttä. - Anonyymi
No, mä näen ap tilanteesi toisin kuin nämä pelkkää seksiä toitottavat ja ilmeisimmin sen puutteessa elävät palstalaiset eli jos mies on looginen niin hän saattaa tykätä edelleen sinusta, olet ehkä hänen rakkautensa ja haluaa vielä selvittää voiko teidän jutustani tulla jotain enemmän ennenkuin menee kimppaan jonkun ihan kivan kanssa. Kuulostaa mielestäni reilulta tuota uuttakin kohtaan. Tosiasia kun kuitenkin on, että harva meistä ihan niiden ensisijaisten tunteiden kohteidensa kanssa yhdessä on tai tunteet ei oo molemminpuolisia. Eikä tuo oo minun silmissä mitään varalla pitoa vaan asioiden selvittämisestä kuulostaa. Toki muitakin syitä voi olla.
- Anonyymi
He eivät seurustelleet, ap ja tuo mies. Mies olisi tyhmä jos elättelisi toiveita. Seksiä vailla on ja halu kehuskella naiselle piikitelläkseen saaneensa uuden naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He eivät seurustelleet, ap ja tuo mies. Mies olisi tyhmä jos elättelisi toiveita. Seksiä vailla on ja halu kehuskella naiselle piikitelläkseen saaneensa uuden naisen.
Rakkaus tekee ihmisen sokeaksi ja tyhmäksi välillä
- Anonyymi
Keerot uudelle naiselle tuosta!
- Anonyymi
Minua puolestaan ihmetyttää miksi pohdit asiaa turhan laveasti. Vieläpä kaikkien muiden mahdollisten ihmisten kannalta, paitsi itsesi.
Eli. Voit vastailla säädön turhiin kysymyksiin ja olla käytettävissä. Tai olla vastaamatta ja ei-käytettävissä. Se siitä. Valitse jompikumpi, mutta älä jää pähkäilemään kaikkea muuta mahdollista ja mahdotonta.
- Sheena- Anonyymi
Kyllä jos itse et halunnut enempää ja et halua olla yhteyksissä nytkään niin sano miehelle suoraan ettet voi auttaa häntä että kysyy joltain muulta esim uudelta naiselta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976098Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301417- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256