Milloin se uusi kunnanjohtaja valitaan ?
kunnanjohtaja
22
776
Vastaukset
- Anonyymi
Jahka tuo heittää ryyppäämästä, son muuten jo tievossa.
- Anonyymi
Joku akkahan se on valittava kunnanjohtajaksi. Ne on ministereinäki parhaita.
Juoppoa ei piä valita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku akkahan se on valittava kunnanjohtajaksi. Ne on ministereinäki parhaita.
Juoppoa ei piä valita.Akka se onkin juuri mikä on vetäny perskänniä kaks viikkoa aina ko sille viepi krapula ryypyn, niin se lähtee taas sama käyntiin, ja ku se ei pärjää ilman sitä ryyppyä son sille vietävä...
- Anonyymi
Toivottavasti järki voittaa ja kj tulee kaukaa
- Anonyymi
Toivottavasti.
- Anonyymi
Knuuti puhu lehdessä työhyvinvoinnista,hyvin on vältelly työt
- Anonyymi
Entäs sitten?
- Anonyymi
Oleks sie töissä ollu?
- Anonyymi
Mautonta tekstiä. Miksi mollaat ihmistä työttömyydestä? Luulen että olet itte pahoinvoiva. Ala vaikka kutomaan,sopii neideille
- Anonyymi
Hyvä että joku puhuu! Tämä sinun kirjoittelu on kuin koulukiusaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mautonta tekstiä. Miksi mollaat ihmistä työttömyydestä? Luulen että olet itte pahoinvoiva. Ala vaikka kutomaan,sopii neideille
Asiaa!
- Anonyymi
Usein pata soimaa kattilaa. Onkohan nytki näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein pata soimaa kattilaa. Onkohan nytki näin?
Nyt on toisin päin. Kattila soimaa pataa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on toisin päin. Kattila soimaa pataa.
Mitähän jokainen teistä oikein todella ajattelee, ei mitään muuten vaan jotain aivopieruja tänne räpellätte, onko kukaan asioista todella perillä.
- Anonyymi
Hyä ko uskalsit myöntää, se on jo iso askel paremphaan suunthaan.
- Anonyymi
Ehkä.
- Anonyymi
Toivottavasti tulee kunnan ulkopuolelta ,niin voisi olla toivoa parempaan.
- Anonyymi
Yhdyn tähän mielipiteeseen
- Anonyymi
Mistä ihmeestä te toisten ryyppäämiset tiedätte??Toivottavasti valitsevat eripaikkakuntalaisen,,että ei tulis kaveruus oikeuksia...
- Anonyymi
Ei ne kenenkään ryyppäämisestä mitään tiedä. On vain niin mukava haukkua toisia, kun ei tarvitse pelätä vastuuseen joutumista eikä selkäsaunaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne kenenkään ryyppäämisestä mitään tiedä. On vain niin mukava haukkua toisia, kun ei tarvitse pelätä vastuuseen joutumista eikä selkäsaunaa.
Minut on valittu ja olen juoppo.
- Anonyymi
???
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251979
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1281510En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1331141The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223912- 151859
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20768