Aihe

kunnanjohtaja

Anonyymi

Milloin se uusi kunnanjohtaja valitaan ?

21

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jahka tuo heittää ryyppäämästä, son muuten jo tievossa.

• Anonyymi

Joku akkahan se on valittava kunnanjohtajaksi. Ne on ministereinäki parhaita.
        Juoppoa ei piä valita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku akkahan se on valittava kunnanjohtajaksi. Ne on ministereinäki parhaita.
        Juoppoa ei piä valita.

Akka se onkin juuri mikä on vetäny perskänniä kaks viikkoa aina ko sille viepi krapula ryypyn, niin se lähtee taas sama käyntiin, ja ku se ei pärjää ilman sitä ryyppyä son sille vietävä...

• Anonyymi

Toivottavasti järki voittaa ja kj tulee kaukaa

• Anonyymi

Toivottavasti.

• Anonyymi

Knuuti puhu lehdessä työhyvinvoinnista,hyvin on vältelly työt

• Anonyymi

Entäs sitten?

• Anonyymi

Oleks sie töissä ollu?

• Anonyymi

Mautonta tekstiä. Miksi mollaat ihmistä työttömyydestä? Luulen että olet itte pahoinvoiva. Ala vaikka kutomaan,sopii neideille

• Anonyymi

Hyvä että joku puhuu! Tämä sinun kirjoittelu on kuin koulukiusaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mautonta tekstiä. Miksi mollaat ihmistä työttömyydestä? Luulen että olet itte pahoinvoiva. Ala vaikka kutomaan,sopii neideille

Asiaa!

• Anonyymi

Usein pata soimaa kattilaa. Onkohan nytki näin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usein pata soimaa kattilaa. Onkohan nytki näin?

Nyt on toisin päin. Kattila soimaa pataa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on toisin päin. Kattila soimaa pataa.

Mitähän jokainen teistä oikein todella ajattelee, ei mitään muuten vaan jotain aivopieruja tänne räpellätte, onko kukaan asioista todella perillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Hyä ko uskalsit myöntää, se on jo iso askel paremphaan suunthaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ehkä.

• Anonyymi

Toivottavasti tulee kunnan ulkopuolelta ,niin voisi olla toivoa parempaan.

• Anonyymi

Yhdyn tähän mielipiteeseen

• Anonyymi

Mistä ihmeestä te toisten ryyppäämiset tiedätte??Toivottavasti valitsevat eripaikkakuntalaisen,,että ei tulis kaveruus oikeuksia...

• Anonyymi

Ei ne kenenkään ryyppäämisestä mitään tiedä. On vain niin mukava haukkua toisia, kun ei tarvitse pelätä vastuuseen joutumista eikä selkäsaunaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne kenenkään ryyppäämisestä mitään tiedä. On vain niin mukava haukkua toisia, kun ei tarvitse pelätä vastuuseen joutumista eikä selkäsaunaa.

Minut on valittu ja olen juoppo.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa ja Mikko eroaa!

https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-ja-mikko-rakas-hakivat-avioeroa-erikoinen-erosotku/1158170 Mitäs tähän sanotte? Mä en voi muuta kuin naura
      Kotimaiset julkkisjuorut
      385
      22221
    2. Kohujulkkis Maisa Torppa ja erosekoilu räjäytti somen: "Valehtelee viimeiseen asti" "Työtön äiti..."

Maisa Torpan ja Mikko-rakkaan erospekulointi saa tunteet kuumenemaan: https://www.suomi24.fi/viihde/kohujulkkis-maisa-torppa-ja-erosekoilu-rajaytti-so
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      18300
    3. Poliisit vei pakolla Virolaisen Joogayrittäjän Koronatestiin

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisilta-poikkeuksellinen-toimenpide-julkaisi-korona-altistumisketjusta-epaillyn-joogayrittajan-kuvan/8080476#gs
      Maailman menoa
      648
      16308
    4. Johanna Tukiainen menetti vauvansa Solnan sosiaalihuollolle - myös vuokra-asunto liipasimella!

Tänään 4.3. ilmestynyt Seiska tietää kertoa saman minkä näädät ovat tienneet jo 3 viikon ajan. Näätien tiedothan koskivat Tukiaisen vauvan huostaanot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      720
      7115
    5. Kohusopassa keitetty Roope Salminen palaa itsevarmana julkisuuteen: "Olen erittäin hypeissä"

Mitäs mieltä olet Roopen paluusta? https://www.suomi24.fi/viihde/kohusopassa-keitetty-roope-salminen-palaa-itsevarmana-julkisuuteen-olen-erittain-hype
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      5840