Lapin paras paikka

Anonyymi

Kertokaa ja perustelkaa. Kemijärveä ei lueta mukaan kun on niin persehestä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kittilä, Saariselkä, Inari, Kilpisjärvi... Lappi on kaunis kokonaisuus.

    • Anonyymi

      Kunta jossa on vähiten persuja. Vaalitilastoistahan tuon näkisi.

      • Anonyymi

        Olet vaan kateellinen 😄


    • Anonyymi

      No sehän on tietysti Salla.

      • Anonyymi

        No ei todellakaan ole Salla, vertaatko Sallaan Kemijärveen, huh huh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole Salla, vertaatko Sallaan Kemijärveen, huh huh!

        Salla on ajanut edelle monessakin suhteessa. Siinäkö Kemijärvellä pyydystetään ufoja Sallassa pidetään olumpialaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salla on ajanut edelle monessakin suhteessa. Siinäkö Kemijärvellä pyydystetään ufoja Sallassa pidetään olumpialaisia.

        No tämä Kemijärven "ufomies" oli kyllä Sallasta kotoisin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä Kemijärven "ufomies" oli kyllä Sallasta kotoisin!

        Salla on huippupaikka! Sallassa asustaa ystävällisyys, inhimillisyys ja rehellisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salla on huippupaikka! Sallassa asustaa ystävällisyys, inhimillisyys ja rehellisyys.

        Salla on mukava paikka jossa asustaa ystävällisiä, luonnollisia ja jalat maassa olevia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salla on mukava paikka jossa asustaa ystävällisiä, luonnollisia ja jalat maassa olevia ihmisiä.

        Menkää sitten Sallan palstalle puhumaan.
        Tämä on Kemijärven tosi-ihmisten palsta!
        Me olemme, menemme ja tulemme...
        Aina on oltu ja ollaan tulevaisuudessakin, vaikka te haluatte meidät laittaa alas, kateus on tietysti se teidän motivaationne. Haluatte meidän rikkaudet ja kalavedet, Kemijärven järvelle menevät ammattikalastajat verkkoilemaan, se kateutta vain herättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salla on mukava paikka jossa asustaa ystävällisiä, luonnollisia ja jalat maassa olevia ihmisiä.

        Niin asustaa olen sen itse kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin asustaa olen sen itse kokenut.

        Kemijärvi on rohkeaa ja älykästä yrittäjä kansaa. Äly on korkea tasoista ja sen takia me onkin aina pärjätty, on myös omalaatuinen käytös ja ylpeys, rakkaasta kotiseudusta. Mitä Sallassa? Ihmiset on joo ihan mukavia, mutta onko heillä sama sitkeys ja itsepäisyys Lapin puolustamiseen kuin Kemijärvellä? Sallassa on myös paljon niitä vanhoja kommunistia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemijärvi on rohkeaa ja älykästä yrittäjä kansaa. Äly on korkea tasoista ja sen takia me onkin aina pärjätty, on myös omalaatuinen käytös ja ylpeys, rakkaasta kotiseudusta. Mitä Sallassa? Ihmiset on joo ihan mukavia, mutta onko heillä sama sitkeys ja itsepäisyys Lapin puolustamiseen kuin Kemijärvellä? Sallassa on myös paljon niitä vanhoja kommunistia.

        Missä se Yrittäjyys näkyy ? Sekö on Kempan yrittäjyyttä, että toistakymmentä voutta haikaillaan sellutehtaan perään, mitään tekemättä ?
        Lopulta sekin paljastuu vain suureksi kusetukseksi. Muuttovoitto sen kuin liääntyy, kun töitä ei tarjolla. Kyllä tuollaisesta paikasta se yrittävä osa ihmisistä on nostanut kytkintä jo ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se Yrittäjyys näkyy ? Sekö on Kempan yrittäjyyttä, että toistakymmentä voutta haikaillaan sellutehtaan perään, mitään tekemättä ?
        Lopulta sekin paljastuu vain suureksi kusetukseksi. Muuttovoitto sen kuin liääntyy, kun töitä ei tarjolla. Kyllä tuollaisesta paikasta se yrittävä osa ihmisistä on nostanut kytkintä jo ajat sitten.

        Äänestäpä kuntavaaleissa oikein, niin tehtaan tuleminen on varmempaa!
        Ei änkyröintiä, vaan 100 % tuki MASSALIIKKEELLE! (Keskustan ehdokkaita, ei Vasemmistoliittoa, jotka välikysymyksellä pilasivat hyvän asian.)


    • Anonyymi

      Muijan haarojen välissä on oikein mukavaa viettää aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe