Aihe

Kiinnostuisitko

Anonyymi

Olen eronnut heterosuhteesta ja löytänyt identiteettini, joten etsin lesbo tai bi naista, johon voisi rakastua ja elää vaikka loppu elämänsä kanssasi. Olen taiteellinen, herkkä, luonto ja eläin rakas. Toivon, että olet ymmärtäväinen, huumorintajuinen jne. Ihminen, jonka kanssa jutella , mistä vain, taivaan ja maan välillä.

Deittailisitko?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa kokeilla oikealta aihealueelta. Ei sillä etteikö täältäkin voisi tärpätä, mutta siellä voisi olla enemmän tarjontaa. Onnea etsintään :)

• Anonyymi

Älä kuuntele pirua vaikka se mitä yrittää kuiskuttaa korvaasi. Se on niin metku.

• Piru yritti ohjata naista heterosuhteeseen, vaikka tykkääkin oikeasti naisista.

• Anonyymi

Miten suhun saa yhteyttä?

JanK

• Anonyymi

Tiesin kun näin otsikon että jank vedetään tähän varmasti mukaan trollien toimesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi suomalaiset eivät lähde mellakoimaan kaduille?

Minä pitkän työuran ravintolayrittäjänä tehneenä ja kohta kotini, kesämökkini ja yritykseni menettäneenä, olisin valmis lähes mihin vain, seurauksista
      Maailman menoa
      746
      8039
    2. Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki täytti vasta 20 vuotta! Poseeraa "vanhuksen" kanssa...

Voi että hän on vielä niin nuori: https://www.suomi24.fi/viihde/dannyyn-78-liitetty-helmi-loukasmaki-taytti-20-vuotta-poseeraa-vanhuksen-kanssa-kuin-m
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      6908
    3. Yölintu : Matti Silmu on kuollut

Matti Silmu, Yölintuorkesterin perustaja on kuollut. . . .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      3753
    4. Matti Silmu :(

Matti Silmu kuollut:( osanotto läheisille.
      Yölintu
      17
      3066