Kuulen eläinten puheita SELKEÄSTI
Ennen saatoin pinnistää kuullakseni eläimiä.
Oltuani kasvari yli 10 v ja maidoton joitakin vuosia
myös ymmärsin, että eläimet eivät pelkää minua
ja tulevat viereen, katsovat minua, vuorovaikuttavat helpommin.
Siis eivät pelkää.
Lisäksi kuulen nyt paremmin eläinten ajatuksia.
Ajatuksen ovat VOIMAKKAITA.
Ennen ihmisten ajatukset tuntuivat voimakkailta,
mutta ihmettelen kuinka eläinten ajatukset voivat kuulostaa
niin SELKEILTÄ.
Kuulen lintujen, koirien ajatuksia.
Eläimiä ei saa tappaa.
Yhteiskuntamme on hirvittävä paikka.
Ihmiset hirvittävän väärässä.
Kuulla eläinten puheita
5
78
Vastaukset
- Anonyymi
Ne ihmiset jotka syövät lihaa tosi paljon
ja ovat ylitse raskaita olemassa olevia eläviä
niitä vain sivuutetaan, koska taajuus on eri.
Ja he itse kävelevät pois ymmärtämättä minua.
Se tässä on onnekasta kasvisten syönnissä. - Anonyymi
Kannattais syödä muutakin kuin sieniä.
- Anonyymi
Minä olen varma että yksi pupu sanoi 'vettä ' kun menin ja huomasin veden olevan loppu. Odottivat siinä kupin edessä. Ainakin sitten oli identtinen ääntely ääni. Miksi ei voisi oppia lyhyitä sanoja
- Anonyymi
Mitkä kasvikset aiheuttaa tuollaisia harhoja, minäkin haluan kokeilla?! Oletko jo kuullut mitä rakit ajattelee kun hyökkäävät kimppuun? Sen haukkumisen ja murinan kyllä kuulee kaikki. Mitähän sudet ajattelee, tuollapa herkullisen näköinen pullea lapsi, hiivitään hiljaa ja syödään se? Tuleekohan väittelyä kuka saa paistilihat? Yleensä tyytyvät toistaiseksi vaikkapa lampaisiin, mitä ne ajattelee kun tappavat koko lauman vaikka syövät vaan pari?
- Anonyymi
Minäkin ymmärrän elänten puhetta, ovat kovasti huolissaan nykymenosta. Kuka heille jatkossa antaa elämän ja huolehtii heistä jos kaikki alkaa vegaaneiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686787
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532146- 562088
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571194- 541192
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937