Koko kaupunki täynnä noita..

Anonyymi

Sivistymätyömiä juntteja. Suuri osa tullut maalikylistä missä juorutaan ja tehdään mitä huvittaa. Se vain näkyy täällä kaupungissakin miten käyttäydytään yhteisöissä. Jutut täällä semmosia että huhhei! Kehittykää, käytöstavat kunniaan.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro ihmeessä oliko tämä sinun itsesi mielipide kovinkaan sivistynyttä. Minä kun rohkenen olla sitä mieltä, että ei hyvää käytöstä, noin kun peräät muilta käytöstapoja.
      Itsestä se pitää lähteä, jokainen on vastuussa omista tekemisistään eikä tuo aloituksesi ollut rakentavaa keskustelua,haukut kaikkia muita ja itse syyllistyt rumaan nimittelyyn. Kehittyisit! Käyttäytyisit!

      • Anonyymi

        Kyllä se kuule laittaa sanomaan ruman sanan kun näitä juttuja lukee!! Sinä taidat olla yksi pas...suoltaja!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kuule laittaa sanomaan ruman sanan kun näitä juttuja lukee!! Sinä taidat olla yksi pas...suoltaja!!

        Jopas se aloittaja hyvin käyttäytyy. Aloita ensin itsestäsi se kehittyminen . Et kovinkaan hyvää kuvaa itsestäsi anna, ala-arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas se aloittaja hyvin käyttäytyy. Aloita ensin itsestäsi se kehittyminen . Et kovinkaan hyvää kuvaa itsestäsi anna, ala-arvoista.

        Niin, asia on juurikin niin kuin ap kirjoittaa. Miten tuon voisi "hienosti" ilmaista kertokaa?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, asia on juurikin niin kuin ap kirjoittaa. Miten tuon voisi "hienosti" ilmaista kertokaa?????

        Jos ei ole muuta sanottavaa kuin negatiivista ja räksyttämistä niin ehkä kannattaa miettiä onko aihetta "puhaltaa" sitä tänne. Ei sitä voi hienosti ilmaista, jos itsellä on paha olla, musta mieli ja joka puolella näkee vain huonoa.

        No, toisaalta jos tämä purkautuminen auttaa aloittajaa niin ok, mutta loppupeleissä se kyllä vain ruokkii negatiivista tunnetta, kun pitää mollata rumasti jokaista joka rohkenee olla eri mieltä. Tuli vain mieleen, että oliko aloittaja kommentti hyvää käytöstä? Näkee muissa huonoa, entä itsessään?

        Ei minun ympäristössä, yhteisössä, tutuissa eikä missään ole onnekseni huonosti käyttäytyviä tai sivistymättömiä. Täällä on hyvä elää ja olla.
        Vanha sanonta: "Huonoa päivää ei olekaan jos et itse päivääsi pilaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole muuta sanottavaa kuin negatiivista ja räksyttämistä niin ehkä kannattaa miettiä onko aihetta "puhaltaa" sitä tänne. Ei sitä voi hienosti ilmaista, jos itsellä on paha olla, musta mieli ja joka puolella näkee vain huonoa.

        No, toisaalta jos tämä purkautuminen auttaa aloittajaa niin ok, mutta loppupeleissä se kyllä vain ruokkii negatiivista tunnetta, kun pitää mollata rumasti jokaista joka rohkenee olla eri mieltä. Tuli vain mieleen, että oliko aloittaja kommentti hyvää käytöstä? Näkee muissa huonoa, entä itsessään?

        Ei minun ympäristössä, yhteisössä, tutuissa eikä missään ole onnekseni huonosti käyttäytyviä tai sivistymättömiä. Täällä on hyvä elää ja olla.
        Vanha sanonta: "Huonoa päivää ei olekaan jos et itse päivääsi pilaa."

        Miksi pitää ruveta sekoittamaan kaikki jutut jos joku sanoo suoraan niinkuin on? Ole onnellinen lintukodossasi, missä se sitten lieneekin. Joka paikassa ei vain ole niinkuin sinulla tietämätön kaunistelija!


    • Anonyymi

      Maalikylä? Mitä se tarkottaa?Stadissa asuvana voin sanoa että täällä jos jossain tavat puuttuvat,ei Rovaniemellä sikamaista touhua näy.

      • Anonyymi

        Hoomenta,ei saa hauku toine,pitta olla kilti koko paeva.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe