Ompa täällä hiljaista !!

Ekitalo

Ajattelin kysyä teiltä kun eilen paransin omaa ennätystäni 244 pisteeseen,olen harrastanut Keilailua tosiaan harrastus mielessä pari kertaa viikossa tunti kerralla noin 5 vuotta.

Onko tuo tulos mitä tasoa näissä puitteissa tiedän toki että 300 0n maksimi joka tulee 12 kaadolla itselle tuli tuohon sarjaan 8 kaatoa ja yksi paikko kymppi ruutu jäi vaajaaksi kun ei aivan tullut toisella heitolla paikkoa,jäi yksi.

Pannaan vähän eloa tällekkin saitille !!!

4

775

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

Pisteet...auttais ymmärtämään tota sun tekstiä. Pisteet erottavat virkkeet toisistaan, ja pilkut jaksottavat tekstiä erottaen lauseet toisistaan.

244 on mun mielestä huikee tulos, onnittelut! Ite oon keilannu 15 vuotta todella satunnaisesti. Joskus oon saattanu käydä kuukauden sisällä muutaman kerran, toisaalta onpa ollut parin vuoden taukojakin. Keskimäärin ehkä muutaman kerran vuodessa käyn heittelemässä.

Viime lauantaina heitin henk. koht. parhaani, 176 pinnaa. Ikinä en oo niin kännissä heittäny, varmaan oli yli 2 promillea. Eli kuulun kännikeilaajien (suureen) joukkoon. Toki silloin tällöin käyn firmaa edustamassa jossain firmasarjassa, ja silloin tulee käytyä autolla. Mut pienessä hönössä jopa keilaaminen on mukavaa puuhaa ;)

• harrastelija....

Mukava ja vaikea harrastus, äläkä välitä noista pilkkujen sun muiden merkkien puutteesta. Kyllä viestin sisältö on tärkeämpi, kuin oikeinkirjoitus,,,,,,....vai mitä ;-)

Tsemppiä harrastukseen ja kyllä tää foorumi on tosi hiljainen ???? )(#£ @ {¬ tuossa vielä kaupan päälle muutama merkki, jos joku niitä kaipailee :-)

• Ekitalo

Kyllä itsekkin tiedän,että en ole mikään kirjailija ja on vähän vaikea sovittaa sanoja jotka sopisivat toisiinsa enkä oikein hallitse noita merkkejä mutta yritän kuitenkin.

Ja kuuleppa kun heitin tuon sarjan niin kymppiruudun paikkoheitto heilutti sitä pystyyn jäänyttä keilaa mutta ei kaatunut,tulos olisi ollut vielä 20 pistettä parempi riippuen tietysti viimeisestä heitosta.

Jäipähän vielä parannettavaa huomenna yritetään uudelleen.

Tsemppiä myös sinulle kirjoitellaan kuulumisista.

• juu

Onhan tuo 244 ihan hyvä tulos... ite olen vähän yli vuoden keilannut ja oma henk. koht. ennätys on yhteen sarjaan 255 ja 6:een sarjaan 1235.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2137
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1070
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1013
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      284
      906
    Aihe