Ompa täällä hiljaista !!

Ekitalo

Ajattelin kysyä teiltä kun eilen paransin omaa ennätystäni 244 pisteeseen,olen harrastanut Keilailua tosiaan harrastus mielessä pari kertaa viikossa tunti kerralla noin 5 vuotta.

Onko tuo tulos mitä tasoa näissä puitteissa tiedän toki että 300 0n maksimi joka tulee 12 kaadolla itselle tuli tuohon sarjaan 8 kaatoa ja yksi paikko kymppi ruutu jäi vaajaaksi kun ei aivan tullut toisella heitolla paikkoa,jäi yksi.

Pannaan vähän eloa tällekkin saitille !!!

4

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

Pisteet...auttais ymmärtämään tota sun tekstiä. Pisteet erottavat virkkeet toisistaan, ja pilkut jaksottavat tekstiä erottaen lauseet toisistaan.

244 on mun mielestä huikee tulos, onnittelut! Ite oon keilannu 15 vuotta todella satunnaisesti. Joskus oon saattanu käydä kuukauden sisällä muutaman kerran, toisaalta onpa ollut parin vuoden taukojakin. Keskimäärin ehkä muutaman kerran vuodessa käyn heittelemässä.

Viime lauantaina heitin henk. koht. parhaani, 176 pinnaa. Ikinä en oo niin kännissä heittäny, varmaan oli yli 2 promillea. Eli kuulun kännikeilaajien (suureen) joukkoon. Toki silloin tällöin käyn firmaa edustamassa jossain firmasarjassa, ja silloin tulee käytyä autolla. Mut pienessä hönössä jopa keilaaminen on mukavaa puuhaa ;)

• harrastelija....

Mukava ja vaikea harrastus, äläkä välitä noista pilkkujen sun muiden merkkien puutteesta. Kyllä viestin sisältö on tärkeämpi, kuin oikeinkirjoitus,,,,,,....vai mitä ;-)

Tsemppiä harrastukseen ja kyllä tää foorumi on tosi hiljainen ???? )(#£ @ {¬ tuossa vielä kaupan päälle muutama merkki, jos joku niitä kaipailee :-)

• Ekitalo

Kyllä itsekkin tiedän,että en ole mikään kirjailija ja on vähän vaikea sovittaa sanoja jotka sopisivat toisiinsa enkä oikein hallitse noita merkkejä mutta yritän kuitenkin.

Ja kuuleppa kun heitin tuon sarjan niin kymppiruudun paikkoheitto heilutti sitä pystyyn jäänyttä keilaa mutta ei kaatunut,tulos olisi ollut vielä 20 pistettä parempi riippuen tietysti viimeisestä heitosta.

Jäipähän vielä parannettavaa huomenna yritetään uudelleen.

Tsemppiä myös sinulle kirjoitellaan kuulumisista.

• juu

Onhan tuo 244 ihan hyvä tulos... ite olen vähän yli vuoden keilannut ja oma henk. koht. ennätys on yhteen sarjaan 255 ja 6:een sarjaan 1235.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1073
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      515
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      36
      509
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      467
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe