Ajattelin kysyä teiltä kun eilen paransin omaa ennätystäni 244 pisteeseen,olen harrastanut Keilailua tosiaan harrastus mielessä pari kertaa viikossa tunti kerralla noin 5 vuotta.
Onko tuo tulos mitä tasoa näissä puitteissa tiedän toki että 300 0n maksimi joka tulee 12 kaadolla itselle tuli tuohon sarjaan 8 kaatoa ja yksi paikko kymppi ruutu jäi vaajaaksi kun ei aivan tullut toisella heitolla paikkoa,jäi yksi.
Pannaan vähän eloa tällekkin saitille !!!
Ompa täällä hiljaista !!
4
736
Vastaukset
- make
Pisteet...auttais ymmärtämään tota sun tekstiä. Pisteet erottavat virkkeet toisistaan, ja pilkut jaksottavat tekstiä erottaen lauseet toisistaan.
244 on mun mielestä huikee tulos, onnittelut! Ite oon keilannu 15 vuotta todella satunnaisesti. Joskus oon saattanu käydä kuukauden sisällä muutaman kerran, toisaalta onpa ollut parin vuoden taukojakin. Keskimäärin ehkä muutaman kerran vuodessa käyn heittelemässä.
Viime lauantaina heitin henk. koht. parhaani, 176 pinnaa. Ikinä en oo niin kännissä heittäny, varmaan oli yli 2 promillea. Eli kuulun kännikeilaajien (suureen) joukkoon. Toki silloin tällöin käyn firmaa edustamassa jossain firmasarjassa, ja silloin tulee käytyä autolla. Mut pienessä hönössä jopa keilaaminen on mukavaa puuhaa ;) - harrastelija....
Mukava ja vaikea harrastus, äläkä välitä noista pilkkujen sun muiden merkkien puutteesta. Kyllä viestin sisältö on tärkeämpi, kuin oikeinkirjoitus,,,,,,....vai mitä ;-)
Tsemppiä harrastukseen ja kyllä tää foorumi on tosi hiljainen ???? )(#£ @ {¬ tuossa vielä kaupan päälle muutama merkki, jos joku niitä kaipailee :-)- Ekitalo
Kyllä itsekkin tiedän,että en ole mikään kirjailija ja on vähän vaikea sovittaa sanoja jotka sopisivat toisiinsa enkä oikein hallitse noita merkkejä mutta yritän kuitenkin.
Ja kuuleppa kun heitin tuon sarjan niin kymppiruudun paikkoheitto heilutti sitä pystyyn jäänyttä keilaa mutta ei kaatunut,tulos olisi ollut vielä 20 pistettä parempi riippuen tietysti viimeisestä heitosta.
Jäipähän vielä parannettavaa huomenna yritetään uudelleen.
Tsemppiä myös sinulle kirjoitellaan kuulumisista.
- juu
Onhan tuo 244 ihan hyvä tulos... ite olen vähän yli vuoden keilannut ja oma henk. koht. ennätys on yhteen sarjaan 255 ja 6:een sarjaan 1235.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249