Vaalit peruuntuu?

Anonyymi

Koska jepun kannatus on pudonnut alle 10 pinnan on vaalit siirrettävä.
Vanha valtuusto jatkaa yli seuraavan vaalikauden.
Onnen aikaa ja tunnetta!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei me demarit anna siirtää vaaleja koska kannatus on nyt huipussaan. Terveys on sivuseikka.

      • Anonyymi

        Kepu on yhteiskunnan syöpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepu on yhteiskunnan syöpä!

        Vaalien siirto oli kyllä arvattavissakin.
        Jos siirretään kerralla parikin vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalien siirto oli kyllä arvattavissakin.
        Jos siirretään kerralla parikin vuotta.

        Huh huh mitä likaviemärissä valuvaa kirjoitusta taas, Keskusta se on kaiken tänne tuonut. Se teidän NEGA puolueko jotain tuo? Valittaa vain, vihaisuutta, pahaa mieltä vain suoltaa. Myönteisellä positiivisella asenteella nyt Kemijärvellä mennään. Se on paluumuuttajankin helppo huomata, kuinka täällä on hyvä olo, suurkaupungissa ahdistaa. Täällä on TOTUUDEN HYVYYDEN ONNEN IHMISIÄ!!!! KESKUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3< 3


    • Anonyymi

      Rovaniemi Suomi 24 / Kunnallisvaalit 2021 Kemijärvi?
      Lainaus, eduskuntavaalit, vaalimainonta:
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/13543851/vaalimainoksen-omituinen---elama



      tämä sama mainoskysymys on Kemijärven 24 osalta huomioitu, vastaten asian kyseisen KTP puolueen ehdokas, mikä täten julkaistaan tässäkin, huomioiden ettei KTP puolueella ole rahaa isoihin lehti tv ja muihin mainoksiin joten on ihan hyvä asia että he mainostavat myös ulkomainos paikoille

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/13544097

      harmajapää
      15.4.2015 14:23
      Uusi
      Nuo kaikki mainosväittämäsi ovat minulle aivan uutta, ja ei varmastikaan allekirjoittaneen väsäämiä.
      Ainoat mainokset jotka ovat Koti-Lappi lehdessä painettuna pieninä nimi, numero ja kuvamainontana, 8.4, -15 numerossa ja uusintana tänään 15.4. numerossa...
      Niiden mainosten hinta on minun satsaus ko. vaaliin, eli 188.50 euroa...
      -Tiedän, etten tule valituksi, -tai ettei KTP vielä näissä vaaleissa saa edustajaa Eduskuntaan Lapista, -mutta mukana on oltu, -ja ollaan aina 19.4.-15 asti.
      Puolueen Työkansan Sanomia tuli levitykseen 500 kpl: a, -ja ne on jaettu...
      -Jos niistä joku, -tai jokunen ryhmä on värkännyt po. mainoksen, -on se tietenkin tehty ilkikurisessa hengessä...
      -Itse en ole ripustellut mainoksia markkinatorille, -ja en muualle tolppiin, tauluihin..- ja en edes sitä ole nähnyt, -kulkiessa torin kautta kauppaan ko. markkinapäivinä...
      Ilmeisesti mainoksen kyhääjällä oli "vilpitön tahto sabotoida KTP: n ehdokkaita näissäkin vaaleissa"?
      Olen sata varma, -että on laariin KTP: e Lapissa, -meille kahdelle ehdokkaalle tipahtanut yhteensä muuan ääni, myös allekirjoittaneelle, vähintään PIIP!
      Itse käyn äänestämässä varsinaisena vaalipäivänä, 19.4.-15... ja piirrän ehdokasnumeron 107, -sen tiedottaminen ei ole vaalisalaisuus...
      En esim. tarjoillut, -kun ei edes ollut puoluetelttaa: -kahvia, ja en makkaroita, -tulitikkuja, -niin kuin toiset teltta-asukit.
      19.4. päivän ilta, 20 jälkeen alkaa tulemaan tuloksia, -ja niissä sitten lopullisissa pitää olla ainakin h k. minulle yksi ääni, -oma- tai jos ei sitä ole, -on tapahtunut vaalivilppi, ja vaali Lapissa uudestaan...
      Tosin eräät on jo sanoneet antaneensa no. äänen KTP: n ehdokkaana numerolle 107, -eli allekirjoittaneelle, -että tulossa on ääniä enemmän kuin yksi.
      Vielä kerran sanon vaalimainostelusta; -en ole itse mainostanut teidottajan esittämällä mainonnalla, -se on sabotointia työväenluokan marxilais - leniniläistä KTP: a vastan, härskiä sellaista, -mutta oikeistolla on jo hätä, -ja se teettää jos minkälaista vastamainontatekoja, -kuten kerrottu...
      Kiitän jo tässä yhteydessä mahdollisesti kaikkia Lapin KTP: n ehdokkaiden ennakkoäänestäjiä.
      -Te jotka ette ole vielä äänestäneet, käykää 19.4. äänestämässä, -ja kemijärviläisiltä odotan neuvoa antavana ennakkovaalina, -tulevaan kunnallisvaaliin 2016 kannatusta vähintään sata ja juttu - kuten olen sanonnut.
      -Jos jää kannatus 13. - TAI ALLE, -ON AIKA LUOPUA "PYRKYRIN OSASTA"...
      Asettuessani KTP: n ehdokkaaksi, -olen aina asiassa aatteellisesti mukana, -ja se aate velvoitti vielä ainakin kerran... -mutta ei KTP: a ole mainostamiseen varoja, ja ei h k. minulla.
      -Sanovat minua "julkkikseksi" - -joten tuntee monet aatteellisesti vakaumuksellisen. - 107 - työn ja kansan oikeuksien ja etuja puolustajaan...
      107 - Kaarlo Nurmikumpu KTP - Kemijärvi
      Ilmianna
      Jaa
      Lisää kommentti

      • Anonyymi

        Vaalit siirretään syksyyn jotta nähdään Patovaaran töiden alkaminen.
        Mutta kyllä minä en usko moiseen.
        Kepun salajuoni taas kys


    • Anonyymi

      Mikä on jepu? Onko jepun kannatus 10 pinnaa vai onko pinnasänky jepulle tehty? Jepulis jep! Persu en oo enkä persuksi tuu!

      • Anonyymi

        Kyllä tulee vanhoja hyviä aikoja ikävä kun tiesi ketä äänestää.
        Silloin oli Kaarlo suuri ehdokkaana.
        Nyt on vain näitä loikkareita ja muita narsisteja.


    • Anonyymi

      Tohmolaiset äänestävät järkiään Mattia

      • Anonyymi

        Loikkari on luikuri.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe