Palelee ihan sairaasti, -14C.
Voi kun ilmasto lämpenisi, edes vähäsen.
Palelee ..
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei olisi ilmastonmuutosta olisi lämpötila -24 ainakin.7
- Anonyymi
Taas on tyhjänmölisijä asialla. Säätila ja ilmasto menee iloisesti sekaisin ja hemppa ihmettelee, miten Suomessa voi helmikuussa olla -14 astetta.
- Anonyymi
Seli seli, ilmastonlämpeneminen olisi vain hyvä asia jos se olisi totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seli seli, ilmastonlämpeneminen olisi vain hyvä asia jos se olisi totta.
Ilmaston lämpeneminen aiheuttaa sen, että suuret alueet maapallolla muuttuvat ihmiselämälle sopimattomiksi. Se tietää satooja miljoonia pakolaisia.
Sinun käsityksesi "hyvästä asiasta" on sairas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmaston lämpeneminen aiheuttaa sen, että suuret alueet maapallolla muuttuvat ihmiselämälle sopimattomiksi. Se tietää satooja miljoonia pakolaisia.
Sinun käsityksesi "hyvästä asiasta" on sairas.Kun Grönlannista jäät sulaa niin suuri alue maapallolla muuttuu taas asuinkelpoiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Grönlannista jäät sulaa niin suuri alue maapallolla muuttuu taas asuinkelpoiseksi.
Tai kun Siperiassa lämpenee. Eiköhän mammutit joskus vaeltaneet siellä ruohotasangoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kun Siperiassa lämpenee. Eiköhän mammutit joskus vaeltaneet siellä ruohotasangoilla.
Mammutit herää talviuniltaan. Tosi jänskää tulee olemaan.
- Anonyymi
Kävin ulkona tupakalla. Pieraisin. Virhe. Pieru jäätyi ja repäisi vipuvarrellaan farkkujen persauksen. Hyvät noin viisivuotiaat 501:t tuhoutuivat.
- Anonyymi
Sehän on selvä, että palelee, jos ei ole asunnossa patterit kuumina. Onnettomast asiaintilasta kuuluu valittaa huoltomiehelle, ihmisoikeustuomioistuimelle ja suoli24 palstalle.
Patterien pitää olla kädellä koitettaessa kuumia alaraunaa myöten. Aina, poikkeuksetta. Muutoin palelee.
Liian kuumaa ei ole koskaan. On vain tunkkaista, mutta siitä pääsee ikkunatuuletuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662