Palelee ihan sairaasti, -14C.
Voi kun ilmasto lämpenisi, edes vähäsen.
Palelee ..
9
117
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei olisi ilmastonmuutosta olisi lämpötila -24 ainakin.7
- Anonyymi
Taas on tyhjänmölisijä asialla. Säätila ja ilmasto menee iloisesti sekaisin ja hemppa ihmettelee, miten Suomessa voi helmikuussa olla -14 astetta.
- Anonyymi
Seli seli, ilmastonlämpeneminen olisi vain hyvä asia jos se olisi totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seli seli, ilmastonlämpeneminen olisi vain hyvä asia jos se olisi totta.
Ilmaston lämpeneminen aiheuttaa sen, että suuret alueet maapallolla muuttuvat ihmiselämälle sopimattomiksi. Se tietää satooja miljoonia pakolaisia.
Sinun käsityksesi "hyvästä asiasta" on sairas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmaston lämpeneminen aiheuttaa sen, että suuret alueet maapallolla muuttuvat ihmiselämälle sopimattomiksi. Se tietää satooja miljoonia pakolaisia.
Sinun käsityksesi "hyvästä asiasta" on sairas.Kun Grönlannista jäät sulaa niin suuri alue maapallolla muuttuu taas asuinkelpoiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Grönlannista jäät sulaa niin suuri alue maapallolla muuttuu taas asuinkelpoiseksi.
Tai kun Siperiassa lämpenee. Eiköhän mammutit joskus vaeltaneet siellä ruohotasangoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai kun Siperiassa lämpenee. Eiköhän mammutit joskus vaeltaneet siellä ruohotasangoilla.
Mammutit herää talviuniltaan. Tosi jänskää tulee olemaan.
- Anonyymi
Kävin ulkona tupakalla. Pieraisin. Virhe. Pieru jäätyi ja repäisi vipuvarrellaan farkkujen persauksen. Hyvät noin viisivuotiaat 501:t tuhoutuivat.
- Anonyymi
Sehän on selvä, että palelee, jos ei ole asunnossa patterit kuumina. Onnettomast asiaintilasta kuuluu valittaa huoltomiehelle, ihmisoikeustuomioistuimelle ja suoli24 palstalle.
Patterien pitää olla kädellä koitettaessa kuumia alaraunaa myöten. Aina, poikkeuksetta. Muutoin palelee.
Liian kuumaa ei ole koskaan. On vain tunkkaista, mutta siitä pääsee ikkunatuuletuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37465
- 70436