Syvälliset naiset

On harmi että vain rumat naiset ovat syvällisiä ja henkeviä. Kauniilla naisillahan ei ole koskaan ollut tarvetta lukea kirjoja tai miettiä asioita. Olisi aika suuri voimavara sinkkumarkkinoillakin jos mukana olisi edes siedettävän näköisiä naisia joilla olisi kohtuullinen määrä yleissivistystä ja sydämen sivistystä. Nythän on vain kauniita tyhjäpäitä ja fiksuja rumiluksia. Toki rumat voivat olla tyhmiäkin.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No nyt laitoit niin tyhmän aloituksen että ihan harmittaa. Olet siis kaunis mies koska olet noin tyhmä.

      • Anonyymi

        😁😁😁


      • Anonyymi

        ääni tälle.


      • Hyvä pirppis. U nailed. 😂🤣😂


      • Anonyymi

        No rumat voi olla tyhmiäkin, sanoi aloittaja.


    • Anonyymi

      Kauneus on edelleen katsojan silmissä - se on makuasia.

    • Voi kai sen noinkin ajatella, mikäli pitää tyhmiä bimboja kauniina.

    • Anonyymi

      Hmm minä olen nätiksi kehuttu 165cm urheilullinen vaaleaverikkö painoa 51kg ja luen paljon ja omistan kirjoja useita satoja.Äsken luin Elsa Heporaudan Seeritin rakkaudentie,mutta minulla ei ole vientiä koska olen kuulemma tylsä (Marcel Proust ketä kiinnostaa?! tiiätsä sen markkasen laurin mitä sille kävi ? Paha säkä vai mitä?)
      Joten....

      • Anonyymi

        Kirjojen lukeminen ei kenestäkään fiksua tee. Luet silloin vain jonkun keksimää tarinaa. Ei poikkea siitä, vaikka kertoisit lukevasi aku ankkoja jatkuvasti. Lukeminen ei tarkoita kirjaimellisesti lukemista, vaan itsensä yleissivistämistä esim opiskelemalla. Hömppäkirjat ja romaanit ei ketään yleissivistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjojen lukeminen ei kenestäkään fiksua tee. Luet silloin vain jonkun keksimää tarinaa. Ei poikkea siitä, vaikka kertoisit lukevasi aku ankkoja jatkuvasti. Lukeminen ei tarkoita kirjaimellisesti lukemista, vaan itsensä yleissivistämistä esim opiskelemalla. Hömppäkirjat ja romaanit ei ketään yleissivistä.

        Lukeminen nimenomaan on sivistävää, etenkin klassikkoromaaneiden ja Aku Ankan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjojen lukeminen ei kenestäkään fiksua tee. Luet silloin vain jonkun keksimää tarinaa. Ei poikkea siitä, vaikka kertoisit lukevasi aku ankkoja jatkuvasti. Lukeminen ei tarkoita kirjaimellisesti lukemista, vaan itsensä yleissivistämistä esim opiskelemalla. Hömppäkirjat ja romaanit ei ketään yleissivistä.

        Kyllähän erilaisten kirjojen ja kirjailijoiden tietäminen on yleissivistystä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjojen lukeminen ei kenestäkään fiksua tee. Luet silloin vain jonkun keksimää tarinaa. Ei poikkea siitä, vaikka kertoisit lukevasi aku ankkoja jatkuvasti. Lukeminen ei tarkoita kirjaimellisesti lukemista, vaan itsensä yleissivistämistä esim opiskelemalla. Hömppäkirjat ja romaanit ei ketään yleissivistä.

        Sinä et vaikuta kovin viisaalta itsekään jos viimeisin lukemani kirja on hömppää niin oletat heti että kaikki kirjani ovat hömppää? Tai että olen tyhjäpää viihdelukija?
        No ei voin kertoa että tykkään pohdiskella filosofiaa (viimeisimpänä monistinen filosofia) ja psykologiaa (viimeisimpänä Carl Rogersin teoriat),opiskelen mieluiten biologiaa ja etologiaa viimeisimpänä mikrobilogiaa ja myrmekologiaa mutta myös laaja alaisesti esim.historiaa,viisaustiedettä,kulttuurin eri tahoja,spiritismiä,okkultismia,homeopatiaa jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjojen lukeminen ei kenestäkään fiksua tee. Luet silloin vain jonkun keksimää tarinaa. Ei poikkea siitä, vaikka kertoisit lukevasi aku ankkoja jatkuvasti. Lukeminen ei tarkoita kirjaimellisesti lukemista, vaan itsensä yleissivistämistä esim opiskelemalla. Hömppäkirjat ja romaanit ei ketään yleissivistä.

        Mitä tahansa kannattaa lukea, no ainakin lasten.. nimittäin lukutaito heikkenee koko ajan. Puutteellinen lukutaito aiheuttaa sitten kaikenlaisia ongelmia elämässä. Kaikki eivät lue tarpeeksi kirjoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjojen lukeminen ei kenestäkään fiksua tee. Luet silloin vain jonkun keksimää tarinaa. Ei poikkea siitä, vaikka kertoisit lukevasi aku ankkoja jatkuvasti. Lukeminen ei tarkoita kirjaimellisesti lukemista, vaan itsensä yleissivistämistä esim opiskelemalla. Hömppäkirjat ja romaanit ei ketään yleissivistä.

        Mutta hei, ei se tarkoita sitäkään etteikö paljon lukeva voisi olla älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tahansa kannattaa lukea, no ainakin lasten.. nimittäin lukutaito heikkenee koko ajan. Puutteellinen lukutaito aiheuttaa sitten kaikenlaisia ongelmia elämässä. Kaikki eivät lue tarpeeksi kirjoja.

        No jos jostain löytää vanhan esim jallun tai kallen niin eikö pelkkien kuvien katselu riitä tai jonkin kasaus ohjeet niin kuva ohjeilla rakentaa ei jaksa lukea ja silti oppii ainakin jallusta tai kallesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et vaikuta kovin viisaalta itsekään jos viimeisin lukemani kirja on hömppää niin oletat heti että kaikki kirjani ovat hömppää? Tai että olen tyhjäpää viihdelukija?
        No ei voin kertoa että tykkään pohdiskella filosofiaa (viimeisimpänä monistinen filosofia) ja psykologiaa (viimeisimpänä Carl Rogersin teoriat),opiskelen mieluiten biologiaa ja etologiaa viimeisimpänä mikrobilogiaa ja myrmekologiaa mutta myös laaja alaisesti esim.historiaa,viisaustiedettä,kulttuurin eri tahoja,spiritismiä,okkultismia,homeopatiaa jne.

        Entä Homer Simpsonia, luetko sitä?


    • Anonyymi

      Minua on kehuttu koko elämäni kauniiksi, sitten kun avaan suuni ja sieltä tuleekin asiaa, niin miehet juoksee karkuun. Ilmeisesti, jos on kaunis niin pidetään tyhjäpäänä. Sitäpaitsi kaikki ovat älykkäitä eritavoin, joku voi olla sosiaalisesti älykäs, toinen matemaattisesti ja esimerkiksi minä, minulla on lukihäiriö, joten minun älykkyys ilmenee kykynä piirtää tosi taitavasti.

    • Tää ei ihan toimi. Muuten en ota kantaa, suuntaan tai toiseen, mutta niin kauan kuin kauneus on katsojan silmissä, niin.... No sanotaan vaikka niin, että omaat kohtaanto-ongelman, luulisin.

    • Harmi tosiaan. Mitä jää jäljelle, kun en ole kaunis, en ruma, en kai niin syvällinenkään, enkä ihan bimbokaan. Enkä tunne itseäni naiseksikaan?

      Dilemma. 😂

      • Sun pitää vaan tyytyy olemaan oma ittes.


      • JustJust kirjoitti:

        Sun pitää vaan tyytyy olemaan oma ittes.

        No näinpä. Ei muu auta.


    • Anonyymi

      Nyt kiinnostaisi tietää kuvitteleeko ap olevansa jotenkin ylivertainen älynsä suhteen?

    • Anonyymi

      Jos käy vaikka keikoilla niin onhan se sielläkin nähtävissä. Samuli Putroa fanittavat hienot naiset jotka ovat toki henkisesti kauniita mutta fyysisesti aikamoisia rumiluksia. Varmaan jotain Lauri Tähkää käyvät kauniit naiset fanittamassa.

      • Mä oon käyny kattomassa molempia enkä ole edes nainen.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mä oon käyny kattomassa molempia enkä ole edes nainen.

        Vau! Se romuttaa koko teorian...eikun hetkinen eihän sillä olekaan mitään merkitystä missä sinä olet käynyt.


    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Täällä yksi kaunis ja älykäs, syvällinen ja päivittäin lukeva. Se siitä

    • Anonyymi

      Mensalaisissa(kin) on varmaan kauniita naisia. Ap:n oma polla ja ajatuksenjuoksu ei ilmeisesti riitä ymmärtämään kauniiden naisten henkisiä ulottuvuuksia. Kyllä se siitä. 🙄

      • Anonyymi

        Mensa-testit ei mittaakaan yleissivistystä, se on juurikin niin tehty testi että esim. koulutustaso ei vaikuta tuloksiin.


    • Anonyymi

      Tässä 10- lista maailman älykkäimmistä naisista. Useimmat heistä ovat ihan kauniita, jopa kaunottaria. Mitähän ihmiset kuvittelevat? Että älykkäät ja henkevät naiset ovat jotain rekkalesbo- telaketju-tanttoja?

      • Anonyymi

        Musta tässä ketjussa sekoitetaan nyt älykkyys ja yleissivistys.


    • Anonyymi

      "jos kirjoja olis he en lukisi heitä" joku viisas on sanonut ja joku toinen paljon melua tyhjästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe