Oletteko laittaneet akkanne kiertoon?
Akka kiertoon
71
1209
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, kun laitoin ukon kiertoon.
- Anonyymi
Sama täällä😄
- Anonyymi
Sama juttu täälläkin. Ukko kiertoon.
Komppaan
- Anonyymi
Joo kerran laitoin Hertta-tietokonepelissä pata-akan seuraavalle pelaajalle, kun se sattui jaossa minulle tulemaan. Oishan sitä voinu koittaa "puhallusta" saada, mutta mitkä on sen todennäköisyydet onnistua? Pienet!
- Anonyymi
Laitoin kerran akan kiertoon mutta palautui takaisin aika kuluneena.
- Anonyymi
Osaa ne akat kiertää ihan itsestäänkin. Mutkin ne kiertää kaukaa.
- Anonyymi
En mä ole niin liberaali, ett muijien kanssa vehtaisin. Mutt muutama vapaamielinen äijä on tullut pantua maantielle. Minun vanhanaikaisen käsitykseni mukaan parisuhteeseen mahtuu vain 2 ihmistä. Joten; bye,bye, sweetheart! !
- Anonyymi
No sepä on hyvä että sulla on valinnan varaa. Joidenkin on pelattava niillä korteilla mitä on saanut. Vai että oikein vapaamielinen! Vapaakenttää pelaa niin sitten ollaan vapaamielinen, kun onkin kaikki kentät täynnä eikä yhtään laillista siirtoa jäljellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä on hyvä että sulla on valinnan varaa. Joidenkin on pelattava niillä korteilla mitä on saanut. Vai että oikein vapaamielinen! Vapaakenttää pelaa niin sitten ollaan vapaamielinen, kun onkin kaikki kentät täynnä eikä yhtään laillista siirtoa jäljellä.
Ei edellisellä kirjoittajalla mitään valinnanvaraa ole.
- Anonyymi
Mulla on sellanen periaate, että pitää laittaa hyvä kiertämään.
- Anonyymi
Mä olen samaa mieltä. Ja aina se on takasin tullut.
- Anonyymi
On kahdenlaisia naisia. Niitä jotka on kauniita ja niitä jotka kurppaantuu ja laitetaan kiertoon seuraavalle.
- Anonyymi
Oikeinko on olemassa sellaisiakin naisia, jotka eivät kurppaannu, vaan pysyvät kauniina iät ja ajat?
- Anonyymi
Koskaan en ole nähnyt kurppaantunutta naista,mutta kurppamiehiä pilvinpimein🤪
- Anonyymi
Eihän sitä toki kiertoon laiteta.
Lainaan vaan kun kun itse olen reissussa.
Vein sen aamulla Mamuille lainaan jos niillä on tarvetta sellaiselle.
Karanteenissa kun ovat niin eivät pääse ostarille teinejä vikittelemään.
Ujohan se on mutta antavainen. Takakontissa vein ettei naapurit huomaan.
Alasti se sielä piilossa matkusti. Ajateltiin ettei ne sitten tunnista vaatteista kun olen sen sieltä kotia hakenut.
Se palaute mitä olen nyt ajaessa puhelimeen saanut vaikuttaa hyvältä.- Anonyymi
Toivottavasti takakontti-linja säilyy siellä lainapaikassakin, jottei synny niks ja naks...
- Anonyymi
Hätkähdin vähän kun Äijät kysyivät mun kokemuksia Akan käyttämisestä Mamujen luona. Yritin jotain vitsin tapaista. Selventivät sitten että on muidenkin Akat sielä olleet. Ovat kuulema kateellisia mun Akalle kun ne Mamut ovat sitä niin kauan sielä pitäneet.
Selittelin hämilläni että sattui sellainen sauma juttu. Vanha porukka oli vielä kun vein. Sen sielä ollessa ne vaihtoi Mamut uusiin. Nyt sitten se on niiden uusien kanssa.
Joutui Akka siten kahden ryhmän loukkuun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hätkähdin vähän kun Äijät kysyivät mun kokemuksia Akan käyttämisestä Mamujen luona. Yritin jotain vitsin tapaista. Selventivät sitten että on muidenkin Akat sielä olleet. Ovat kuulema kateellisia mun Akalle kun ne Mamut ovat sitä niin kauan sielä pitäneet.
Selittelin hämilläni että sattui sellainen sauma juttu. Vanha porukka oli vielä kun vein. Sen sielä ollessa ne vaihtoi Mamut uusiin. Nyt sitten se on niiden uusien kanssa.
Joutui Akka siten kahden ryhmän loukkuunKuulin naapurin isännältä että lähitienoon muijat olivat käyneet viemässä kutomiaan villasukkia sinne. Nähneet Eukon alasti jumppasalissa. Katelleet siinä kun aamuryhmä pani sitä edestä ja takaa. Oli se yrittänyt pyytää etteivät katsoisi. Ei ollut tahtonut saada sanoista selvää kun kokoajan joku työnsi mokkamunaa suuhun. Hyvin se siinä oli vielä aktiivinen ollut. Vaikkakin Muija oli selvästi väsyneen näköinen. On sillä meidän Emännällä turnauskestänyyttä, sanon vaan. Sielä ne houkuttelivat niitä nussimaan Akkaa pilluun ja peppuun yhtä aikaa. Kyselivät sitten halukkuutta mtv kympin kevennykseen. Mamut, ne jotka odotti vuoroaan, kyselivät mainosvideota kotiin lähetettäväksi. Oli mennyt vähän sellaiseksi, imetkö lisää vai haenko kameran jutuksi. Vaikka se Mika Tommolasta tykkääkin niin ei ollut halunnut tapaamista. Tai näin ne kuulema oli sen muminat ymmärtäneet. Mies kertoivat muijien sanoneen.
Lopulta Muijan olleessa jo epätoivoinen kylän akat oli vaan sanoneet että ole sinä nyt täällä me tullaan sitten ensi viikolla. Loppuun ajettuna ja ihan mustelmilla se oli sinne jäänyt. Kaikki lähteneet tiesivät miestensä tuovan heidät aikanaan. Mamujen käytettyä aikansa soittaisivat sitten haun kotiin. Vaitiolo olisi taattu.
Kukaan kylän naisista ei halua lopettaa kuntolomiaan Mamujen luona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin naapurin isännältä että lähitienoon muijat olivat käyneet viemässä kutomiaan villasukkia sinne. Nähneet Eukon alasti jumppasalissa. Katelleet siinä kun aamuryhmä pani sitä edestä ja takaa. Oli se yrittänyt pyytää etteivät katsoisi. Ei ollut tahtonut saada sanoista selvää kun kokoajan joku työnsi mokkamunaa suuhun. Hyvin se siinä oli vielä aktiivinen ollut. Vaikkakin Muija oli selvästi väsyneen näköinen. On sillä meidän Emännällä turnauskestänyyttä, sanon vaan. Sielä ne houkuttelivat niitä nussimaan Akkaa pilluun ja peppuun yhtä aikaa. Kyselivät sitten halukkuutta mtv kympin kevennykseen. Mamut, ne jotka odotti vuoroaan, kyselivät mainosvideota kotiin lähetettäväksi. Oli mennyt vähän sellaiseksi, imetkö lisää vai haenko kameran jutuksi. Vaikka se Mika Tommolasta tykkääkin niin ei ollut halunnut tapaamista. Tai näin ne kuulema oli sen muminat ymmärtäneet. Mies kertoivat muijien sanoneen.
Lopulta Muijan olleessa jo epätoivoinen kylän akat oli vaan sanoneet että ole sinä nyt täällä me tullaan sitten ensi viikolla. Loppuun ajettuna ja ihan mustelmilla se oli sinne jäänyt. Kaikki lähteneet tiesivät miestensä tuovan heidät aikanaan. Mamujen käytettyä aikansa soittaisivat sitten haun kotiin. Vaitiolo olisi taattu.
Kukaan kylän naisista ei halua lopettaa kuntolomiaan Mamujen luona.Sanoin oottelevani soittoa pois hausta. En kertonut jutelleeni vaimon kanssa puhelimessa. Oli pyytänyt jatkoaikaa.
Olivat mun Akkaa kolmeen aukkoon panneet useammin kuin ketään muuta. Niin mamut oli kertoneet. Oli sen äänessä hitusen ylpeyttäkin.
Kylän muijat oli huomanneet sielä käydessään missä mennään. Olivat menneet ihan viereen katsomaan kun mun Akalla oli joka aukossa mokka muna. Eikä ne mitään pieniä olleet. Jotain se oli yrittänut sanoa mutta muna suussa on hankala puhua.
Ja mitä se siinä olisi voinut sanoa.
1-Erehdyin kaupassa ovesta.
2-Menin väärään kassajonoot.
3-Kysyin kirjastossa kulttuurien kohtaamisesta.
Oli peitellyt käsillään tissejään. Vaiko esitellyt niitä? Ei muijat olleet varmoja. Ei yleisö ollut mamujen nussimista haitannut. Naiset oli vetäneet sen kädet rinnoilta pois. Naureskelleet sen paisuneille tisseille. Katselleen sen hytkimistä vartaassa ja rintojen heilumista. Oli ne lypsäneetkin niitä. Naureskelleet kovettuneille nänneille. Mamut oli vaan vaihtaneet vuoroa lennosta. Ei se naapuri vaimoltaan ihan kaikkea ollut kuullut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoin oottelevani soittoa pois hausta. En kertonut jutelleeni vaimon kanssa puhelimessa. Oli pyytänyt jatkoaikaa.
Olivat mun Akkaa kolmeen aukkoon panneet useammin kuin ketään muuta. Niin mamut oli kertoneet. Oli sen äänessä hitusen ylpeyttäkin.
Kylän muijat oli huomanneet sielä käydessään missä mennään. Olivat menneet ihan viereen katsomaan kun mun Akalla oli joka aukossa mokka muna. Eikä ne mitään pieniä olleet. Jotain se oli yrittänut sanoa mutta muna suussa on hankala puhua.
Ja mitä se siinä olisi voinut sanoa.
1-Erehdyin kaupassa ovesta.
2-Menin väärään kassajonoot.
3-Kysyin kirjastossa kulttuurien kohtaamisesta.
Oli peitellyt käsillään tissejään. Vaiko esitellyt niitä? Ei muijat olleet varmoja. Ei yleisö ollut mamujen nussimista haitannut. Naiset oli vetäneet sen kädet rinnoilta pois. Naureskelleet sen paisuneille tisseille. Katselleen sen hytkimistä vartaassa ja rintojen heilumista. Oli ne lypsäneetkin niitä. Naureskelleet kovettuneille nänneille. Mamut oli vaan vaihtaneet vuoroa lennosta. Ei se naapuri vaimoltaan ihan kaikkea ollut kuullut.Se meijän Muori on jotenkin niin herkkä. Sielä hoidossakin se oli vaan sätkinyt saamistaan orgasmeista. Oli se yrittänyt olla vaan. Ei se ollut pystynyt. Kotona saunassa se muisti jokaisen jäljen tekijän mitä sen ihossa oli. Otin se syliin ja kuuntelin. Jokaisen teon ja jokaisen halun se kertoi. Yritin olla lohduttava. Vaikka mitä siinä olisi lohduttanut. Hieno juttu se oli. Siinä kuunnellessa en vaan pytynyt peittämään miten se minua kiihoitti. Kyllä se Akka sen huomas.
Kävin myöhemmin kaupalla. Juttelin siinä pihalla tuttujen rinkiin kuuluvien miesten kanssa. Naapuri sanoi Muijansa olevan kuntolomalla. Oli se ollut innoissaan kun Mamut oli sen autosta viltin alta löytäneet. Arvelivat mun Akan siemennysviikon tulevan kohta. Pääsee sitten Mamuille hoitoon. Ihmettelin kun ei se ole mitään itse sanonut. Aattelin kyllä itsekseni että ihmeen ystävällinen sen on ollutkin.
Heräsin aamulla ennen kellon soittoa. Kävelin pukeutumatta keittiöön. Laittelin kahvit ja istui alas alastomana pöydän ääreen. Vaimo tuli perässä. Istui syliin. Iho ihoa vasten tuntui hyvältä. Juteltiin kaupalla käymisestä. Sen mainitessa Mamut pamahti munani jäykäksi. Pelkästä sanasta niin ei siinä voinut enää mitään paheksua. Suutelen sen selkään. Se tuntee mun kiihtyneen hengityksen ihollaan. Nousee ylös, työntää tissinsä mun kasvojen eteen. Suutelen sen nännejä.
Huomaan kaikkien viimekäynnillä tulleiden jälkien jo hävinneet. Pitäisikö hankkia uudet kyselen.
Vaimo epäroi ja ujostelee. Punastuminen kertoo kuitenkin sen ajatukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se meijän Muori on jotenkin niin herkkä. Sielä hoidossakin se oli vaan sätkinyt saamistaan orgasmeista. Oli se yrittänyt olla vaan. Ei se ollut pystynyt. Kotona saunassa se muisti jokaisen jäljen tekijän mitä sen ihossa oli. Otin se syliin ja kuuntelin. Jokaisen teon ja jokaisen halun se kertoi. Yritin olla lohduttava. Vaikka mitä siinä olisi lohduttanut. Hieno juttu se oli. Siinä kuunnellessa en vaan pytynyt peittämään miten se minua kiihoitti. Kyllä se Akka sen huomas.
Kävin myöhemmin kaupalla. Juttelin siinä pihalla tuttujen rinkiin kuuluvien miesten kanssa. Naapuri sanoi Muijansa olevan kuntolomalla. Oli se ollut innoissaan kun Mamut oli sen autosta viltin alta löytäneet. Arvelivat mun Akan siemennysviikon tulevan kohta. Pääsee sitten Mamuille hoitoon. Ihmettelin kun ei se ole mitään itse sanonut. Aattelin kyllä itsekseni että ihmeen ystävällinen sen on ollutkin.
Heräsin aamulla ennen kellon soittoa. Kävelin pukeutumatta keittiöön. Laittelin kahvit ja istui alas alastomana pöydän ääreen. Vaimo tuli perässä. Istui syliin. Iho ihoa vasten tuntui hyvältä. Juteltiin kaupalla käymisestä. Sen mainitessa Mamut pamahti munani jäykäksi. Pelkästä sanasta niin ei siinä voinut enää mitään paheksua. Suutelen sen selkään. Se tuntee mun kiihtyneen hengityksen ihollaan. Nousee ylös, työntää tissinsä mun kasvojen eteen. Suutelen sen nännejä.
Huomaan kaikkien viimekäynnillä tulleiden jälkien jo hävinneet. Pitäisikö hankkia uudet kyselen.
Vaimo epäroi ja ujostelee. Punastuminen kertoo kuitenkin sen ajatukset.Ajattelin odottaa vaimon puhetta lomaviikosta. En haluaisi olla liian innokas. Olen kyllä pitänyt kirjaa ketkä on naitavana ennen vaimoa. Joten tiedän ajan olevan lähellä.
Saunan jälkeen kahvilla keittiössä. Ollaan alasti. Vaimo istuu sylissä. Nousee ylös. Esittelee vartaloaan. Ihastelen sitä. Sanon etten yhtään ihmettelen niiden mamujen innostusta häneen. Myönnän jutelleeni muiden miesten kanssa. Olen vähätellyt niille mamujen intoa häneen. En halua kateutta kerhoon.
Ihastelen vaimon kaulaan. Siihen ei tullut viime käynnillä mitään jälkeä. Vaimo sanoo pyytäneensä niiltä olemaan merkitsemättä kaulaa. Rinnat saivat sitäkin enemmän huomiota.
En sano mitään. Nuolaisen ihoa rintojen välistä. Viimeiksi maistui vieraan sperman. Viestit piti paikkansa. Tissipanoja oli harrastettu. Vaimo on paljon kiihkeämpi kun aloitti vierailut mamujen luona pantavana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin odottaa vaimon puhetta lomaviikosta. En haluaisi olla liian innokas. Olen kyllä pitänyt kirjaa ketkä on naitavana ennen vaimoa. Joten tiedän ajan olevan lähellä.
Saunan jälkeen kahvilla keittiössä. Ollaan alasti. Vaimo istuu sylissä. Nousee ylös. Esittelee vartaloaan. Ihastelen sitä. Sanon etten yhtään ihmettelen niiden mamujen innostusta häneen. Myönnän jutelleeni muiden miesten kanssa. Olen vähätellyt niille mamujen intoa häneen. En halua kateutta kerhoon.
Ihastelen vaimon kaulaan. Siihen ei tullut viime käynnillä mitään jälkeä. Vaimo sanoo pyytäneensä niiltä olemaan merkitsemättä kaulaa. Rinnat saivat sitäkin enemmän huomiota.
En sano mitään. Nuolaisen ihoa rintojen välistä. Viimeiksi maistui vieraan sperman. Viestit piti paikkansa. Tissipanoja oli harrastettu. Vaimo on paljon kiihkeämpi kun aloitti vierailut mamujen luona pantavana.Nyt vaimo oli normiajan kuntolomalla. Hyvä niin. Ei ole eduksi jos aina menee pitkäksi. Pelkään kateutta ryhmän sisällä. En tiedä onko miehet vai naiset suurempi riski. Jos rinki pysyy tasapainossa niin kaikki on tyytyväisiä.
Ei tullut kotiin niin innoissaan kuin normaalisti. Olikohan ne ruvenneet kyllästymään vaimooni. Olisiko käynyt liian tutuksi vai ollut liian aloitteellinen. Miehet sielä halusivat uskoakseni sellaista kokematonta ujoa valkoista naista. Annoin olla. Yritin piristää kertomalla viikon uutisia. Sen siskon uudesta työpaikasta ja autosta. Vaimo vähän harmitteli. Oli ajatellut pyytää siskoaan rinkiin. Minua mahdollinen pyyntö arvelutti sen miehen suhteen.
Ainakin jälkiä on siunaantunut kuin ennenkin. Suukottelen niitä yksitellen ja kuuntelen tekijän nimen. Imen nännejä ja yritän varoa etten laukea pelkästä vieraan sperman mausta kielelläni. Ihailevasti sanon niiden siementäneen oikein innolla.
--Vaimo pyytää puhumaan rakkaudentyöstä
-Sanon puheen siementämisestä kiihoittavan enemmän.
Syy vaitonaisuuteenkin selvisi. Siitä oli pidetty ehkä liikaakin. Oli pyydetty matkalle mukaan. Vaimo arastelee vieraita paikkoja. Matkalla sitä olisi enemmänkin julkisesti. Olivat kertoneet naapurin emännän olleen myös kiinnostunut. Vain näiltä kahdelta oli kysytty.
Vaimo on vihjaillut aiemminkin Mamujen Lapin reissusta. Ajattelin niiden tekevän oman reissun ilman naisia. Odotan sen kertovan kuka tai ketkä sitä on pyytänyt mukaan. Tunnen sitä sen verran hyvin. Joku juttu siinä on ollut. Sitten lupaan miettiä. Annan luvan jokatapauksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaimo oli normiajan kuntolomalla. Hyvä niin. Ei ole eduksi jos aina menee pitkäksi. Pelkään kateutta ryhmän sisällä. En tiedä onko miehet vai naiset suurempi riski. Jos rinki pysyy tasapainossa niin kaikki on tyytyväisiä.
Ei tullut kotiin niin innoissaan kuin normaalisti. Olikohan ne ruvenneet kyllästymään vaimooni. Olisiko käynyt liian tutuksi vai ollut liian aloitteellinen. Miehet sielä halusivat uskoakseni sellaista kokematonta ujoa valkoista naista. Annoin olla. Yritin piristää kertomalla viikon uutisia. Sen siskon uudesta työpaikasta ja autosta. Vaimo vähän harmitteli. Oli ajatellut pyytää siskoaan rinkiin. Minua mahdollinen pyyntö arvelutti sen miehen suhteen.
Ainakin jälkiä on siunaantunut kuin ennenkin. Suukottelen niitä yksitellen ja kuuntelen tekijän nimen. Imen nännejä ja yritän varoa etten laukea pelkästä vieraan sperman mausta kielelläni. Ihailevasti sanon niiden siementäneen oikein innolla.
Syy vaitonaisuuteenkin selvisi. Siitä oli pidetty ehkä liikaakin. Oli pyydetty matkalle mukaan. Vaimo arastelee vieraita paikkoja. Matkalla sitä olisi enemmänkin julkisesti. Olivat kertoneet naapurin emännän olleen myös kiinnostunut. Vain näiltä kahdelta oli kysytty.
Vaimo on vihjaillut aiemminkin Mamujen Lapin reissusta. Ajattelin niiden tekevän oman reissun ilman naisia. Odotan sen kertovan kuka tai ketkä sitä on pyytänyt mukaan. Tunnen sitä sen verran hyvin. Joku juttu siinä on ollut. Sitten lupaan miettiä. Annan luvan jokatapauksessa.Kelpuuttivatko sen matkalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpuuttivatko sen matkalle?
Kyllä se sinne matkalle lähti.
Itse jäin kotia pitämään pystyssä. Siivoan ja käyn aina välistä katsomassa katiskat.
Olen tyytyväinen jos saan väliaikatietoja.
Mutta katsotaan nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vaimo oli normiajan kuntolomalla. Hyvä niin. Ei ole eduksi jos aina menee pitkäksi. Pelkään kateutta ryhmän sisällä. En tiedä onko miehet vai naiset suurempi riski. Jos rinki pysyy tasapainossa niin kaikki on tyytyväisiä.
Vaimo on vihjaillut aiemminkin Mamujen Lapin reissusta. Ajattelin niiden tekevän oman reissun ilman naisia. Odotan sen kertovan kuka tai ketkä sitä on pyytänyt mukaan. Tunnen sitä sen verran hyvin. Joku juttu siinä on ollut. Sitten lupaan miettiä. Annan luvan jokatapauksessa..........lupaan miettiä. Annan luvan jokatapauksessa.
Ollaan naapureiden kanssa alasti mökillä. Tilanne on kyllä outo. Olen toki saunonut eri tilaisuuksissa naapurin miehen kanssa alasti kahdestaan ja miesporukassa. Nyt on vaimot mukana. Tuntuu oudolta katsella naapurin alastonta vaimoa. Vaikka minulla se menee kyllä vilkuilun puolelle. Naapuri tuijottaa reilusti vaimoani ja selvästi vertailee omaansa. Mies on estoton eikä häpeä turvoksissa olevaa kaluaan.
Nyt en vie vaimoa mihinkään. Haku tulee myöhemmin täältä. Molempien emännät viedään yhdessä. Seuraamme naapurin kanssa naistemme muuntautumisleikkiä. Hiusten väri vaihtuu hetkessä. Irtoripset on ainakin minun vaimolle uutta. Kirkkaan punaista huuliin. Saamme lakata varpaiden kynnet. Istun siinä jakkaralla vaimon edessä. Sillä on pehmeät kantapäät. Teen tarkkaa työtä. Vilkaisen varovasti. Pillu loistaa kosteana. Taitaa ajatella tulevaa matkaa.
Itse olen valinnut vihreää ja keltaista. Purkissa lukee "Moon Glow kynsilakka pimeässä hohtava läpinäkyvä". Naapuri laittaa perinteistä punaista. Ajattelen että tunnistan omani paremmin jos saan joskus valokuvia matkasta. Monesti niissä on varpaat selvästi esillä. Ei niinkään kasvot. Sokerointi on naisille jännää. Vaimoni vinkaisee vähän. Kikattelevat keskenään posliiinisuuttaan. Onhan ne sheivattu aiemminkin mutta sokerointi on jo itsessään uutta.
Annan luvan valokuvata. Naiset seisovat laiturilla kädet toistensa lanteilla. Voisivat olla siskoksia. Ei niitä tunnista, vaikka kädessä olisi arkinen valokuva mihin verrata. Niin ovat muuttuneet. Tuuli heiluttaa aalloille taivutettuja hiuksia. Pyydän niitä tekemään naisille nutturat. On kasvot sitten paremmin näkyvissä. Ääneti ajattelen ettei Vaimolla ole koskaan ollut nutturaa. Haittaisi tunnistamista jos tulisi tuttuja vastaan.
Katsellaan toisiamme siinä mökin suojaisella pihalla. Ajatus tulevasta erosta tekee mielen haikeaksi.
- Anonyymi
Kannattaako huonoa edes kierrättää?
Jättää telakalle vaan ruostumaan loppuun, kun on jo niin hyvässä alussa. - Anonyymi
Pidemmän aikaa olen harkinnut, mutta vanhemmiten olen tullut saamattomaksi.
- Anonyymi
Tämä on aivan helvetin tyypillistä meille kokeneemmalle kalustolle.
- Anonyymi
Kerran laitoin akan kiertoon koska se ajoi alkoholia liikaa. Alko myös pössyttelemään, sillä oli joku kavri joka anto sille marisätkiä. En tykännyt siitä ja otin eron.
- Anonyymi
Päätin laittaa kiertoon. Pyöri pikku hiprakassa turhan usein. Ennen sitä pidettiin yhteishyvänä. Sellaista osuuskauppa meininkiä. En siitä mitään ottanyt. Ainoastaan piti kehua sitä ettei sille tulisi pahamieli...
- Anonyymi
Sinkut ei voi kierrättää kuin pullon korkkia!
- Anonyymi
Ukon laitoin kiertoon kauan sitten. Se jakaantui kokojan niin moneen suuntaan, että oli pakko laittaa se kiertoon.
- Anonyymi
Olihan se väljentynyt vaihdettava uudempaan vuosimalliin.
- Anonyymi
Kaikki alle 2000BHP -autot ilman nastarenkaita ovat Suomen talvikeleissä ajokelvottomia.
Vaihtoon autotkin samalla... - Anonyymi
Akka laitetaan kiertoon kun ajokilometrit alkavat näkyä ja uudempaa ja vähemmän käytettyä tilalle.
- Anonyymi
Akat lakkaa nirsoilemasta kun kilometrit alkaa näkyä. Ne suostuu oudompiinkin juttuihin kun ne ymmärtää ettei niiden kysyntä markkinoilla enää kasva.
Kierrätys on päivän sana ja se on ekologistakin. Tosin ensin kannattaa kyllä katsoa voisiko vanhan käyttää jotenkin loppuun tai hyödyntää jotenkin. Ja muistakaa sitten, kun kierrätätte, että laitatte kierrätykseen menevän oikeaan paikkaan =D
- Anonyymi
Hyödyntäähän naiset miestä. Avioliittoon ängetään ilman avioehtoa jos paljastuu miehen varakkuus. Sitten ero heti kun mahdollista.
Juu laitoin akan kiertoon.. itseni. Ukolla oli niin vahän mistä kierrättää.. joten tein itselleni palveluksen.
- Anonyymi
Joskus hyvä ajatus ja toimenpide, näkee ulkomaailmasta "totuutta" ihmiselämän ihmeellisyyksistä.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Joskus hyvä ajatus ja toimenpide, näkee ulkomaailmasta "totuutta" ihmiselämän ihmeellisyyksistä.
AsianVierestäJuu tässä asiassa totuus valkeni hieman ulkopuolisen avustamana.
Tosiaan se viimeinen nykäisy tuli eräältä palstalaiselta. Kiitos hänelle.
Pääsen ihmeistelemään niitä kummallisuuksia sitten kunhan elämä vapautuupi jälleen. Nyt ihmiselämän ihmeellisyydet ovat hiukkasen vähissä...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu tässä asiassa totuus valkeni hieman ulkopuolisen avustamana.
Tosiaan se viimeinen nykäisy tuli eräältä palstalaiselta. Kiitos hänelle.
Pääsen ihmeistelemään niitä kummallisuuksia sitten kunhan elämä vapautuupi jälleen. Nyt ihmiselämän ihmeellisyydet ovat hiukkasen vähissä...Menee oma aikansa jotta toiseen ihmiseen saati itseensä voi taas luottaa.
Oppia ikä kaikki.
Menee oma aikansa jotta toiseen ihmiseen saati itseensä voi taas luottaa.
Oppia ikä kaikki.
AsianVierestäMuutoin olisin samaa mieltä, mutta kun olen eri mieltä.
Hyvin olen 4-5 kuukaudessa oppinut itseeni luottamaan. Kovin olin itsellinen jo ennen exän kanssa eroamistakin.
Ja mitä erääseen tapailemaani mieheen tulee.. niin hän on todella luottamusta herättävä.
Toisilla ehkä ottaa aikansa, minulla ei. Olin tehnyt eroselvityksen itselleni selväksi jo ennen eroa. Ja sen verran väleissä exän kanssa ollaan että hän tulee mun luo saunomaan tänään. Silti paluuta entiseen ei ole. Menneet ovat menneitä. Ja exät exiä syystä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Muutoin olisin samaa mieltä, mutta kun olen eri mieltä.
Hyvin olen 4-5 kuukaudessa oppinut itseeni luottamaan. Kovin olin itsellinen jo ennen exän kanssa eroamistakin.
Ja mitä erääseen tapailemaani mieheen tulee.. niin hän on todella luottamusta herättävä.
Toisilla ehkä ottaa aikansa, minulla ei. Olin tehnyt eroselvityksen itselleni selväksi jo ennen eroa. Ja sen verran väleissä exän kanssa ollaan että hän tulee mun luo saunomaan tänään. Silti paluuta entiseen ei ole. Menneet ovat menneitä. Ja exät exiä syystä.vai niin, kiikun kaakun:)
vai niin, kiikun kaakun:)
AsianVierestäJaa, olisitko niin ystävällinen ja selventäisit..? En pysynyt kärryillä. Pretty please?
Kiikun kaakun mitä?
Sulla kumminkin mielipide asiasta on...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa, olisitko niin ystävällinen ja selventäisit..? En pysynyt kärryillä. Pretty please?
Kiikun kaakun mitä?
Sulla kumminkin mielipide asiasta on...No en antaudu saunaan exän kanssa. Olen mies joten vahinkoja voi sattua jos tuollaiseen altistuisi. Parempi pysyä tuossa asiassa totaalikieltäytyjänä.
AsianVierestä - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa, olisitko niin ystävällinen ja selventäisit..? En pysynyt kärryillä. Pretty please?
Kiikun kaakun mitä?
Sulla kumminkin mielipide asiasta on...Kiikun kaakun et annatko exälle.
Anonyymi kirjoitti:
No en antaudu saunaan exän kanssa. Olen mies joten vahinkoja voi sattua jos tuollaiseen altistuisi. Parempi pysyä tuossa asiassa totaalikieltäytyjänä.
AsianVierestäKyllä asia on niin että en todellakaan sanonut saunovani exän kanssa. Sanoin että exä tulee saunomaan. Sillä kiuas rikki. Joten kilttinä ja kunnollisena tarjosin omaa saunaani käyttöönsä. Joten kiikun ja kaakun silleen että exät ovat exiä syystä.
Mutta kiitos kun selvensit. Tankjuu.Anonyymi kirjoitti:
Kiikun kaakun et annatko exälle.
No vaikka antaisin ei se ottaisi. Ja vaikka en antaisi ei se ottaisi siltikään. Jos ottaisi - en antaisi. Että kiikun vaakun...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No vaikka antaisin ei se ottaisi. Ja vaikka en antaisi ei se ottaisi siltikään. Jos ottaisi - en antaisi. Että kiikun vaakun...
Mites sielä on mennyt. Onko sulla uutta kierroksessa vai yksinkö oleskentelet?
Anonyymi kirjoitti:
Mites sielä on mennyt. Onko sulla uutta kierroksessa vai yksinkö oleskentelet?
Yksin elelen. Ja hyvin pyyhkii. Ainakin vielä.
- Anonyymi
Polakkaan otin ⚡
- Anonyymi
Hyötykäyttöasema on sijoituspaikka käytetylle akalle, josta haluaa päästä eroon.
Vielä parempi paikka on puutarhajätteen vastaanotto piste, koska kun sinne jättää akan, niin pääsee poistumaan paikalta, eikä akka huomaa mitään, kun on löytänyt suuret määrät kaikenlaista puutarhakasvia ja kukkaa, joita silmät pyöreitä tutkiskelee ja hokee, voi kun on hyviä taimia tänne ihmiset hyläneet, minäpä kerään niitä täältä talteen.- Anonyymi
Sairasta tekstiä. Ap mies!
- Anonyymi
juu lähti ihan ite kierrättään itteensä etelään , onneks lähti !!
- Anonyymi
Yritin, mutta ei se onnistunut. :/
- Anonyymi
On minut kiertoon laitettu. Ex-mies halusi nuoremman ja nätimmän. Singahdinkin niin lujaa, että lensin kokonaan kiertoringistä ulos ja sen jälkeen olen loppusijoittanut itseni ei kierrätettäväksi -kuuluvien joukkoon.
- Anonyymi
Olisi hassua jos ampuisi jollain sarjatuli-coltilla pistooli-ammuntaa harrastellessaan, villisti .45" kaliiberisia luoteja kaikkalle kun jooh...
Eihän nyt emäntiä pistetä kiertoon
- Anonyymi
Ei vaan jakoooon.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei niitä emäntiä jaetakkaan.
Lainataan vaan. Ei se järvi soutamalla kulu.
- Anonyymi
Kyllä mutta saattoi siinä käydä niinkin, että minua kierrätettiin.
- Anonyymi
Kyllä, ukon laitoin kiertoon. Olisi pitänyt tehdä se jo vuosia aikaisemmin. Nyt helpottunut olo kun ei tarvitse olla enää pa*kassa parisuhteessa ja katsella aina kännissä olevaa äijää. Elämäni alkoi vasta nyt.
Eiku vääntöön laitoin.. 🙄
- Anonyymi
Laitoin akkani kiertoon, alkoi kavereiden kanssa kulkemaan liikaa Lapin Hiihtokeskuksissa..sehän tiedetään, että siellä "suksi" luistaa.
Yhtään akkaa en ole hennonnut laittaa kiertoon. Ne ovat ihan itse ajan myötä huomanneet, että suhde ei toimi.
- Anonyymi
kammottavaa taistelua joidenkin sosiaali-tmmienkin kanssa joskus välillä, kuin poliisihallituksen erikollisten kanssa.
Mutta kerrassan huvittva peli tämä duke-nukke-forever... toi mii PC-pohjilla ja Xbox, niin, jooh :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997