Mihin sijoitetaan pallot jotka lentävät pöydän ulkopuolelle? Olisi kiva saada nopeasti vastauksia
kyssäri
3
487
Vastaukset
- minä
mitäköhän peliä pelaat ysipallo, kasipallo, snooker...?
- jee
Kaksi yleisintä vaihtoehtoa on, että ulos löytäneet pallot laitetaan joko pussiin tai takaisin pöydälle tiettyjen sääntöjen mukaisesti. Voisi kuvitella, että puhut esimerkiksi kasi- ja ysipallosta. Nykysäännöillä pöydältä ulos lentäneet pallot laitetaan näissä molemmissa lajeissa pussiin. Joskus aiemmin niitä nosteltiin takaisin pöydälle, mutta ei enää. Kyseessä on muuten samalla virhe, jonka seurauksena vastustaja saa käsipallon mistä tahansa pöydältä, paitsi jos kyseessä oli aloituslyönti, jolloin kasipallossa käsipallo tulee aloitusviivan takaa.
Terv. jee- jullepoika
juu ei niitä palloja nostella takasi ysissä eikä kasissa.. pusseihin vain ja peli jatkuu käsipallosta. straightissä sitten nostetaan kaikki virhepussitukset takaisin pisteelle / mahdollisimman lähelle sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804