Onko DarkFear kuollut jo vanhuuteen?

Anonyymi

Eikös se ollut seniori-iässä? Kepeät mullat jos niin on. Eli hyvän elämän.

33

73

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä luulen että oikea darkfear ei ole kirjoitellut palstoille enää vuosiin vaan kyseessä on periksen ylläpitämä trollihahmo

• Ei pidä paikkaansa, tosin en pysty myöskään todistamaan että Darkkiksen nimimerkillä on sama henkilö kirjoitellut 15 vuotta, mutta ei mulla toisaalta ole mitään syytä epäilläkään sitä. Mutta mä kirjoitan vain tän rekisteröidyn tunnuksen takaa, en muilla nikeillä saati millään trollihahmoilla. Ja kävihän Darkkis palstalla piipahtamassa puhelimellaan joskus pari viikkoa sitten ja harmitteli kun palsta ei ilmeisesti toimi hänen koneellaan ollenkaan. Liekö jotkut todella pitkät tai ikuiset ip-bannit päällä 🙄 No, bannattiin se Trumpkin Twitteristä yhtäkkiä ihan mielivaltaisesti ja vailla mitään järkevää syytä, niin enpä ihmettelisi jos eri somekanavilla tai keskustelualustoilla nähdään yleistyvänä kulttuurina tällaista että jos mielipide ei miellytä niin jäähylle vaan.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, tosin en pysty myöskään todistamaan että Darkkiksen nimimerkillä on sama henkilö kirjoitellut 15 vuotta, mutta ei mulla toisaalta ole mitään syytä epäilläkään sitä. Mutta mä kirjoitan vain tän rekisteröidyn tunnuksen takaa, en muilla nikeillä saati millään trollihahmoilla. Ja kävihän Darkkis palstalla piipahtamassa puhelimellaan joskus pari viikkoa sitten ja harmitteli kun palsta ei ilmeisesti toimi hänen koneellaan ollenkaan. Liekö jotkut todella pitkät tai ikuiset ip-bannit päällä 🙄 No, bannattiin se Trumpkin Twitteristä yhtäkkiä ihan mielivaltaisesti ja vailla mitään järkevää syytä, niin enpä ihmettelisi jos eri somekanavilla tai keskustelualustoilla nähdään yleistyvänä kulttuurina tällaista että jos mielipide ei miellytä niin jäähylle vaan.

Älä nyt ole niin vaatimaton :) Onhan sulla kymmenkunta jo kovasti kulahtanutta mielikuvitushahmoa, joilla kirjoittelet palstalaisten kiusaksi.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, tosin en pysty myöskään todistamaan että Darkkiksen nimimerkillä on sama henkilö kirjoitellut 15 vuotta, mutta ei mulla toisaalta ole mitään syytä epäilläkään sitä. Mutta mä kirjoitan vain tän rekisteröidyn tunnuksen takaa, en muilla nikeillä saati millään trollihahmoilla. Ja kävihän Darkkis palstalla piipahtamassa puhelimellaan joskus pari viikkoa sitten ja harmitteli kun palsta ei ilmeisesti toimi hänen koneellaan ollenkaan. Liekö jotkut todella pitkät tai ikuiset ip-bannit päällä 🙄 No, bannattiin se Trumpkin Twitteristä yhtäkkiä ihan mielivaltaisesti ja vailla mitään järkevää syytä, niin enpä ihmettelisi jos eri somekanavilla tai keskustelualustoilla nähdään yleistyvänä kulttuurina tällaista että jos mielipide ei miellytä niin jäähylle vaan.

Ihme, ettei sitä aiemmin ole bannattu. On kuitenkin häiriköinyt täällä vuosikaudet ja suoltanut ties mitä törkyä ja turhaa copypastaa tänne. En jää kaipaamaan.

• Anonyymi

Pimeän pelkoon?

𝓙𝓪𝓷*

• Anonyymi

Darkilta pimahti lamppu joten se ei voi palstailla enää.

• Anonyymi

hyvä että pois kun ei sillä ollut muuta annettavaa kuin periksen trollihahmojen komppaaminen

• Anonyymi

Muutin takaisin Varissuon kaksioon Yussufin kanssa ja olen päivisin Raision prismassa kärripoikana. En viitsi enää roikkua somessa juurikaan . T. Df

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutin takaisin Varissuon kaksioon Yussufin kanssa ja olen päivisin Raision prismassa kärripoikana. En viitsi enää roikkua somessa juurikaan . T. Df

Kuulostaa aika vaativalle työlle sulle darkkis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa aika vaativalle työlle sulle darkkis.

Teen myös keikkaa hoitokodissa, koska varallisuushan on tärkeintä nuoren miehen elämässä ja kun Yusu saa vaan toimeentulotukea. T. DF

• Anonyymi

Harmi ettei dark ole palstalla koska on kuitenkin asiallinen keskustelija ja tuo tasoa palstalle.. Periksen autojuttuja ei aina jaksa lukea.

• Anonyymi

No asiallisuudesta nyt voi olla montaa mieltä, mutta viimeiset 5 vuotta se on kyllä enimmäkseen osallistunut enimmäkseen niiden periksen autojuttujen komppaamiseen, vaikka eihän sillä debiilillä niihin keskusteluihin mitään annettavaa ole, kun ei ole edes ajokorttia koskaan suorittanut.

Peris on itseasiassa suht järkevä kirjoittaja silloin, kun ei vajoa samalle vammaisuusasteelle darkkiksen kanssa. Ja mitä niihin periksen satujuttuihin tulee, niin on ne joskus ihan hauskoja olleet. Muistan kuinka peris v.2014 syksyllä kirjoitteli melkein päivittäin Darkkiksen haukkumisketjuja tänne SUOMI-Makena ja miten Suomi-Make pidätti Darkfearin milloin mistäkin. Ne oli oikeasti hauskaa sisäpiirihuumoria, joille tuli revettyä monta kertaa. Myös ne Janica&Timppa-aiheiset pidemmät stoorit oli 10/10- kamaa.

Sitten taas ne Daytona-, paksuniskamake-, pääskyvuorenjorma- ymv. uudemmat jutut ei taas ole mun mielestä mitenkään järin kiinnostavia.

• peris234
        Anonyymi kirjoitti:

No asiallisuudesta nyt voi olla montaa mieltä, mutta viimeiset 5 vuotta se on kyllä enimmäkseen osallistunut enimmäkseen niiden periksen autojuttujen komppaamiseen, vaikka eihän sillä debiilillä niihin keskusteluihin mitään annettavaa ole, kun ei ole edes ajokorttia koskaan suorittanut.

Peris on itseasiassa suht järkevä kirjoittaja silloin, kun ei vajoa samalle vammaisuusasteelle darkkiksen kanssa. Ja mitä niihin periksen satujuttuihin tulee, niin on ne joskus ihan hauskoja olleet. Muistan kuinka peris v.2014 syksyllä kirjoitteli melkein päivittäin Darkkiksen haukkumisketjuja tänne SUOMI-Makena ja miten Suomi-Make pidätti Darkfearin milloin mistäkin. Ne oli oikeasti hauskaa sisäpiirihuumoria, joille tuli revettyä monta kertaa. Myös ne Janica&Timppa-aiheiset pidemmät stoorit oli 10/10- kamaa.

Sitten taas ne Daytona-, paksuniskamake-, pääskyvuorenjorma- ymv. uudemmat jutut ei taas ole mun mielestä mitenkään järin kiinnostavia.

No juu, mun kanssa tai aloitteesta keskustelu voi lähteä helposti rönsyilemään autoihin, sillä se on aihepiiri mistä osaan keskustella huomattavasti paremmin kuin vaikkapa perhe-elämästä tai että "paljo sun outfit on?". Vaikka olenhan mäkin laatinut paljon aloituksia ja vastaillut ketjuihin ilman, että ne liittyisi autoihin.

Ja kun yli pari vuotta porukka on ollut tietoinen mun nimestä, työstä yms. niin pitäähän sitä vähän katsoa mitä kirjoittaa. En mä ole viime aikoina jaksanut noita kauheasti enää kieltääkään tai salatakaan, mutta nykyään tietäjät tietää ja uudet palstalaiset oppii jos sikseen on.

Mutta miten ihmeessä Näädän perhe tähän liittyy? 🤨 Eiköhän jokainen heistä kirjoita ihan omalla koneellaan tai puhelimellaan palstalle, ja joskus vuosia sitten ennen kun he itse liittyivät tänne, niin joku kertoi ikäänkuin kolmannesta persoonasta jotain juttuja heistä. En mä oikein sellaista juoruilu-kulttuuriakaan palstalle kaipaa, ihan hyvä vaan että kirjoittavat omilla tunnuksillaan niin ei synny epäselvyyksiä.

Ja kaipa koko Penetrators MC ja kerhon jäsenet ovat myös keskimäärin hieman aikuistuneet. Oudoltahan se tuntuisi lukea, että vaikkapa Bicky Royal mies tai Paksuniska-Make kaahaisi jollain vanhalla jenkkiraudalla jonnekin grillijonon ihmismassan joukkoon poltettuaan ensin hermonsa 🙄 Eipä siinä ainakaan mun mielestä ole mitään ihmeellistä, että vaikkapa Daytonaan osallistuu yksityistiimi jonka budjetti koostuu pääosin sponsorituloista eikä kuskit ole maailmanlaajuiselta maineeltaan mitään Räikkösiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kovin latteita on periksen make ja bicky-jutut nykyään. Parhaimmillaan ne oli tosiaan silloin kun Suomi-make pidätti darkkiksen milloin mistäkin syystä 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kovin latteita on periksen make ja bicky-jutut nykyään. Parhaimmillaan ne oli tosiaan silloin kun Suomi-make pidätti darkkiksen milloin mistäkin syystä 😂

Olen nyt PMC:n kerholla maskotti-statuksella, sillä Make ja Bicky järjestivät sen. Lauantai-iltaisin käyn karaokessa Vanhan Vaken pubissa. Esa Saarisen : Ystävyys, läheisyys ja Dire Straitsin Les Boys on aina pakolliset, mitä yleisö vaatii. Olen myös persujen ehdokkaana vaaleissa, koska luovuin pirlo-peruukista. Eli kuviot on nyt ihan erilaiset kuin sivari-fina-talvisodan juoksuhaudat jne. Laivaristeilytkin on nyt mukavia, kun mitään negatiivista musta ei kukaan ajattele . Life is good !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nyt PMC:n kerholla maskotti-statuksella, sillä Make ja Bicky järjestivät sen. Lauantai-iltaisin käyn karaokessa Vanhan Vaken pubissa. Esa Saarisen : Ystävyys, läheisyys ja Dire Straitsin Les Boys on aina pakolliset, mitä yleisö vaatii. Olen myös persujen ehdokkaana vaaleissa, koska luovuin pirlo-peruukista. Eli kuviot on nyt ihan erilaiset kuin sivari-fina-talvisodan juoksuhaudat jne. Laivaristeilytkin on nyt mukavia, kun mitään negatiivista musta ei kukaan ajattele . Life is good !

Sinusta peris saa uuden kelpo hahmon satuhenkilögalleriaansa 👍 Jonas Siisseli sinne näätien kaveriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

--> ne on aika puisevan tylsiä. Peris on soittanut loppuun liljalaakson tangonsa.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

No juu, mun kanssa tai aloitteesta keskustelu voi lähteä helposti rönsyilemään autoihin, sillä se on aihepiiri mistä osaan keskustella huomattavasti paremmin kuin vaikkapa perhe-elämästä tai että "paljo sun outfit on?". Vaikka olenhan mäkin laatinut paljon aloituksia ja vastaillut ketjuihin ilman, että ne liittyisi autoihin.

Ja kun yli pari vuotta porukka on ollut tietoinen mun nimestä, työstä yms. niin pitäähän sitä vähän katsoa mitä kirjoittaa. En mä ole viime aikoina jaksanut noita kauheasti enää kieltääkään tai salatakaan, mutta nykyään tietäjät tietää ja uudet palstalaiset oppii jos sikseen on.

Mutta miten ihmeessä Näädän perhe tähän liittyy? 🤨 Eiköhän jokainen heistä kirjoita ihan omalla koneellaan tai puhelimellaan palstalle, ja joskus vuosia sitten ennen kun he itse liittyivät tänne, niin joku kertoi ikäänkuin kolmannesta persoonasta jotain juttuja heistä. En mä oikein sellaista juoruilu-kulttuuriakaan palstalle kaipaa, ihan hyvä vaan että kirjoittavat omilla tunnuksillaan niin ei synny epäselvyyksiä.

Ja kaipa koko Penetrators MC ja kerhon jäsenet ovat myös keskimäärin hieman aikuistuneet. Oudoltahan se tuntuisi lukea, että vaikkapa Bicky Royal mies tai Paksuniska-Make kaahaisi jollain vanhalla jenkkiraudalla jonnekin grillijonon ihmismassan joukkoon poltettuaan ensin hermonsa 🙄 Eipä siinä ainakaan mun mielestä ole mitään ihmeellistä, että vaikkapa Daytonaan osallistuu yksityistiimi jonka budjetti koostuu pääosin sponsorituloista eikä kuskit ole maailmanlaajuiselta maineeltaan mitään Räikkösiä.

Vaihda oma nimesi Näädäksi niin sitten on yksi oikeasti Näätä-niminen henkilö olemassa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihda oma nimesi Näädäksi niin sitten on yksi oikeasti Näätä-niminen henkilö olemassa :)

Hyvä idea, A. Näätä:)

• Anonyymi

Darkkis lähti risteilemään Ruotsiin ja jäi sille tielleen

• Anonyymi

Hyvää Joulua palstan legendalle ! Olisi mukava tietää miten menee ! Vai mikä on nykyisin hänen nimimerkki ja millä palstalla vaikuttaa ja dominoi ?

• Ääh, voitti pimeän pelon ja lähti aurinkoa palvomaan Thaimaahan.

• Uusi nimimerkki on LightNear.

• JasuM kirjoitti:

Uusi nimimerkki on LightNear.

Vai LightYear?

• Anonyymi
      • Toi on kyllä jännä, että miten noin pitkät bannit voi saada tai olla onnistumatta kiertämään niitä 🙄 Luulisi, että jos Darkkis olisi ihan tarkoituksella jättänyt palstan, niin hän olisi siitä ilmoittanut kun monen monta kertaa aiemmin uhkailikin palstan jättämisellä. Joskus viime vuoden keväällä tai alkukesästä Darkkis kirjoitti muutamia lyhyitä viestejä joihinkin ketjuihin sillä EuropeanMan nikillään, ja käytti kerrankin emojeita niiden multihymiöiden sijaan, eli oli varmaan puhelimella täällä. Outoa kyllä kaikkinensa.

Ja vaikka mulla ei tosiaan ole mitään tietoa tyypin henkilöllisyydestä, tai kuinka omana itsenään kirjoitti Darkkiksena, niin se oli muutaman viime vuoden aikana jännää miten hyvin löydettiin yhteinen sävel monessa asiassa ja vaikka ei oltaisi oltu aina täysin samaa mieltä kaikesta, niin pyrittiin kuitenkin argumentoimaan mielipiteemme toista kunnioittaen. Tuntuu, että mitä enemmän PMC:n jätkät, Pääskyvuoren äijät tai Liljalaakson väki kirjoitti palstalle, niin sen paremmin Darkkiksen kanssa löydettiin jonkinlainen "yhteys" 😂 En mä hänen puolestaan tietenkään osaa sanoa, mutta sellanen vaikutelma mulle jäi ettei meillä mitään ihmeempiä kaunoja ollut pitkään aikaan. Vaikka toki joskus 2013-2014 olin hänen kiusaajien joukossa yhtenä spämmääjänä, mutta koin sen sittemmin jotenkin lapsellisena ja vähän turhankin ilkeänä, joten myönsin asian, pahoittelin sanomisiani, ja vähitellen alettiin tulla paremmin toimeen palstalla. Toki samoihin aikoihin oma lääkitykseni alkoi olla vähitellen kohdallaan, sekä aloin muutenkin käyttäytymään palstalla vähemmän vihaiseen sävyyn ja ottamaan etäisyyttä incel-porukan kovasta ytimestä, niin varmasti kenen tahansa oli helpompi tulla kanssani juttuun.

Onhan Darkkiksen poistuminen palstalta tylsistyttänyt tätä valtavasti, osoittanut ainakin väliaikaisesti/alkuun moderaattorien mielivaltaisuuden, jättänyt tietynlaisen tyhjiön esim. Bickyn tai muun henkilön aloittamiin ketjuihin ja niiden keskustelujen kulkuihin jne.

No toivottavasti äijällä on kuitenkin kaikki ihan hyvin 👍 Itse asiassa voi elää hyvinkin vapautunutta ja raikasta elämää ilman tätä interwebin kaatopaikkaa, mistäpä sitäkään tietää 😮

• Mulle tulee mieleen hauska juttu omasta elämästä, milloin tuli Darkkis mieleen...

Kävin maalta traktorin tänne kaupunkiin ja oli tarkoitus tulla sitten töihin pyörällä, kun auto jäi maalle. Mutta renkaat oli tyhjät ja ei ollut pumppua, niin piti sillä avotraktorilla päräyttää töihin. No siinä on piippu niin matalalla, että savu hivelee vaan päälakea liki ja kun oli jo kiire, puotin nilkka suorana sillä töihin....no karstahan siellä piipussa alkoi palaa ja kipunoita tuli piipusta....alkoi naurattaa, että ne kipunat tarttuu pipoon ja se palaa, niin oon jossain liikennevaloissa kuin Darkkis sasikransseineen sitten....savu vaan nousee piponjäämistä, mistä on tullut hikipanta. :oD

Onneks ei oikeesti käynyt niin...

• Anonyymi

Tuolla sanoituksella saisi vallan erinomaisen hienon suomikantri - kappaleen aikaan.

Mä tulin maalta tänne kaupunkiin ja laitoin pellot pakettiin...

Heitän farkut navetan taa ja pukeudun verkkariin...

Tänne saavun taas Juhannusta viettämään on aittakin katto kalleellaan...

• Anonyymi kirjoitti:

Tuolla sanoituksella saisi vallan erinomaisen hienon suomikantri - kappaleen aikaan.

Mä tulin maalta tänne kaupunkiin ja laitoin pellot pakettiin...

Heitän farkut navetan taa ja pukeudun verkkariin...

Tänne saavun taas Juhannusta viettämään on aittakin katto kalleellaan...

Tjaa'a? Ehkä räpinkin vois vetästä....monet räppi-biisit on hyvin huumorisävytteisiä. :o)

• Anonyymi

Kyllä se kuoli 59 vuotiaana vanhuuteen.

• Anonyymi

Outoa haikailla sellaisen perään jota kaikki haukkuivat ja pilkkasivat vielä vuonna 2017.

• Anonyymi

Ilmeisesti ne haikailevat jotka saivat pilkasta hyvät kiksit omaan elämäänsä?

• Anonyymi

Jos avasi tuon linkin Darkin puuhun, voidaan kai sanoa keskustelujen tason ainakin hiipuneen, vaikka usein toiset kirjoittelijat olivat häntä kohtaan "omituisia".'
      Olisiko ollut palstalla vallitsevat omistuksen halukkuus, ryhmä joka piti yhtä pilkaten uusia kirjoittajia ja muutamia vanhoja. Muistelen sellaisten esiintyvän palstalla jopa nyt, nimimerkki tosin on eri mitä silloin, mutta tyyli, muuttuuko se? No kyllä on muuttunut, jollekin hyvään suuntaan ja joku ei opi ikinä.

AV

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3333
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3175
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      435
      2391
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      246
      1473
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      78
      1221
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1178
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      126
      1086
    Aihe