Miten nettisuhteesta - f2f "oikea" suhde?

Olen "säätänyt" noin vuoden aikaa erään ihanan miehen kanssa. Olemme siis nähneet irl joskus vuosia takaperin jossain vanhoissa kaveri poruukoissa, mutta kahden kesken emme ole olleet koskaan. ((Syynä varmaan kun olemme asunneet ihan eri puolella suomea. ))
Sen vajaan vuoden aikana ollaan puhuttu joka päivä. Suunillee viime syksystä oikeesti ihan, aamusta kun herää - iltaan, kun menee nukkumaan ja laittaa puhelimen pois. Joulukuussa molemmat tunnusti suoraan toisillee rakkauttaa (sekin siis viestitelle), vaikkakin koko viime syksyn on ollut jo täysin itsestäänselvyys että tunteet ovat molemminpuoliset.

Kuitenki nyt parin viime kuukauden aikana tilanteemme on "parantunut" kun pian asutaankin vierekkäisillä paikkakunnilla ja olis mahdollisuus viedä asia ihan face to face tapailuun.
Askarruttaa miten viedä tälläinen "nettisuhde" niinkun fyysiseksi. Emme kerta ole mitäään fyysistä läheisyyttä hänen kanssa pystytty harrastaan välimatkan takia. Enkä haluaisi pilata tätä nytten kun vihdoin nähään kahestaan ja voidaankin aloittaa ehkä jotain oikeeta... Miten sen saa sulavasti alotettua livenä? Onko jotakin niksejä nippejä?
Hän on umpi introvertti ja noh... sellane että hän ei omasta alotteesta välttämättä mitään uskalla tehä :D
Ko ollaan sen vuoden ajan joka päivä oltu yhteydes niin tiedetään toisemme oikeesti hyvin. Mutta koska, emme ole olleet fyysisesti, nii pelottaa miten sen sais joteki yhtäkkii, sitte samalle tasolle kun meidän välit muuten oikeesti on...
Tää on minu ensimmäine lähinnä vaan nettiin perustuva suhde niin en tiiä miten tässä nyt kuuluis käyttäytyä:D Aikasemmat kun on just ollut luokkaa:
tapaa ekan kerran face to face ja siitä alkaa hommat eskaloitumaan ja viestittely on ollut vaa siinä sivussa sellane kiva homma kun ei nääkkää toista.

Nyt kuiteki homma ihan toisippäi...
Ressaanko vaa turhuuksia? Kertokaa toki omia kokemuksia tälläsist. Tai just että, miten kannattaa edetä f2f?

4

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No onpa pitkä nettisuhde, teidänhän täytyy tuntea toisemme jo hyvin. Ei kai tuohon mitään takuuvarmaa reseptiä ole, pitää vaan tavata ja kattoo miten homma lähtee toimimaan. Toivottavasti hyvä henkinen yhteytenne täydentyy fyysisellä. Tsemppiä!

      • Molemmat tykkää edetä hitaasti ja olin itse vasta eronnut edellisestä suhteesta kun aloimme useammin pitäämään yhteyttä. On kyllä pakko myönttää, että tunnetaan nykyään oikeesti hyvin, vaikka se tutustuminen onki tapahtunut lähinnä vaa netin välityksellä. jaja kiitos! :)


    • Anonyymi

      No vaikka joku sohvaleffailta varmaan ihan hyvä tapa aloittaa lähentyminen.

      • Mietin kans tuota vaihtoehtoa, varsinki nyt korona aikaan kun ei oikeen pääse mihinkään uloskaa "reffeille"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe