Kun nainen/naiset on mies seurassa, että ympärillä on useita miehiä, niin miettiikö naiset, että millaisia miehet olis ilman vaatteita?
Miehenä tulee mietittyä nais seurassa naisten vaatteiden alla olevia juttuja
Mitä seurassa mietitte??
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Monenlaista kulkijaa on ja itsekin usein ajattelen samoin , terveellistä.
- Anonyymi
Erittäin harvoin. Ainoastaan jos mies on jollain tavalla erityisen "sykähdyttävä", ainoastaan silloin tulee mietittyä miltähän näyttää ilman vaatteita.
- Anonyymi
Sama täällä. Useimpia miehiä en halua ajatella, saati nähdä alastomana.
- Anonyymi
En todellakaa nmieti! :D Joskus tosin voin huvitella luomalla mielikuvia jostain itseään täynnä olevasta sedästä joka yrittää pullistella ja esittää. Hauskoja mielikuvia! :D :D
- Anonyymi
Riippuu ihmisestä. Yleensä keskityn mitä hän puhuu.
J* - Anonyymi
Jaa ... eipä ole kyllä normaalikeskustelussa ikinä käynyt moinen mielessä. Valtaosa miehistä ei tosin edes yhtään kiinnosta siinä mielessä, että miksipä moista miettisin. Siinä mielessä mielenkiintoisen miehen seurassakin mietin ihan muita asioita kuin tuota.
- Anonyymi
Totta. Valtaosa keskustelukumppaneista ei tosiaan napostelis siinä mielessä. Parempi olla miettimättä niitä ilman vaatteita, kun näky ei liene kovin mieltä ylentävä.
Mä yleensä kuuntelen sitä keskustelua ja mietin sen keskustelun aihetta. Harvoin tulee eteen niin tylsiä keskusteluita, että alkasin ketään mielessäni riisumaan. Ei oo tainnut sellasta osua kohdalle vielä kertaakaan. Tai ehkä mä en vaan oo koskaan vielä ollu tarpeeksi puutteessa.
- Anonyymi
Jessika maisterin mietteitä eli mietin miksi rumin on rikkain ja vaikutusvaltaisin aina ja mietin myös jos jokainen niistä miehistä maksaisi seksistä niin olisin aika hyvä tuloinen ja rahasta olen miesten kanssa olen tinderissä töissä nyt on puhunut korkeastikoulutettu
- Anonyymi
Mieti asutko robottien talossa eli kerrostalossa joka on rakennettu 70 tai 80 -luvulla ja on hissi. Ääni kuuluu kun hissi liikkuu, ovet paukkuvat kellotarkasti kun ihmiset tulevat ja menevät kuin robotit, hissin pölri kantautuu korviin kuin rälläkän ääni ainiaan.
- Anonyymi
Aivan hirvittää kerrostaloasuminen, kyllä omakotitalo meren äärellä on se meidän parin juttu.
- Anonyymi
No ei kyllä tule sillä lailla ajateltua miltä toinen alasti näyttää, ellei joku sitten kunnolla sytytä 😄lähinnä miltä miettii miltä toisen kosketus iholla tuntuisi, olisiko hellä vai rajumpi jne.
...Minkälaisia ääniä hänestä pääsisi 😁- Anonyymi
Mietitkö ja toivotko että tinderi tuttavuudet jättäis yöpöydälle enemmän rahaa kuin on sovittu ja että haluais tavata uudestaan eli sais vaki asiakkaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietitkö ja toivotko että tinderi tuttavuudet jättäis yöpöydälle enemmän rahaa kuin on sovittu ja että haluais tavata uudestaan eli sais vaki asiakkaita
En ole tinderissä, enkä tajua kommenttiasi miten se liittyy aloitukseen tai kommenttiin. En sit tiedä onko tuo jotain mistä itse haaveilet..? Saada maksullista tai olla maksullinen. En tiedä, eikä kiinnosta.
- Anonyymi
Ei kyllä koskaan tule tuollaista mieleen. Ei edes silloin, kun jutskaa SIINÄmielessä kiinnostavan miehen kanssa.
- Anonyymi
Esiintyviä ihmisiähän neuvotaan vähentämään esiintymisjännitystä ajattelemalla yleisönsä alastomana. Kokeilkaapa.
- Anonyymi
En. Menen suoraan asiaan. Eli voin ajatella millaista seksi olisi tuon ja tuon miehen kanssa. Miehet ilman vaatteita ovat suurin piirtein kaikki samanlaisia. Aivan kuten naiset ilman vaatteita.
- Anonyymi
Ai niin, meinasi tärkein jäädä kirjoittamatta.
Yleensä minua ei kiihota pätkän vertaa alaston mies. En voi useinkaan yhtyä Lapinlahden lintujen "faktaan" "Kyllä miesvartalo on sentään kaunis". Ehkä miehet ajattelevat näin?
Tästä on yksi poikkeus, ja se on taidehistorian tunnilta. Siellä näytettiin mm. kuvia kreikkalaisten jumalien patsaista. Apollon patsas muistaakseni oli todella vetävä ja miesvartalo kaunis. Kyseessä oli kuitenkin vain patsas eikä oikea miesvartalo.
Mahtaakohon tuollaisia miettiä lähinnä sellaiset, jotka eivät juuri ole alastomaan vastakkaiseen sukupuoleen tutustuneet.
- Anonyymi
Mietin ihan tuota samaa. Eipä juuri tule pohdittu, kun onhan nuo jo nähty. Ei ehkä juuri niitä kyseisiä yksilöitä, mutta ihan tarpeeksi monta ja erilaisissa konteksteissa.
- Anonyymi
Mahdollisesti joo.
Lähinnä miettisin sellaisen ihmisen lähettyvillä miltä hän mahtaa alasti näyttää, johon tunnen seksuaalista vetoa, olen ihastunut enkä ole vielä alasti kyseistä ihmistä nähnyt. Pitää siis olla jotain tunnehässäkkää mukana, että sellainen mieleen tulee.
Mutta ei se sittenkään ensimmäisenä mieleen tulisi, enemmän kiinnostaa aina kuulla mitä ihmisellä on sanottavaa. Ihmisen ajatukset on aina etusijalla mielenkiinnossa.
Eikä niistä pääse perille, jos ei kuuntele mitä hän kertoo ja puhuu. :)
J* Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisesti joo.
Lähinnä miettisin sellaisen ihmisen lähettyvillä miltä hän mahtaa alasti näyttää, johon tunnen seksuaalista vetoa, olen ihastunut enkä ole vielä alasti kyseistä ihmistä nähnyt. Pitää siis olla jotain tunnehässäkkää mukana, että sellainen mieleen tulee.
Mutta ei se sittenkään ensimmäisenä mieleen tulisi, enemmän kiinnostaa aina kuulla mitä ihmisellä on sanottavaa. Ihmisen ajatukset on aina etusijalla mielenkiinnossa.
Eikä niistä pääse perille, jos ei kuuntele mitä hän kertoo ja puhuu. :)
J*Tokihan jotain ihastuttavaa olentoa ja sen liikkeitäkin on kiva seurata, vaikka tanssimassa tai ihan muuten vaan liikkuessaan, mutta en mä silloinkaan sitä mieti miltä hän näyttäisi alastomana, vaan ihastelen miten kaunis hän on juuri nyt liikkeissään ja eleissään.
- Anonyymi
JustJust kirjoitti:
Tokihan jotain ihastuttavaa olentoa ja sen liikkeitäkin on kiva seurata, vaikka tanssimassa tai ihan muuten vaan liikkuessaan, mutta en mä silloinkaan sitä mieti miltä hän näyttäisi alastomana, vaan ihastelen miten kaunis hän on juuri nyt liikkeissään ja eleissään.
Heh, mä olen sitten astetta pahempi. Riisun silmineni. ;P
J* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, mä olen sitten astetta pahempi. Riisun silmineni. ;P
J*Ehkäpä mielikuvitus laukkaa jo sitten muutenkin ja tulee mietittyä koska teen siirtoni iholle. Aika pian noista ajatuksista yleensä alkaa olla pää jo niin sekaisin, ettei enää malta pitää näppejään erossa.
J* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä mielikuvitus laukkaa jo sitten muutenkin ja tulee mietittyä koska teen siirtoni iholle. Aika pian noista ajatuksista yleensä alkaa olla pää jo niin sekaisin, ettei enää malta pitää näppejään erossa.
J*Kyllähän noita keskusteluja on ollut, että tulee lopulta vain tuijotettua toisen suuta ja mieli laukkaa ihan muussa kuin niissä sanoissa, joita sieltä suusta tulee. Tulee myös mietittyä kaikenlaista muutakin tekemistä sen ihmisen kanssa. Alastomuutta en kuitenkaan muista itse koskaan miettineeni. Vaikka myönnän vilkaisseeni joskus jopa jonkun haaroväliäkin, niin en mä ole ikinä visualisoinut mitä siellä olisi. Kyllä mä oletan noin suurinpiirtein tietäväni mitä sieltä löytyy. Ei mun tarvitse sitä sen kummemmin pohtia. Tai jos katselen jonkun peppua, niin katselen sitä miten hyvältä näyttää just siinä hetkessä. En mä pohdiskele miltäs näyttäisi ilman housuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän noita keskusteluja on ollut, että tulee lopulta vain tuijotettua toisen suuta ja mieli laukkaa ihan muussa kuin niissä sanoissa, joita sieltä suusta tulee. Tulee myös mietittyä kaikenlaista muutakin tekemistä sen ihmisen kanssa. Alastomuutta en kuitenkaan muista itse koskaan miettineeni. Vaikka myönnän vilkaisseeni joskus jopa jonkun haaroväliäkin, niin en mä ole ikinä visualisoinut mitä siellä olisi. Kyllä mä oletan noin suurinpiirtein tietäväni mitä sieltä löytyy. Ei mun tarvitse sitä sen kummemmin pohtia. Tai jos katselen jonkun peppua, niin katselen sitä miten hyvältä näyttää just siinä hetkessä. En mä pohdiskele miltäs näyttäisi ilman housuja.
Juu, eipä siihen menee kauaa kun sen mielikuva riisumisen on tehnyt. Ei pohtimiseen asti edes ennätä. :)
Se käy hetkessä. Ihan kuin meikin riisuminen tai parran riisuminenkin. Nopeesti katsomalla ehtiimuodostamaan mielikuvan miltä näyttää meikittä, parratta tai vaatteitta.
J* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, eipä siihen menee kauaa kun sen mielikuva riisumisen on tehnyt. Ei pohtimiseen asti edes ennätä. :)
Se käy hetkessä. Ihan kuin meikin riisuminen tai parran riisuminenkin. Nopeesti katsomalla ehtiimuodostamaan mielikuvan miltä näyttää meikittä, parratta tai vaatteitta.
J*Toki sitäkin osaa ihastella miltä näyttää siinä hetkessä. Mut en aio valehdella ettenkö riisuisi toista mielessäni, kun haluan sen tehdä konkreettisesti muutenkin.
J*
- Anonyymi
Eipä ole tullut moisia pohdittua.
Alaston miehen vartalo ei kiinnosta, ellei se ole oman rakkaan. Oman kullan alastonta vartaloa miettii mielellään ja usein.
Ellei ole mieheen ihastunut ja löydy tuota syvää tunnesidettä, niin ei kiinnosta pätkääkään tämän vartalo.
Toki tämä on vain oma, yhden naisen mielipide, joten tuskin yleistyskelpoinen. - Anonyymi
Kaikilla on vaatteiden alla alaston vartalo. Se on puolestaan on kaikilla todella samankaltainen.
Eipä sitä tule seurassa mietittyä, miltä joku näyttää alasti. Enemmänkin keskittyy itse hetkeen, ja läsnäoloon. Vasta kotona yksin ollessa saattaa jostain miehestä, ja sen alastomana vartalosta fantasioida. Fantasian kohteeksi ei kuitenkaan käy kukaan satunnainen mies, vaan yksi tietty yksilö.
- Anonyymi
Tismalleen noin, kiitos 💟
- Sheena
- Anonyymi
Lapsetko täällä kirjoittaa?
- Anonyymi
Evvk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741