Onnelliset ihmiset nykyaikana?

Anonyymi

Nykyisin kun joka tuutista hoetaan milloin mistäkin paineista ja ahdistuksesta niin miten joku voi olla onnellinen? Millainen psyyke heillä on?
Tapasin sattumalta erään ihmisen ja häntä ei oikeasti ahdistanut mitään ja oli onnellisuuden perikuva,huvitti kun kanssa ihmiset katsoivat häntä vähän kummeksuen.

4

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi pitäisi uskoa "tuuttiin" omaan itseensä uskomisen sijaan?
      Mikä estää olemasta onnellinen?

      ”Jos olet masentunut, elät menneessä. Jos olet rauhaton, elät tulevaisuudessa. Jos koet
      sisäistä rauhaa, elät tässä hetkessä.”
      – Lao Tzu

    • Anonyymi

      Onnellisen ihmisen psyyke on joustava eikä hän ota turhaa painetta asioista, joista muilla on tapana stressata. Olen itse sellainen, mutta en ole ollut aina. Nuorempana oli paljon paineita ja masennustakin.

      Totta, ihmiset katsovat kummeksuen onnellista. Ei haittaa!

    • Anonyymi

      Minua huvittaa melkein kaikki mitä teen. Koska olen aikuinen ihminen, teen mistä tykkään. Toki joitakin vastuita on, mutta ne kun minimoi, niin asiat ovat aika kivasti.

      Vähennä uutisten seuraamista, aika harvoin maailmalla tapahtuu kovinkaan erikoisia, varsinkaan sinun elämääsi vaikuttavaa.

      Ja muista: elämä on kärsimystä ja onni on nauttia siellä täällä olevista pikkujutuista 🙂🌞🤸‍♂️👍❤💪

    • Anonyymi

      Helppoa.

      Jätän lukematta Sanoman, Ylen ja muiden trollausuutiset ja keskityn elämään. Sinun ei oikeasti ole mikään tarve tietää kaikkia heidän julkaisemiaan uutisia.

      Suurin osa ei oikeasti edes koske juuri sinua, kun tarkemmin mietit, joten miksi ehdoin tahdoin pahoittaisit mielesi niistä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe