Stefanin Dubain koti!

Anonyymi

Hienot puitteet on. Ovat molemmat kuin kalat vedessä tässä glamourissa.
Nauttivat täysillä, hieno loma tulossa!
Yllättivät jälleen mollaajat!

132

1406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä pysysivät ny vaan loppuelämänsä siellä

• Anonyymi

Mitäpä teillä reppanoilla on sitten elämässänne tekemistä, kun ette saa kyttääjiltä tietoa heidän elämästään ja joka ruokailusta, missä syövät jne.jne.

• Anonyymi

Jäisivät kiinni huumeista ja joutuisivat 20v- vankilaan , niin eivät täällä enää sekolisi täällä ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä teillä reppanoilla on sitten elämässänne tekemistä, kun ette saa kyttääjiltä tietoa heidän elämästään ja joka ruokailusta, missä syövät jne.jne.

Kyllä he kuvaa joka dinnerin, ne on niin riippuvaisia instasta. Tai sit ekan känniriidan jälkeen Sofia kuvaa haukottelua.

• Anonyymi

Jee hyvä S & S! 👍

• Anonyymi

Ei parane Stefun ottaa liikaa, ettei tule ongelmia. Hieno juttu, mutta onko velat hoidettu?

• Anonyymi

No ei todellakaan kumpikaan ole maksanut ulosottojaan mutta pokkaa on luxusvippareilla reissata. Mitähän miettivät ne lukuisat yrittäjät jotka odottavat heiltä maksujaan?

• Anonyymi

Persaukisten on hyvä esittää ylellistä elämää milloin missäkin🤦‍♀️

• Anonyymi

Niin asunto, jossa asui rakkaansa kanssa Niko viimme Dubaissa ollessaan.Kyllä nää rosvot osaa nää pelinsä aina suplia.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi

Näytelmä pääosassa steppuli ja soffa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Lomalla mistä. Keväästä lähtien vaan ryypänneet ja riidelleet. Onhan se lomaa ryypätä ja riidellä Dubaissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lomalla mistä. Keväästä lähtien vaan ryypänneet ja riidelleet. Onhan se lomaa ryypätä ja riidellä Dubaissa.

On, on!!! Sitähän toi heidän elämä on. Lokki nöyrtyy kohtaloonsa. Ei vaihtoehtoja!!!

• Anonyymi

17 miljoonaa maksaa tuollainen hotelliosake, eli 8.5 miljoonaa per nenä. Ei ole käteisellä ostettu, eikä oma. Lainaa lyhennetään vuokraamalla ja menee kauan ennenkuin voi omasta puhua.

• Anonyymi

Kuka tuota luulee Stefanin omaksi? Kaverin ja päässyt sinne asumaan viikoksi. Sohvalle tietysti kuin oma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tuota luulee Stefanin omaksi? Kaverin ja päässyt sinne asumaan viikoksi. Sohvalle tietysti kuin oma.

Ei ole leveillyt Sofia niinkuin Martina teki että olisi "oma"...mietipä sitä.Martinan tyyli oli minun,minä,mun,mun😄🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole leveillyt Sofia niinkuin Martina teki että olisi "oma"...mietipä sitä.Martinan tyyli oli minun,minä,mun,mun😄🤭

Ja kun et säälittävä raukka taas muuta keksinyt niin aloit mollata Aitolehteä.
        Eikö idoleillasi ole tarpeeksi julkkisarvoa itsellään ettei tarvitse muita alkaa herjata.
        Ohuella pohjalla on fanituksesi heistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha virsi, keksi jo uusi. Kun et voi ihailla idoleitasi haukkumatta Aitolehteä niin onko, mieti nyt, he todella fanittamisesi arvoisia vain siksi että pääset herjaamaan Aitolehteä.
        Luettele nyt hyvänen aika luxusvipparisi kunnioitettavat, arvostetut ja ihailtavat ominaisuudet haukkumatta Aitolehteä.
        Miksi muuten heitä ihailisit? Rakastunut, seesteinen,tasapainoinen,onnellinen, toisiaan kunnioittava ja ihaileva kypsässä iässä oleva lainkuuliainen pariskunta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt siis meni mun Hanko, Levi, Marbella JA vielä Dubaikin 😨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun et säälittävä raukka taas muuta keksinyt niin aloit mollata Aitolehteä.
        Eikö idoleillasi ole tarpeeksi julkkisarvoa itsellään ettei tarvitse muita alkaa herjata.
        Ohuella pohjalla on fanituksesi heistä.

No vittuuks sä mollaat jatkuvasti Stepua ja Soffia?
        Samalla mitalla takaisin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Martina liittyy tähän tarinaa? Sotke välillä Nikoa ketjuun, kun on Sofian ex. Kyllästyttää, kun Martina on joka ketjussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi, voi.
        Tuliko sulle paha ärripurrimieli.
        Ihanaa, kun puolustat Ässiä, kaikkien luusereiden ja lokkien sankareita.
        He ovat varmaan to-del-la otettuja huomiostasi.

• Anonyymi

Tuskin on rahaa tolla hepulla tohon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ääliöitä nää on, Dubain kotiin. Onko nää ihan tosissaan vai molemmat ihan umpi-idiootteja. Veikkaan jälkimmäistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luxusvipparipari velkaa niin vitusti joka puolelle etteivät enää pysy itsekään laskuissa. Mitähän ne yrittäjät miettii kun kusipäät jatkuvasti "ansaitulla" lomalla ja he odottavat saataviaan. Ihmisiä hekin ovat laskuineen ja perheineen. Toista noin röyhkeää paria saa etsiä puhumattakaan syytteistä rahanpesusta, huumeista, tuomioista ratti/huumekäryistä, ehdonalaisista tyomioista, satojen tuhansien ulosotoista, veroveloista jne.. Myovikroppaa pitää puunata, veskoja, turkkia ostella, eikä ajatellakaan maksaa niitä ajallaan.
        Ja vittuako se sulle kuuluu, saan " mollata" suomen röyhkeintä luxusvippariparia niin paljon kuin haluan.
        Ihaile sä kiihkoissas törkyparia, mä ihailen rehellisiä, maksavia ja asiansa hoitavia yrittäjiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kun mikään ei oo Soffen. Ei ole mitään yhteistä. Ei edes asu yhdessä Stefanin kanssa vaan hotellissa yksin. Eipä ole kaksista, pientä epävarmuutta koko ajan ilmassa. Ei vakituista asuntoa, Stefun kanssa ollakko vai eikö olla meininkiä koko ajan... No, jospa se siitä. Sitten jossain vaiheessa. Ei käy kateeksi. Mutta hyvä paineensietokyky Sofialla kyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vertaatko tässä Martinaan, jolle kaikki oli mun , mun ,mun.....Sofia ei sellaiseen sorru ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten Martina liittyy tähän tarinaa? Sotke välillä Nikoa ketjuun, kun on Sofian ex. Kyllästyttää, kun Martina on joka ketjussa.

Martina vaan omi kaikki toisille kuuluvan omaisuuden, mun, mun , mun....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ääliöitä nää on, Dubain kotiin. Onko nää ihan tosissaan vai molemmat ihan umpi-idiootteja. Veikkaan jälkimmäistä.

Samaa mieltä pitävät seuraajia pilkkanaan noilla kuvilla ja jutuilla tonkikaa taustaa sieltä se rikkaus näkyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kun mikään ei oo Soffen. Ei ole mitään yhteistä. Ei edes asu yhdessä Stefanin kanssa vaan hotellissa yksin. Eipä ole kaksista, pientä epävarmuutta koko ajan ilmassa. Ei vakituista asuntoa, Stefun kanssa ollakko vai eikö olla meininkiä koko ajan... No, jospa se siitä. Sitten jossain vaiheessa. Ei käy kateeksi. Mutta hyvä paineensietokyky Sofialla kyllä on.

Mutta onko se tervettä tuollainen elämä ,ei oikeasti mitään tarkoitusta ,kun kuvataan peilin kautta leikeltyä pärstää ja aina sama asento ,vetääkö se pudonnut persposki sitä noin vituralle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vertaatko tässä Martinaan, jolle kaikki oli mun , mun ,mun.....Sofia ei sellaiseen sorru ikinä.

Et sä nyt tuohon usko itsekään.

• Anonyymi

Dubain lomaosakkeessa voisivat nyt asua niin kauan kuin Arabiemiraatit suovat. Valitettavasti emiraatin vakikansalaiseksi ei huolita, joten kaikki on itse kustannettava, mutta siihen ss parilta varoja pursuaa. Toivotaan pitkää viisumia ja visaa, lycka till.

• Anonyymi

Miten tratta ja tämä lomaosake liittyvät yhteen?

• Anonyymi

Just, ihan loppuelämäksi

• Anonyymi

Ei riitä 17 miljoonaa, kun on niin paljon neliöitä. St Capitalin liikevaihto oli 2019 3.9 miljoonaa ja velkaa 5.7 miljoonaa.

• Anonyymi

Tää on ihan umpipersaukinen jätkä, kyllä paljon maksaa pipari nykyään.

• Anonyymi

Paras🙈👍👍

• Anonyymi

Missä te ootte näitä kuvia nähneet.

• Anonyymi

Stefun ig . Asunnon kuvaukset Stefun fb

• Anonyymi

Kopsaa tänne kun en löydä🤗

• Anonyymi

🔥🔥🔥

• Anonyymi

Aika hurjaa tekstiä murhainfossa 🤔

• Anonyymi

Mihinkäs seeprat raidoistaan pääsee, joten tämän glamöyyr pariskunnan tekemisistä kyllä kuullaan.
      Siellä on varmaan Sofian reput uima-altaassa monena aamuna ja vittu raikaa aamuöisin, joskin mihinköhän hän mahtaa mennä pakoon Stefua tai ei ehkä pakoon, mutta vittuuksissaan häipyy johonkin?

• Anonyymi

Jos häipyy rivakasti niin toinenkin pärskannikka valuu reisille. Mut sehän nyt oli ajan kysymys.

• Anonyymi

Aijai kylläpä nyt on Sofian vihaajat käärmeissään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?
        Jokainen tähänastinen "loma" on päättynyt tappeluun. Stefu on nöyryyttänyt Sofiaa oikein kunnolla.
        Mutta jos henkinen ja fyysinen pahoinpitely on sinulle Sofian ihailijana okei, niin mitäs asia meille muille kuuluu.
        Itse en ainakaan vihaa Sofiaa. Säälin kyllä, mutta niin makaa kuin petaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin?
        Jokainen tähänastinen "loma" on päättynyt tappeluun. Stefu on nöyryyttänyt Sofiaa oikein kunnolla.
        Mutta jos henkinen ja fyysinen pahoinpitely on sinulle Sofian ihailijana okei, niin mitäs asia meille muille kuuluu.
        Itse en ainakaan vihaa Sofiaa. Säälin kyllä, mutta niin makaa kuin petaa.

Mitä hemmettiä yrität? Aika vihaista tekstiä tuolla ylempänä. siitä päättelin, että katkeria ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ovat käärmeissään. Ihmettelevät tän pariskunnan pröystäilyä ja ihan aiheesta. Velkaa ovat hemmetisti verottajasta yrittäjiin, firmoista kauneushoitoloihin jne.
        Sohvalle tulossa laskua Katiskasta, sakkoja ja lakimiehen palkkioista joka on varmasti suuri summa. Ja näinhän ne kait jää veronmaksajien maksettavaksi.
        Ihmettelevät ja niin minäkin kyllä heidän fanittajien hyvänloman toivotuksia, aika höttösiä on heidän moraalinsa ja oikeustajunsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hemmettiä yrität? Aika vihaista tekstiä tuolla ylempänä. siitä päättelin, että katkeria ollaan.

Älä itse yritä.
        Hyväksyt nöyryytyksen.
        Niin Sohvikin tekee.
        Niko sai vetää pataan, kunhan osti kasseja.
        Stefu saa haukkua, itkettää ja heittää pihalle, kunhan vie välillä lomalle.
        Ihanaa luksusta. Onko sulla kotona yhtä vääristyneet valtasuhteet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin ovat käärmeissään. Ihmettelevät tän pariskunnan pröystäilyä ja ihan aiheesta. Velkaa ovat hemmetisti verottajasta yrittäjiin, firmoista kauneushoitoloihin jne.
        Sohvalle tulossa laskua Katiskasta, sakkoja ja lakimiehen palkkioista joka on varmasti suuri summa. Ja näinhän ne kait jää veronmaksajien maksettavaksi.
        Ihmettelevät ja niin minäkin kyllä heidän fanittajien hyvänloman toivotuksia, aika höttösiä on heidän moraalinsa ja oikeustajunsa.

Tämä juuri. Se on pariskunnan S&S röyhkeys, kun puhuttaa. Se on yleisesti tiedossa, että eivät ymmärrä statustaan maan noloimpina brassailijoina, joilta kaikki jää maksamatta. Mutta se todellakin jaksaa hämmästyttää, että ihailijoilleen kaikki on fine. Pienituloisimmatkin ihailijat maksavat mielellään pariskunnan jälkeensä jättämät sotkut. Verovelat, oikeudenkäynnit, kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei pysty nukkuu nyt kun kun Tapola on ulkomailla🤦🏼‍♀️

• Anonyymi

On tämä vaan koukuttava tarina ja ei voi lopettaa seuraamista, kun olen aloittanut. Toisaalta on hyvää viihdettä näin koronan aikana.

• Anonyymi

Lähinnä tää nyt on jo surkuhupaisaa tää keuliminen. Dubain koti.
      Äkkiseltään sitä ajattelisi että kiinnittäisi hieman huomiota muihin asioihin kuin tähän puitteilla leveilyyn. Jos miehellä on velkaa niin kaverille kuin eri firmoille, en ymmärrä miten edes kehtaa näitä julkaista.
      Lisäksi se kuinka paljon viettää tämän naisystävänsä kanssa versus oman tyttärensä, on mielestäni aika paljon kertovaa.

• Anonyymi

Stefu on tuolla silmät pyöreenä kuin pikkupoika. "Dubain koti 😍"

Ja Sofia heiluttelee kuivunutta irtoponnaria kulahtanut Balenciagan farkkutakki päällä, pakarat kenossa.

Suomalainen jetset on saapunut hotelliin 😂

• Anonyymi

Tätä minäkin ihmettelen.
        Nuo kaksi eivät osaa hävetä mitään.

Olen ajatellut, että kysymys on a&a:n haperruttamasta aivotoiminnasta, mutta alan kallistua luonnevikaan.
        Peter Pan ja Marokon prinsessa ovat omasta mielestään muiden ihmisten ja lain yläpuolella.

• Anonyymi

😅😅😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelen.
        Nuo kaksi eivät osaa hävetä mitään.

Olen ajatellut, että kysymys on a&a:n haperruttamasta aivotoiminnasta, mutta alan kallistua luonnevikaan.
        Peter Pan ja Marokon prinsessa ovat omasta mielestään muiden ihmisten ja lain yläpuolella.

Ihan sekaisinhan nuo ovat. Siksipä heillä on lopulta vain toisensa. Ja massiiviset ongelmansa. Rahat loppuu ja kulissit kaatuu. Rumaa sotkua on odotettavissa. Sen on vain ajan kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😅😅😅

😂😂😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Asian ytimessä 😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Sofia heiluttelee kuivunutta irtoponnaria kulahtanut Balenciagan farkkutakki päällä, pakarat kenossa.

Naulan kantaan
        Nyt aamiaisella oli niin kumisen näköinen naama sitäkö ne uudet seerumit teettää

• Anonyymi

Olen aina pitänyt Thermania miehenä, joka ei luksuksella leveile, mutta nyt kyllä täytyy ihmetellä, tuskin tämä luksus asunto on edes heidän, ovat vuokranneet viikoksi tai pariksi.
        Miksi siitä pitää postata kuvia ollenkaan ????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aina pitänyt Thermania miehenä, joka ei luksuksella leveile, mutta nyt kyllä täytyy ihmetellä, tuskin tämä luksus asunto on edes heidän, ovat vuokranneet viikoksi tai pariksi.
        Miksi siitä pitää postata kuvia ollenkaan ????

Sitten kun te ihmettelijät menette lomannelle,älkää vain ottako ainuttakaan kuvaa hotellistanne/kortteeristanne jos se ei ole teidän oma. Ja jos teillä on asuntovelkaa asunnostanne,älkää ottako kuvia siitä "asunnostanne"koska se on pankin omistama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kun te ihmettelijät menette lomannelle,älkää vain ottako ainuttakaan kuvaa hotellistanne/kortteeristanne jos se ei ole teidän oma. Ja jos teillä on asuntovelkaa asunnostanne,älkää ottako kuvia siitä "asunnostanne"koska se on pankin omistama.

Pöljä.
        Stefu kirjoittaa omasta Dubain kodista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöljä.

Jos on "heidän oma koti tuo Dubaissa", voisivat jäädä sinne asumaan, muuttaa pois Suomesta kokonaan? Eikös ole Sofian haave asua Dubaissa tai Marbellassa? Stefan tämä suomenruotsalainen Vii*kingi, mahtava kiinteistömoguli ( luksusta Hanko, Levi, Marbella, Espoo, Dubai, ???) voi toteuttaa naisen kaikki unelmat . Taitaa kuitenkin olla rahamies kaikesta huolimatta, siksi naisten mieleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pöljä.

Niin,moni asuntovelallinen sanoo taloonsa/asuntoonsa omaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näittekö Stefun ottaman kuvan Sofia selkäpuolelta eilen?
        Se pakara roikkuu ihan oikeesti😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,moni asuntovelallinen sanoo taloonsa/asuntoonsa omaksi.

Tää joku 39-40 miljoonaa, ei tod oma eikä tule olemaan, pikkasen eri asia.

• Anonyymi

Riepoo varmaan ex-wannabe-rva-Thermania nähdä Dubain kämpän näkymiä. Samaan aikaan pyörittelee postimyyntifirman Jotexin halpisvateja omassa instassaan...LOL

• Anonyymi

Kaiken kurjuuden lisäksi saa rahaa vatien pyörittelystä. Voi sitten ihan itse maksaa matkansa Dubaihin. Ensi kuussahan se oli?

• Anonyymi

😂😂😂

• Anonyymi

Vatien pyörittely 😂 päivän paras

• Anonyymi

Kyllä wannabee MrsvTherman kiehuu raivosta kun Steppuli tykkääkin Sohvasta ja tarjoo tälle Dubain matkat ja on vielä seuranakin. Maran kun pitää yksin olla Dubaissa ilman minkäänlaista miestö...voi voi kun ei kukaan noita-akkaa huoli....

• Anonyymi

Näin se menee, on siinä taas Marttaa nöyrrytetty ja katkerana hiippailee olohuoneen ja makkarin ison peilin väliä, ihmetellen, että kuinka tässä taas näin kävi. Olisiko aika mennä itkemään taas johonkin roskaohjelmaan, kun ex ei välitä uhrata rahaa tyttäreensä vaan edelleen ylläpitää Sofiaa. Hänen mielestä Thermanin rahat kuuluu tyttärelle ( siis Maralle ) eikä Sofialle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä wannabee MrsvTherman kiehuu raivosta kun Steppuli tykkääkin Sohvasta ja tarjoo tälle Dubain matkat ja on vielä seuranakin. Maran kun pitää yksin olla Dubaissa ilman minkäänlaista miestö...voi voi kun ei kukaan noita-akkaa huoli....

Höpöhöpö. Eikö päällejääneen levyn lopettaminen onnistu millään keinoin. Mara on ilmaissut riittävän selvästi tänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Eikö päällejääneen levyn lopettaminen onnistu millään keinoin. Mara on ilmaissut riittävän selvästi tänkin.

Sofia ja Stefu ovat seukanneet jo toista vuotta, eivätkä ole päässeet yhtään eteenpäin.
        Martina tekee eikä suunnittele.
        Hän on helpottunut, kun pääsi perässävedettävästä kakarasta eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sofia ja Stefu ovat seukanneet jo toista vuotta, eivätkä ole päässeet yhtään eteenpäin.
        Martina tekee eikä suunnittele.
        Hän on helpottunut, kun pääsi perässävedettävästä kakarasta eroon.

Eihän se päässyt kuin kihloihin itsensä kanssa 9 vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se päässyt kuin kihloihin itsensä kanssa 9 vuodessa.

Oi sori.
        Taas joku unohti, että naisen päätavoite elämässä on SAADA mies.
        Sillä ei ole mitään merkitystä, että on itsenäinen ja tulee omillaan toimeen.
        Sofia on Maailmankaikkeuden Voittaja, koska hän on SAANUT Spermanin 😂

• Ihanko oikeesti joku uskoo että Stefanilla olisi miljoonakämppä Dubaissa? Ihanko oikeesti nuo kaksi rakastavaista ei olis mennyt sinne hulppeaan miljoonakämppään viettämään uutta vuotta, jos se olisi ollut mahdollista? Ja ketut väittämiin, että ei voitu, koska Niko oli siellä.

Noissa jutuissa on ihan oikeesti hämärää ihan hiton paljon.

• Anonyymi

Niinhän niissä on.

Muutama naiivi ihailija ehkä uskoo, että kuu on juustoa, jos Sofia niin sanoo.

Valtaosa S&S:n kannustajista on kuitenkin Martinan pakkomielteisiä vihaajia, jotka käyttävät jokaisen mahdollisen tilaisuuden hurratakseen luuseripariskunnalle.

Stefulla on yli satatuhatta euroa ulosotossa ja firma veloissa. Sofia ei tienaa käytännössä katsoen mitään, ja verot ovat edelleen maksamatta.
        "Tietenkin" heillä on koti Dubaissa 😍

Odotan kiinnostuneena, milloin tämä kupla puhkeaa.

• Anonyymi

Juu juu.
        Lainasi rahat Jensiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän niissä on.

Muutama naiivi ihailija ehkä uskoo, että kuu on juustoa, jos Sofia niin sanoo.

Valtaosa S&S:n kannustajista on kuitenkin Martinan pakkomielteisiä vihaajia, jotka käyttävät jokaisen mahdollisen tilaisuuden hurratakseen luuseripariskunnalle.

Stefulla on yli satatuhatta euroa ulosotossa ja firma veloissa. Sofia ei tienaa käytännössä katsoen mitään, ja verot ovat edelleen maksamatta.
        "Tietenkin" heillä on koti Dubaissa 😍

Odotan kiinnostuneena, milloin tämä kupla puhkeaa.

Jep. Tässä on sitä faktaa. Rantaruotsalainen on aivan katki ja heiluu tyttiksensä kanssa muiden varoilla ja puitteilla samaan aikaan kun velat sen kun kasvaa. Toiset eivät näemmä usko ennen kuin kulissit romahtavat oikein totaalisesti. Noh, eiköhän S&S todellinen tilanne eskaloidu melko pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Tässä on sitä faktaa. Rantaruotsalainen on aivan katki ja heiluu tyttiksensä kanssa muiden varoilla ja puitteilla samaan aikaan kun velat sen kun kasvaa. Toiset eivät näemmä usko ennen kuin kulissit romahtavat oikein totaalisesti. Noh, eiköhän S&S todellinen tilanne eskaloidu melko pian.

Mitä sitten? Voi tulla maailmanloppu vaikka huomenna, nautitaan nyt elämästä kun voidaan!

• Anonyymi

Niin, jospa asunto on Niko Ranta-Ahon ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten? Voi tulla maailmanloppu vaikka huomenna, nautitaan nyt elämästä kun voidaan!

"Mitä sitten" kysyt, ihnko tosissasi ? Sitä sitten, että tiedätkö yhtään kenen maksettavaksi näiden vapaamatkustajien elostelu lopulta jää ? Et taida tietää. Siivistä itseäsi hiukan ja palataan sitten asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mitä sitten" kysyt, ihnko tosissasi ? Sitä sitten, että tiedätkö yhtään kenen maksettavaksi näiden vapaamatkustajien elostelu lopulta jää ? Et taida tietää. Siivistä itseäsi hiukan ja palataan sitten asiaan.

Maksan mielelläni, jos toiset tulevat onnelliseksi.

• Anonyymi

Rakastavaiset se sana on kaukana tuosta parista?

• Anonyymi

Näitä olen pyöritellyt mielessäni. Niko uutena vuotena Stefun osaomistamassa Dubain kämpässä. Niko pidätettiin Stefun kämpästä Marbellassa, miksei datsannut Ranta-ahojen kiinteistöissä? Sofia viime marraskuussa Nikon Hesan asunnon ovella, millä asialla. Stefu ainakin näennäisesti Sofian, lapsinaisen huoltaja ja elättäjä, millä rahalla? Mikä mahtaa olla tämän pyhän triangelidraaman syvin olemus, johon liittyy kierrätys ja lainaaminen kaikissa muodoissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksan mielelläni, jos toiset tulevat onnelliseksi.

Et sinä eivätkä muut persaukiset mitään maksa 😂
        Se on työtä tekevät, asiansa hoitavat kansalaiset, kotka pyörittävät tätä maata.
        Stefu olisi voinut maksaa velkansa yrittäjille (taksikuskeille, kosmetologeille, asianajajille) ennen kuin alkaa lesoamaan.

• Anonyymi

Niinhän sinä toivot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näitä olen pyöritellyt mielessäni. Niko uutena vuotena Stefun osaomistamassa Dubain kämpässä. Niko pidätettiin Stefun kämpästä Marbellassa, miksei datsannut Ranta-ahojen kiinteistöissä? Sofia viime marraskuussa Nikon Hesan asunnon ovella, millä asialla. Stefu ainakin näennäisesti Sofian, lapsinaisen huoltaja ja elättäjä, millä rahalla? Mikä mahtaa olla tämän pyhän triangelidraaman syvin olemus, johon liittyy kierrätys ja lainaaminen kaikissa muodoissa!

Harmittaako kun et tiedä tarkkaan 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö kivenlahden kartano on myynnissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmittaako kun et tiedä tarkkaan 😂

Tämä on keskustelupalsta, sinulle tuntematon ja osaamaton laji.

• Anonyymi

Joo, onpa siistiä. Laskut ulosotossa ja verot rästissä. Piriparin feikkiglamouria. Enjoy!

• Anonyymi

Aamun parhaat naurut Stefanin instastoryn vikasta"mä joka päivä töitä..."
      Huumorimiehiä😂

• Anonyymi

Voihan olla uusia kiinteistöbisneksiä, mistä sitä tietää..

• Anonyymi

Voi olla että se on Stefu joka viimeksi nauraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö Mirvaannam. mies tähän samaan asuntoon???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😀👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä hyviä bisneksiä kuin Kivenlahti, joka tyhjänä tönöttää.
        Bisnesmiäs Turhapuro-Therman voisi hoitaa raha-asiansa kuntoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla että tää reissu päättyy ihan muuhun kuin nauruun, siltä näyttää meno jo nyt.

• Anonyymi

Mistä näette nää päivitykset. Ei näytä mulle enään mitään. Tosin en ole instassa. Googlaamalla välillä katsonut niiden touhuja.

• Anonyymi

No ihan Instassa seurataan, ettei tarvitse muualta väijyä. Upea on ympäristö ja kiva että nuorella parilla menee taas hyvin. Toivotan heille oikein hyvää reissua 😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan Instassa seurataan, ettei tarvitse muualta väijyä. Upea on ympäristö ja kiva että nuorella parilla menee taas hyvin. Toivotan heille oikein hyvää reissua 😍

Mistähän sinäkin tiedät, miten "nuorella parilla" menee?
        Jatkuvaa tappelemista ja valehtelua. Täyttä teatteria.
        Ja eiväthän he Sofian mukaan edes ole pari...

• Anonyymi

No jos kukaan ei vuokraa eikä myy ss:lle asuntoa Suomesta, niin täytyy ne "vapaat" rahat käyttää Arabiemiraateissa osakkeeseen. Miettikää nyt vähän, kiertävät Suomessa paikasta toiseen ilman vakituista yösijaa ja asuinpaikkaa ja siitä siirrytään korkeista hinnoista kuuluun Dubain kalleimpaan keskustaan, josta on hankittu muutaman kymmenen miljoonan lukaali.

• Anonyymi

Pariskunnasta voi kukin olla mitä mieltä haluaa, mutta kateutta on ehkä aavistuksen verran ilmassa. Antaa heidän nyt viettää "työ- ja lomamatkansa" rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pariskunnasta voi kukin olla mitä mieltä haluaa, mutta kateutta on ehkä aavistuksen verran ilmassa. Antaa heidän nyt viettää "työ- ja lomamatkansa" rauhassa.

Sama huomattu. Kateelliset täällä jaksavat haukkua päivästä toiseen. Kannattaa keskittyä oman elämänsä parantamiseen niin ei ole katkera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama huomattu. Kateelliset täällä jaksavat haukkua päivästä toiseen. Kannattaa keskittyä oman elämänsä parantamiseen niin ei ole katkera.

Niinpä, Suomessa on sadoillatuhansilla ihmisillä velkaa ja verorästejä ym. Valtio ottaa miljarditolkulla velkaa lisää joka vuosi, mutta näiden kahden ihmisen muutaman kymmenen tuhannen veloista ollaan muka niin näreissään. Paistaa hieman kateus läpi, eikä ihan hiemankaan. Täällä märisijöiden vähäiset verorahat eivät todellakaan mene näiden yksityishenkilöiden velkojen maksuun. Kuvastaa hyvin miten pihalla ovat koko talouspolitiikasta. Jos oikeasti olette huolissanne mihin veronne käytetään, niin osoittakaa huolenne valtion suuntaan.
        P.s. Hyvää lomaa nuorelle parille. En sen kummemmin seuraa, eikä kiinnostakaan heidän elämä, mutta näiden haukkujien ansiosta saavat sympatiani. Enkä liene ainoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, Suomessa on sadoillatuhansilla ihmisillä velkaa ja verorästejä ym. Valtio ottaa miljarditolkulla velkaa lisää joka vuosi, mutta näiden kahden ihmisen muutaman kymmenen tuhannen veloista ollaan muka niin näreissään. Paistaa hieman kateus läpi, eikä ihan hiemankaan. Täällä märisijöiden vähäiset verorahat eivät todellakaan mene näiden yksityishenkilöiden velkojen maksuun. Kuvastaa hyvin miten pihalla ovat koko talouspolitiikasta. Jos oikeasti olette huolissanne mihin veronne käytetään, niin osoittakaa huolenne valtion suuntaan.
        P.s. Hyvää lomaa nuorelle parille. En sen kummemmin seuraa, eikä kiinnostakaan heidän elämä, mutta näiden haukkujien ansiosta saavat sympatiani. Enkä liene ainoa.

Kyllä oikeasti ja todella on syytä olla nimenomaan siitä huolissaan, mihin suomalaisten verorahat käytetään. Joku lammasko siellä määkii...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi et keskity oman elämän parantamiseen, niin et olisi katkera.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei puhuta kateudesta, vaan faktojen olemassaolosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oikeasti ja todella on syytä olla nimenomaan siitä huolissaan, mihin suomalaisten verorahat käytetään. Joku lammasko siellä määkii...

Edelleenkään suomalaisten veronmaksajien rahoja ei käytetä Stefun ja Sofian lomailuun. Ota asioista selvää ennenkuin huutelet pässi. Katso vaikka uutisia montako miljardia menee verorahoja EU:n elvytyspakettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus 💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään suomalaisten veronmaksajien rahoja ei käytetä Stefun ja Sofian lomailuun. Ota asioista selvää ennenkuin huutelet pässi. Katso vaikka uutisia montako miljardia menee verorahoja EU:n elvytyspakettiin.

Voisitko sinä maksaa Stefun puolesta ne rästilaskut? Siis ihan tavallisille suomalaisille yrittäjille, jotka joutuvat velkomaan saataviaan.
        Niitähän on noin 100 000 euroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko sinä maksaa Stefun puolesta ne rästilaskut? Siis ihan tavallisille suomalaisille yrittäjille, jotka joutuvat velkomaan saataviaan.
        Niitähän on noin 100 000 euroa.

Eiköhän ne maksele, älä huolehdi toisten asioista. Aurinkoa päivääsi 🌞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs parista sinä puhut?
        Sofia on sinkku. Näin hän on moneen kertaan huudellut.
        Stefu on vain ystävä, mitä nyt pikkasen paneskelee... 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä käytetään. Menikö ne kävellen vai pyöräillen sinne? Valehteletko veroista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne maksele, älä huolehdi toisten asioista. Aurinkoa päivääsi 🌞

Miksi käskytät? Miksi ei saa huolehtia, ihan omista asoista? Eivät ole makselleet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs parista sinä puhut?
        Sofia on sinkku. Näin hän on moneen kertaan huudellut.
        Stefu on vain ystävä, mitä nyt pikkasen paneskelee... 😂

Kyllä on nätti se Ranta-Ahon uusi tytteli. Näkee että rahaa on omasta takaa, tyylikäs pakkaus! Ei ihme että Sohvilla oli vähän huono viikko🙈🥴

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei puhuta kateudesta, vaan faktojen olemassaolosta.

Jotkut ei näytä ymmärtävän. Tää näitten touhu on ihan uskomatonta eikä varmaan kestä päivänvaloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on nätti se Ranta-Ahon uusi tytteli. Näkee että rahaa on omasta takaa, tyylikäs pakkaus! Ei ihme että Sohvilla oli vähän huono viikko🙈🥴

Mikä tän uuden tyttiksen nimi on?

• Anonyymi

Siis ihan kiva heille, mut en kyllä tajua, kun on laitettu matkustusrajoitukset, että vain maan tärkeimmät työmatkat sallitaan. Niin tää pariskunta lähtee lomalle.. Suoraan sanoen ärsyttää ihan suunnattomasti, että samalla me tavikset joudutaan jumiin neljän seinän sisällä.. Argghh

• Anonyymi

Kyllä Martina hehkuttais meidän Dubain koti

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      59
      778
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      763
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      636
    4. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      212
      565
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      516
    6. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      76
      513
    7. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      51
      508
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      496
    9. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      82
      473
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      37
      470
    Aihe