Pyytää edes kahtakymppiä likaisesta vanhasta sängystä??? Roskalavalle vaan.
Miten kehtaatte Torissa..
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Monsieurmossen vanha sänky kovassa huudossa.
- Anonyymi
Ei ole tyhmä joka pyytää vaan hän ken liikaa maksaa. Onhan se helpotus jos saa jonkun hakemaan sängynromun pois, ei tarvi itse viedä. Roskalava kun saattaa olla kaukana.
Toinen mikä minua monesti huvittaa Torissa on se , että kaupataan kasveja aikas hyvään hintaan ja ruukussa sojottaa muutama näivettynyt oksa. Esim juoru- nimistä kasvia itse kun lisään, laitan ruukkuun ainakin 15-20 pistokasta.
No joo, jokainen tyylillään, ei ole pakko ostaa! - Anonyymi
No näinpä just!
Lapin patja.
Hyvä kyllä, että kierrätetään eikä mätetä jätteeseen käyttökuntoista tavaraa.
Nyt uutisoitiin tori.fi olevan paljon huijareita liikkeellä.
Ilmeisesti taas myydään olematonta tavaraa.
Varovaisuutta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657