Hei!
Voisitteko selittää mulle missä tapauksissa reaktio voi liittyä tasapainoreaktioryhmään. Rupesi jo ärsyttämään kun monissa tilanteissa unohdan reaktion kaksoisnuoli 😅
Eli toisin sanottuna milloin voin käyttää kaksoisnuolta? Ymmärrän mitä tarkoittaa tasapainoreaktio, mutta en tajua esim. miksi reaktio jossa on suostuma liittyy tasap. reaktioon.
Kiitos avusta!
Tasapainoreaktiot
Anonyymi
4
833
Vastaukset
- Anonyymi
Reaktioryhmistä ja suostumista en tiedä mitään mutta kaikki kemialliset reaktiot ovat sellaisia, joissa syntyy tasapaino lähtöaineen ja reaktiotuotteen välillä.
- Anonyymi
Saostuma* ja reaktiot kaksoisnuolen kanssa. Missä tilanteissa käytetään kaksoisnuolta?
- Anonyymi
Kaikki reaktiot eivät suinkaan ole tasapainoreaktioita. Esim. palamisreaktiot menevät loppuun asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki reaktiot eivät suinkaan ole tasapainoreaktioita. Esim. palamisreaktiot menevät loppuun asti.
Kerro esimerkki palamisreaktiosta joka menee "loppuun saakka".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832