TyöSuhdePyörä

Anonyymi

Näkyvät kirjoiottelevan kovasti tällaisesta uudesta pyöränhankintamuodosta.

Onko tuossa mitään järkeä, maksaa joka kuukausi pyörää, jota voi käyttää vain suvikeleissä ?

10

2209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei varmaan ellei sitten käy töissä vain kesäisin. Kannattaa ostaa pyörä mitä voi käyttää ympärivuotisesti. Leveä rengastila jotta talvirenkaat menee ja lokarit mahtuu.

• Anonyymi

Voi sitä käyttää talvellakin, talvella on usein kivempi polkea polkupyörää kuin kesäkuumalla

• Anonyymi

Joo tämä on vapaus.io mainos. Sieltä saa mm Canyon Neuroneita. Sähköavusteisia polkupyöriä

• Anonyymi

https://www.vapaus.io/tyosuhdepyoralaskuri

TUOLLA VOI ANALYSOIDA KULUJA

edullisinta on edelleen ostaa oma pyörä ja huoltaa sekä rakennella sitä ihan itse.

Pyöräily harrasteena on muutakin kuin kammen pyörittäminen.

• Anonyymi

Käsittämätöntä näpertelyä. Mitä seuraavaksi, työsuhdekengät? Ei ihme, että ollaan pudottu muiden pohjoismaiden kelkasta. Pitäisi keskittyä oleelliseen.

• Anonyymi

Suomi on ulkoistamisen mestarismaa. Ulkoistetaan työsuhdeajoneuvot, työvoima, puhtaanapito, huoltotoiminnot, aliurakointi, ja kas vain, kukaan ei ole vastuussa mistään, mutta välistävetäjiä löytyy joka lähtöön. Suomi ole enää mikään pohjoismaa, eikä hyvinvointivaltio, vaan hyvävelivaltio. Korruptoitunut paskaläjä, paha maa.

• Anonyymi

Eikö Hjallitusta voisi ulkoistaa, ei horonakaan tarttuisi niin helposti marinoituihin ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö Hjallitusta voisi ulkoistaa, ei horonakaan tarttuisi niin helposti marinoituihin ?

Eikös tuo ole ulkoistanut itsensä jo, eeuun selän taakse ja virkamiesten vastuulle. Hallitus ja sen edustajat toivovat asioiden tapahtuvan, ja seuraavat minne saakka toivomalla pääsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tuo ole ulkoistanut itsensä jo, eeuun selän taakse ja virkamiesten vastuulle. Hallitus ja sen edustajat toivovat asioiden tapahtuvan, ja seuraavat minne saakka toivomalla pääsee.

Näin on, valitettavasti

• Anonyymi

Hyvä hommahan tuo taitaa olla, huoleton pyörä, jos on vikaa, vie korjaamolle molle mole

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe