Mikä edullinen ja helppo tapa lisätä säröä.
Haluan lisää säröä?
9
125
Vastaukset
- Anonyymi
Säröpedaali. Niitä voi ketjuttaa.
STACKING DRIVE PEDALS 101 | Gear Corner | Kris Barocsi
https://youtu.be/daNcfyW1DvE - Anonyymi
Minkälaisia pedaaleja
https://www.youtube.com/watch?v=daNcfyW1DvE&t=432s - Anonyymi
revi kajarit
- Anonyymi
Tuo on vanha hyvä konsti, ruuvarilla tökkii kaiuttimen pahvit puhki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vanha hyvä konsti, ruuvarilla tökkii kaiuttimen pahvit puhki.
Ei ole tarvinnut tehdä tuollaista sen jälkeen kun säröpedaali kehitettiin. Tervetuloa modernille aikakaudelle.
- Anonyymi
Joyo JF-02 Ultimate Drive Säröpedaalit on edullinen pedaali. Sillä kannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Säröjä kun on monenlaisia. Esim säröistä yksi yleisimmistä on hellasärö. Ja nimenomaa hellasäröä saa runsaasti lisää vain sitten että lyö hynttyyt yhteen jonkun hameniekan eli naisen kanssa. Tämä tietenkin sillä oletuksella että itse on mies.
Lepsot kun eivät tiettävästi säröile toisilleen, se ehkä on kai sitä naisten keskinäistä solidaarisuutta. - Anonyymi
Lyömällä soittimen kiveen käyttämällä suurta woimaa, saavutetaan yleensä särö tai säröjä.
- Anonyymi
Kerro lisää noita tyhmiä juttujasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857