Hinnoitelu törkeän kallista.kahvi ruat muut.
Kuntako pyöritti omalalla työvoimalla ,kohtuu hinnat.lapsetkin pysty,ostaan.
Aavasaksan rinneravintola.
8
1113
Vastaukset
- Anonyymi
Kunta pyöritti veronmaksajien rahoilla tappiolla koko laskettusysteemiä oheispalveluineen.
Yksityisen pakko saada palkkansa työstään, näin se vain on- Anonyymi
Näin se vain on pysykööt köyhät kotona
- Anonyymi
Ahdeuella on paskanen loppu. ylensä.sanoo sananlasku.
- Anonyymi
Ei solekko mene myymään halvemmalla jos tuntuu, että riistetään. Katotaan kauanko pysyt pystyssä. Kummaa itkentää kommunistista taas ja yrittäjää mollataan
- Anonyymi
Ei minun mielestä aivan normaali hinnathan tuntu olevan ja hyvä palvelu.
- Anonyymi
Jos Aavasaksala on sinusta kallista niin et ole tainnu kovin kaukana käyä, äläkä ees harkitte lähtemistä.
- Anonyymi
Niin ja ota termariin itelle kahvit mukaan lenkkimakkara taskuun sillä voi hämätä naisiakin jos tuntuu olo mitättömältä, ei kun kahvia palloon ja lenkkiä perään siellä kuusen juurella.
- Anonyymi
Jos tuntuu kalliilta niin ei ole paljoa rahaa. No kyllä se luppila pian suljetaan kun kukaan ei pysty ostamaan mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131894
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1281095The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748