Olen yrittänyt ymmärtää ja selittää, mutta se on salaisuus, tai sitten, nainen, käytät taikakeinoja. Olet kaunis, ja luonteessasi on myös piirteitä, jotka saavat minut sekaisin, pään aivan pyörälle. Etenkin kun olet läsnä villitset minua. Sen sanon, että olet uskomaton pakkaus. Näin ei saisi sanoa, mutta tuntuu siltä, että mun on aivan pakko saada sut. Haluan kokea sinut.
Sulla on uskomaton vetovoima
125
1924
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt oli kyllä tunteellista! Ja vieläpä mies kirjoittajana 🥰. Todella kaunista ja intohimoista (nam 😋).
- Anonyymi
Äläkä pilaa tuota kaunista tekstiä tällaisilla. On kovin koskettavaa, että joku kykenee tuollaisiin tunteisiin. Todella romanttista ja tunteikasta ❤️
- Anonyymi
Nähdään kohta unessa 😘
- Anonyymi
Kietoudutaan unessa yhteen. Nainen, silloin kun ajattelen meitä, niin olen kuin nirvanassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kietoudutaan unessa yhteen. Nainen, silloin kun ajattelen meitä, niin olen kuin nirvanassa.
En halua vain unessa kietoutua yhteen, vaan oikeasti ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua vain unessa kietoutua yhteen, vaan oikeasti ❤️
Aina parempi. Oikeasti syleilyssä. Vau!
- Anonyymi
Olet jo silmissäni valmiiksi.
- Anonyymi
"Kokea". Eli haluut tyhjentää pussit. Sitten seuraavan "vetovoimaisen" perään lirkuttelemaan samat sanat.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Olihan tuo hauskaa, mutta jos nyt tarkoitit kuitenkin itseäsi. Ei tuo ole romanttista.
- Anonyymi
Noin se valitettavan usein on. Noita naiset ei suvaitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se valitettavan usein on. Noita naiset ei suvaitse.
Jos nainen lähtökohtaisesti kuulee toisesta pahaa ja epäilee hyväksikäyttöä, ei se ole kovin hyvä suhteen pohja. Itse en ole hyväksi käyttöä koskaan tavannut, enkä siksi että erotan aidot sanat eleiden ja ilmeiden perusteella. Ei myöskään kannata kuvitella ja ylitulkita miehen lupaavan jotain mitä sanat ei sano. Jos mies tulee juttelemaan ja illan lopuksi kutsuu luokseen, se ei ole lupaus seurustelusta tai naimisiinmenosta (kärjistäen). Usein väärinkäsitykset syntyy ilman todellisuuspohjaa rakennetuista pilvilinnoista.
- Anonyymi
Mua ei ”koe” yksikään tätä kautta viestivä. Joku raja siinä toisen alentamisessa.
- Anonyymi
Ehkä "oppia" on osuvampi sana.
- Anonyymi
Tiedäthän, että tuo kirjoituksesi oli niin koskettavan romanttinen ja eroottinen samaan aikaan? Ja että kenelle ikinä sen kirjoititkaan, se riisuu hänet niin kovin kovin alastomaksi eteesi . . .
- Anonyymi
Kiitos! Tunteet saavat kirjoittamaan tällaista. Sanat kertovat jotain siitä syvästä rakkaudesta, jota häntä kohtaan tunnen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Tunteet saavat kirjoittamaan tällaista. Sanat kertovat jotain siitä syvästä rakkaudesta, jota häntä kohtaan tunnen.
Kyllä, alan uskomaan, että jos voi kirjoittaa noin, pitää todella myös tuntea jotain syvää ❤️
- Anonyymi
Kiltti, kerro nyt jotain tunnisteita.
- Anonyymi
Egoos
- Anonyymi
Tehdään niin et aloittaja menee paneen aitoriitan kanssa.
Onhan sitä palsta teerenpeliä nyt jo ollut useampi vuos kun mummeli valtakunta on ainoo joka suostuu ventovieraan kanssa palstalla lirkkaan ja vannoon rakkautta
Siis ap voitti taas sen panonaisen ja pelinaisen.
Vaihda Juha naismakua. Muuten kierrät ympyrää tyrkystä toiseen.- Anonyymi
Meni huti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni huti.
Onkin s nainen tuo trollaaja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkin s nainen tuo trollaaja .
Ei ole S, eikä tule olemaan.
- Anonyymi
Ei ole tervettä tuollainen hysteria
- Anonyymi
Aloittajalle vielä pieni vinkki. Vältä seuraavan tyyppisiä naisia jos et haluu pettyä tai tulla petetyksi. (Nämä ovat niitä peli ja panonaisia)
- heruttaa somessa vähäpukeisilla kuvilla
-omaa useita lapsia ja kaikilla eri isä
- harrastaa irtosuhteita
-tyrkyttää itseäänn haarat levällään tuntemattomille hyvin aggressiivisesti
-on varattu ja tarjoaa itseään silti seksiin- Anonyymi
Hyvä varoitus, mutta ei pelkoa, ei ole yhtäkään noista.
- Anonyymi
Ja vielä, tuollaiset eivät sytytä minua.
- Anonyymi
Toisessa voi olla jotain omia aiempia negatiivisia kiintymyssuhteita muistuttavaa, joka tiedostamattomasti vetoaa.
- Anonyymi
En ymmärrrä tälläisiä kommentteja. Ap kirjoittaa kauniisti, tunteet vaikuttaa vahvalta. Miksi etsitte kaikke mahdollista pahaa ja kaikkia mahdollisia uhkia? Miksi ap ei saa olla rakastunut ja näyttää tunteensa tekstillänsä ilman uhkakuvia ja arvostelua?
On myös olemassa aitoa elämän pituista rakkautta. On myös onnistuneita rakkaustarinoita. Jos uskoo aina pahaan, ITSE on pahin uhka omalle onnistumiselleen. Jos ei pysty luottamaan toiseen ja muodostamaan luottamukseen perustuvaa kiintymyssuhdetta ja uskoa hyvään, ei onnistuminen ole kovin todennäköistä. Kaksi epäilevää ei pääse siihen koskaan. Piruja on turha maalata seinälle esteeksi etukäteen.
Jos syvemmässä tutustumisessa huomaakin että kuva ei vastaa totuutta ja sitä mitä odotti, sitten on hyvä mennä eri teille. Se näkee vain elämällä, miksi kaikkeen mahdolliseen pahaan käyttää energiaa ennen kuin asia on edes todellinen.
- Anonyymi
Voi miten upea kirjoitus, onnellinen on tuo nainen joka saa tuollaisia ajatuksia 😭 Toivoisin kovin että oma kaivattuni ajattelisi noin mutta se on turha toivo, toivottavasti löydän kuitenkin joskus vielä tuolla tavoin pohtivan miehen kuin sinä.
- Anonyymi
Niin suloista ja kuitenkin melkein pakkomielteistä tekstiä. Ehkä saat kokea hänet kun sen aika on? (En aivan tiedä mitä tämä tarkoittaa). Jos olet tuntenut vaan vähän aikaa voi olla että taika raukeaa ja hän on vaan ihminen. Nauti kuitenkin näistä tunteista.
- Anonyymi
”Voi ku ois mulleeeeeeeee”
Terveisin: Aitoriitta 46 v, varattu, avioliitossa.
Tylsistynyt. Etsii seikkailua, suuria tunteita. Arjen pakoa. Pettäjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Voi ku ois mulleeeeeeeee”
Terveisin: Aitoriitta 46 v, varattu, avioliitossa.
Tylsistynyt. Etsii seikkailua, suuria tunteita. Arjen pakoa. PettäjäTää ei ole deitti sivu hae sitä panoa jostain muualta.
- Anonyymi
Yksin puhuja mies-trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää ei ole deitti sivu hae sitä panoa jostain muualta.
Ei tuo ole taatusti Aitoriitan nimimerkillä aiemmin esiintynyt (koko kirjoittajaa ei ole näkynyt pitkään), vaan sairas kiusaaja. Joku jolla ei ole kaikki ihan kohdillaan (terveellä ei ole tarvetta anonyymien pilkkaamiseen ja kiusaamiseen).
- Anonyymi
En tiedä vetovoimasta, mutta painovoimaa löytyy ;D
Pitää varoa, ettei tule kohdatessa sirkkelöityä sormeen. - Anonyymi
Apua miten voikaan kiinnostaa, millaisia nämä hullaannuttavat luonteenpiirteet ovat?
- Anonyymi
Juu suomipalstalla viihtyy hullaantuneet luonteet.
- Anonyymi
Tässä on jotain tuttua mutta sen aika meni jo? Itsekin yritin asiaa selittää mutta mahdottomaksi meni ja typerältä vaikutin.
- Anonyymi
Tule, koe minut kuin verkot syksyisillä vesillä. Toivon, että pidät saaliista etkä heitä roskakaloina pois.
- Anonyymi
Olihan myyntipuhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan myyntipuhe.
Ei ole kuitenkaan mikään alennusmyynti. Verkon paikat harvoilla tiedossa :)
- Anonyymi
Ne on ne taikakeinot. Minkä sinetöin kerran kun luotasi lähdin.
SIMSALABIM! - Anonyymi
Miksihän joku tosiaan halusi sotkea tämänkin kauniin ketjun😔 tätä tarkoitti siis.
- Anonyymi
Miksi et saisi sanoa? Sanoa voi aina, tahdosta se on kiinni. Harmi, sillä nainen olisi varmasti otettu. Voisi käydä tuuri :)
- Anonyymi
Kyllä, tuo viesti vie siltä naiselta jalat alta 🤭❤️🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minulta ainakin.. joten rohkene yrittää jos tahtoa on. .. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan herkkis mies aloittaja. Vetoaa hyvin naiseen.
U- laa- la- laa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan herkkis mies aloittaja. Vetoaa hyvin naiseen.
U- laa- la- laa...Täysin totta, minuun ainakin vetoaa tuollainen ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minulta ainakin.. joten rohkene yrittää jos tahtoa on. .. ❤️
Oon yrittänyt ei kuulu vastausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hänelle käy vain irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla olet yrittänyt? Oletko varma, tätä hän on saanut viestin?
- Anonyymi
No ei ole siinä pikku j ssä mitään.
Kerro ihmeessä nää sun ajatukset hälle kenelle ne on kohdistettu, sillä kuten muutkin sanoo, tää vie keneltä tahansa jalat alta.
- Anonyymi
Kannattaisin myös tätä.
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisin myös tätä.
-sivustaMinä myös.
- Anonyymi
Olen jo Sinun ❤️ Olisin halunnut nähdä tänään.
- Anonyymi
Kaheli!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaheli!!!!!!
Sitä näkee toisessa herkästi omia räikeimpiä ominaisuuksiaan.
- Anonyymi
Olisit voinut tulla töihisi s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit voinut tulla töihisi s
Oletko joutunut sairaalaan, rakkaani? Minulla vapaapäivä.
- Anonyymi
Tämä viesti ei ole sille j naiselle vaikka niin kuvittelee.
- Anonyymi
Ei olekkaan, vaan sille toiselle J-naiselle. pusspusseli
- Anonyymi
Janna on ruma. T
- Anonyymi
Mollaaksää jo omaa lastaski? ooksää jo tosiaan aivan niksahtanut, ja pimee pälli? mee hoitoo sikkepää.
- Anonyymi
Joka ikinen nainen haluaisi että tämä olisi kirjoitettu hänelle, hänen kaivatultaan tai puolisoltaan. Uskallan sen verran yleistää tässä tapauksessa.
Vahvasti kirjoitettu. Kerro tämä hänelle jos on olemassa oleva ihminen, koska tämä palstahuumori (vedätysaloitukset) aina pistää epäilemään aloitusten autenttisuutta.
Millon jouduit viimeksi taikojen lumoon?- Anonyymi
Älä nyt herranjumala yleistä tuollalailla. Jokaikinen nainen ei ajattele samoin kuin sinä. Lipevyys ei todellakaan ole suositeltavin piirre miehessä Phyi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt herranjumala yleistä tuollalailla. Jokaikinen nainen ei ajattele samoin kuin sinä. Lipevyys ei todellakaan ole suositeltavin piirre miehessä Phyi!
Tässä ei ilmeisemmin ole kyse jatkuvasta ylistyksestä vaan ihan oikeista tunteista? Olen pahoillani että ajattelet asian noin.
- Anonyymi
Luulin eka et tää on Jari Sarasvuolle alotus mut tuo nainen hämää
- Anonyymi
Säväyttävä viesti jollekin onnekkaalle. Toivottavasti kerrot tuon kaiken hänelle vielä, etkä päästä käsistäsi. Hyvin mahdollista, että on molemminpuolista vetoa. Tarkkailemalla häntä ja tutkailemalla sydäntäsi, tiedät vastauksen. Se on oikeasti hyvin kaunista ja herkkää nuo haparoivat ensiaskeleet toisen tykö :) Onnea teille!
- Anonyymi
Simsalabim mies, taikani on onnistunut. Nyt kaipaat ja ikävöit minua ihanaa hyvännäköistä naista
- Anonyymi
Olisi kyllä aika omahyväistä päätellä tämän koskevan itseään.
Mutta teksti on kaunis ja saa ajattelemaan, että sen kirjoittajalla on kaunis sielu.- Anonyymi
Tai sitten pelimies.
- Anonyymi
Nainen, josta kirjoitan on vaatimaton. Hän ei pidä itseään kauniina. Hän ei meikkaa. Mutta minulle hän on kaunis luomuna, tosi puoleensavetävä.
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen, josta kirjoitan on vaatimaton. Hän ei pidä itseään kauniina. Hän ei meikkaa. Mutta minulle hän on kaunis luomuna, tosi puoleensavetävä.
AloittajaMistä tiedät että ei pidä itseään kauniina? Voi myös käyttää meikkiä mutta ei ilmeisesti ainakaan paljon. Vaatimaton ja aloituksen teksti on vähän ristiriidassa, sen mainitsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaTosissaan olevat ei palstoilla kirjoittais. Ne olis
Jo ottanu yhteyttä in real life.
Ne taas jotka hakee itselleen narsistista egon hivelyä jää tänne kalasteleen kehuja tosirakkauden luokse menon sijaan ja ei-mia on tällainen
Rakastunut itseensä ja kuvajaiseen minkä valheellisesti itsestään saa palstoilla omien - Anonyymi
Miia ei ole nimimerkillä näkynyt vuosiin. Mielenkiintoista eikö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miia ei ole nimimerkillä näkynyt vuosiin. Mielenkiintoista eikö?
Ei niin kun se ilmotettiin poliisille. Pelästy
- Anonyymi
Tääläkö otetaan vaan negatiivisuus itseensä. Sekö ei ole omahyväistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että ei pidä itseään kauniina? Voi myös käyttää meikkiä mutta ei ilmeisesti ainakaan paljon. Vaatimaton ja aloituksen teksti on vähän ristiriidassa, sen mainitsen.
Hän on sanonut sen itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on sanonut sen itse.
Millon näit viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on sanonut sen itse.
Joskus ihminen on saanut paljon siipeensä tai saanut niin paljon negatiivista kommenttia elämänsä aikana että alkaa uskomaan niihin. Lakkaa uskomasta itseensä.
Ehkä sinä voisit sanoa hänelle ettei niin asia ole sinun silmissäsi?¿ Uskoisiko sinua?
- Anonyymi
Oletko se, jonka huomaan usein katselevan minua? Tänään et katsellut.
- Anonyymi
Tänään ei olla nähty. T ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyön vetoa myös että
Nää palsta runkkajaiset jatkunu yli 10 v eikä
Suhde edenny ja jatkuu vielä toiset 10’v eli vuonna 2031 ei suhde vieläkään edenny palstoilta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kovasti on telepatiaa
- Anonyymi
Nyt kyllä taitaa jollain keulia.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä taitaa jollain keulia.
Sivusta.Sivusta! 😂😂😂 ei-mia vastaa aina noin!
Keuliiko ei -mian housuissa jo 10 vuotta?? Etkö nolo insesti tutisia oo päässy vieläkään paneen?
Eikö ihmetytä ittees yhtään et miks se ei edes panona sua käytä? Ei edes 10 een vuoteen oo ku kerran hennosti hipassu?
Mitäs jos se ei oo hetero 🤣🤣🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut kovasti on telepatiaa
Enpä oikein usko että on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon näit viimeksi?
- Anonyymi
Hmm.
D: - Anonyymi
Mitä jos nainen olisikin kauhea pettymys? Olisit turhaan kaipaillut.
- Anonyymi
Kaikkea voi olla. Pettymyksiä voi tulla. Tällä hetkellä ei tunnu, että tulisi. Huonoja puolia on jokaisella, se on laskettu mukaan.
- Anonyymi
En usko että olisin pettymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että olisin pettymys.
Jos oot se nicillä ei-mia kirjoittava, niin on jo palstalla tullut selväksi että olet pettymys. Niin seksielämän, rakkauselämän kuin arjenhallinankin saralla. Vaikutat estyneeltä seksuaalisesti ja motkotat tapellen kaikesta..
- Anonyymi
Pettymys voi olla vain ilkeämielinen ihminen.
- Anonyymi
Kuten noi muutamaa nimimerkkiä jatkuvasti parjaavan tyyppiä. Minkälainen ihminen viitsii tehdä tuota kuukaudesta toiseen? Ainakaan tasapainoinen ja mieleltään terve ei tuohon voisi vajota. Säälittävää porukkaa. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten noi muutamaa nimimerkkiä jatkuvasti parjaavan tyyppiä. Minkälainen ihminen viitsii tehdä tuota kuukaudesta toiseen? Ainakaan tasapainoinen ja mieleltään terve ei tuohon voisi vajota. Säälittävää porukkaa. Sivusta.
Sivusta sitähän voit miettiä, sillä etköhän sä
Ole itse sen alottanu timon ja timon naisten nimillä haukkumisellas ei-mia
Voisit katsoo peiliin. Olet tappeleva mäkättäjä joka toisi suhteeseen jäkätyksen
Mäkätyksen ja pihtauksen. Eli pettymys olisi kova.
Jäkätystä pitäis kuunnella ja vielä jatkuvassa puutteessa!!!
- Anonyymi
Kirjoitat ap kauniisti hänelle. Kauniita sanoja on ihana lukea. ♥️ Se saa uskomaan rakkauteen. Rakkauteen, jota moni meistä janoaa. Tiedän tunteen, Hänkin saa minut tuntemaan noin.
En ole kaunis, mutta tunnistan kuvailemasi läsnäolon, tunneyhteyden ja keskinäisen voimallisen kemian. Et käytä noita sanoja, mutta tekstisi perusteella kuvittelen, että juuri noista on kyse. Ja siitä, kun kolahtaa kovaa ja täysillä. ♥️ Tuttuja asioita. 😉
Ap, sinulla on sanojen lahja ja herkkyyttä tuntea taitaa myös löytyä. Anna naiseni kuulla sanasi. Luultavasti hän on taivaissa ja jos ei ole, niin ainakin on h*ton imarreltu. Aika harva saa kuulla noin kauniita sanoja koskaan. Siksi tämä aihe taitaa aiheuttaa negatiivistä lieveilmiöitä osassa.
BTW: Kuten huomaat naiset kehuu ja pari miestä haukkuu kykynsä mukaan toisia anonyymejä. En tiedä mikä idea p jauhamisessa on? Kompensoiko se alemmuudentunnetta, joka naisten hyvä palaute aiheuttaa. Ei noista kannata välittää! Jatka kauniita sanoja, se pitää toivoa yllä, vaikka olisitkin tuntematon anonyymi. Kiitos! S- Anonyymi
Miksi petät täällä toivoen että löytyy ukko joka haluu sut? Olet varattu!
- Anonyymi
Kiitos noista sanoista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi petät täällä toivoen että löytyy ukko joka haluu sut? Olet varattu!
En ole varattu, olen vapaa rakastamaan, tapailemaan tai seurustelemaan ihan kenen kanssa haluan. Vaikka tuon kerronkin, en ymmärrä miten siviilisäätyni tai kuuluu kenellekään anonyymille sen enempää mitä itse ketjussa kerron,
Voisi olla fiksumpaa käytöstä pitää ensin huolta omasta elämästä ja elää sitä täydellinen, ja sitten vasta helistellä sormea tuntemattomille oman mielikuvitukseensa varassa, vai?
- Anonyymi
Merkityksellistä on kuitenkin se, että tarkoittaa mitä sanoo. Että tuntee niin kuin kirjoittaa/sanoo. Että ne ovat totuus.
Kyllähän jotkut, jotka osaavat kirjoittaa, voivat käyttää sanoja hyväkseen ja jaella niitä saadakseen haluamansa. Sellaistakin valitettavasti on.
Kun tuollaiset sanat ovat totuudellisia, voiko kauniimpaa (ja romanttisempaa) olla? Niin suloista
ja koskettavaa ❤️ - Anonyymi
Kiinnostaisi tietää minkälaiset luonteenpiirteet vetää pyörälle?
- Anonyymi
Uraohjautunut, kilpailuhenkinen, johtamishaluinen, urheilullinen, nopea, jämpti, asiallinen.
- Anonyymi
Muut huomioiva, herkkä, huumorintajuinen, puhelias, rauhallinen, salaperäinen, luonnon ystävä, huolehtiva, ilmeikäs, rehellinen, sopuisa, yllätyksellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut huomioiva, herkkä, huumorintajuinen, puhelias, rauhallinen, salaperäinen, luonnon ystävä, huolehtiva, ilmeikäs, rehellinen, sopuisa, yllätyksellinen.
Oliko molemmat apn kuvaamia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko molemmat apn kuvaamia?
Alempi on aloittajalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alempi on aloittajalta.
Olen aina ihmetellyt kun sanotaan että hän on ilmeikäs, mitä tarkoitat tällä? Ja se on hyvä juttu? Yllätyksellinen.. millä tavalla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt kun sanotaan että hän on ilmeikäs, mitä tarkoitat tällä? Ja se on hyvä juttu? Yllätyksellinen.. millä tavalla??
Lisään sivusta vielä kysymyksen, millon näit viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeikäs tarkoittaa sitä, että henkilö kykenee kasvoillaan ilmaisemaan monella tavalla tunteitaan tai muuten muuttamaan ilmeitään, esimerkiksi hauskalla tavalla. Siristää silmiään, katsomaan silmäkulmillaan, mutristamalla suutaan tai otsaansa jne. Minusta tämän naisen ilmeet ovat hauskoja ja puhuttelevia. Se oli eräs syy, miksi hänestä kiinnostuin.
Yllätyksellinen sillä tavalla, että hän uskaltaa olla eri mieltä ja sanoo mielipiteensä asioista, mitä ei aina odota. Häneltä voi odottaa muitakin yllätyksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeikäs tarkoittaa sitä, että henkilö kykenee kasvoillaan ilmaisemaan monella tavalla tunteitaan tai muuten muuttamaan ilmeitään, esimerkiksi hauskalla tavalla. Siristää silmiään, katsomaan silmäkulmillaan, mutristamalla suutaan tai otsaansa jne. Minusta tämän naisen ilmeet ovat hauskoja ja puhuttelevia. Se oli eräs syy, miksi hänestä kiinnostuin.
Yllätyksellinen sillä tavalla, että hän uskaltaa olla eri mieltä ja sanoo mielipiteensä asioista, mitä ei aina odota. Häneltä voi odottaa muitakin yllätyksiä.No vastaustesi perusteella olet tainnut tuntea hänet jo jonkin aikaa? Arvostat ilmeisesti häntä ja osaat luonnehtia tarkkaan.
Kysymys nyt kuuluukin:
Olisiko hän ansainnut kuulla kauniit sanasi
vai ei? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yllätyksellinen sillä tavalla, että hän uskaltaa olla eri mieltä ja sanoo mielipiteensä asioista, mitä ei aina odota. Häneltä voi odottaa muitakin yllätyksiä.Vaaleat hiukset, siniset silmät, silmälasit ja sinua lyhyempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastaustesi perusteella olet tainnut tuntea hänet jo jonkin aikaa? Arvostat ilmeisesti häntä ja osaat luonnehtia tarkkaan.
Kysymys nyt kuuluukin:
Olisiko hän ansainnut kuulla kauniit sanasi
vai ei?Olisi minun mielestäni 😊❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi minun mielestäni 😊❤️
Ei ilmeisesti apn mielestä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nähtävästi ☹️😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Luultavasti se nainen arvaa jotakin ilmankin. Ehkä joskus on luontevaa kertoa tuo kaikki hänelle, mutta sen voi tehdä pienissä erissäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Luultavasti se nainen arvaa jotakin ilmankin. Ehkä joskus on luontevaa kertoa tuo kaikki hänelle, mutta sen voi tehdä pienissä erissäkin.
Linkaisi vaikka viestillä puhelimeen. "Näin tunnen sinua kohtaan" ... pyörtyisin varmaan siihen paikkaan 😂❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linkaisi vaikka viestillä puhelimeen. "Näin tunnen sinua kohtaan" ... pyörtyisin varmaan siihen paikkaan 😂❤️
Siis linkkaisi tämän sivun. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤗🤩😚🤭☺🥰😊😛😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤗🤩😚🤭☺🥰😊😛😘
Voi asioita voi tehdä pienissä erissä kun, jos se tuntuu helpommalla.
Mutta miksi ihmeessä koet tai teet sen asioista tai tunteista kertomisen niin vaikeaksi hänen kanssaan?
Kai nyt aavistaa, mitä hän tuntee sinua kohtaan. Ehkä asioita vain pelkää enemmän, eikä todellisuudessa se nyt olekaan niin suuri juttu, kuin pelko oli! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤗🤩😚🤭☺🥰😊😛😘
Hassu tyyppi. 😘
- Anonyymi
Onko se vetovoima selitettävissä? Mikä hänessä sinuun vetoaa?
- Anonyymi
Millon sen vetovoiman tunsit viimeksi?
- Anonyymi
Olen minäkin yrittänyt selittää tilannetta ja tätä tunnetta mutta en ole siinä onnistunut. Meissä on jotain joka vetää toistemme luo vaikka yritämme sitä vastaan taistella. Katse sen kuitenkin kertoo vaikka kuinka yritämme olla kuin mitään ei olisi. Yritän vaan pysyä kasassa kun olet läsnä. Se hymyn määrä minkä saat aikaiseksi kun ollaan nähty on käsittämätön. Eikä puhuta edes mistään järkevästä. En vaan halua aiheuttaa sinulle mitään pahaa ja yritän pysyä mahdollisimman etäällä vaikka oikesti haluaisin ottaa kiinni enkä koskaan päästää irti.
Tiedän elämän realiteetit ja tiedän että tämä aloitus ei millään tavalla voi olla suunnattu minulle. Ainut yhdistävä tekijä tähän kuvailtuun naiseen taitaa olla se että olen nainen. Minä en ole erikoisen kaunis, jos kaunis ollenkaan, enkä omaa taikavoimia. Todella kauniisti kirjoitit kuitenkin niin oli pakko vastata ja elää hetki palstaharhassa. Kerro joskus tuo kaivatullesi tai tuo asia jollain tavalla ilmi?
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173579
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit232701En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322155- 881985
- 191946
- 261612
- 321482
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361477Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91404Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111364