Miten hiljainen mies/poika kiinnostuu

Anonyymi

No mul olis ongelmii mul on sellaisii kavereita jotka vähän härnää. Mut tykkään yhdestä pojasta ja se on aik ujo. Ollaan samassa yleisurheilussa. Ja se on aik usein yksin. En oo nähnyt sitä pitkään aikaan mut ei oo lopettanut. Ja no jos lähestyn sitä niin mun kaverit huomaa of course. Ja ei oo numeroitakaan. 😥En tiiä sil sattaa olla tunteita mua kohtaan kosk se tuijottaa mua sellai paljo. Ku en tiiä mitä tehdä mun kaverit ei siis välitä siitä pojasta.

7

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja lisäksi mä siis on toi sama mut siis lisäks haluisin numeron tai olla sen pojan kanssa kahdestaan mut el haluu pyytää niin että kaverit näkee kosk jos ensinnäkin oltais joskus yhdessä en haluu että mun toinen suhdeluku menee kosk mun kaverit niinku pilaa mun ja mun edellisen ihastuksen suhteen

    • Anonyymi

      Ja oon bisexual et nice

    • Anonyymi

      Huonoja kavereita sulla huh huh. Eihän tommosten myrkyllisten ihmisten kanssa kannattais liikkua.

      • Anonyymi

        Mut siis ne ei oo ilkeitä vaan sellai niinku kysyy tai sanoo että mites se sun tuleva poika ystävä vaik ei olla ees tutustuttu sen pojan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut siis ne ei oo ilkeitä vaan sellai niinku kysyy tai sanoo että mites se sun tuleva poika ystävä vaik ei olla ees tutustuttu sen pojan kanssa.

        No kiusaavat sinua kun ovat huomanneet, että olet kiinnostunut pojasta. Luultavammin eivät silloin pahalla ajattele, ja jos ajatteleevat niin kannattaa vaihtaa kaveripiiriä.


    • Anonyymi

      No jos se poika on oikeest tärkee sulle nii kannattaa at lest kysyy vaa nope numeroo sille “vaivihkaa kavereiden selän takan“ koska sit sä voit jutella sille ja jos se kerran tuijottaa sua nii epäilen kyl et tykkää sust (kokemusta ujoista pojista)

      • Anonyymi

        Oooo kiitti paljon oot kiva muuten oon 12vuot


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      39
      773
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe