Rumille miehille kysymys

Anonyymi

Mikä ulkonäössäsi häiritsee itseäsi eniten?

54

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksette vastaa, kun teitä niin paljon kerran täällä on?

• Anonyymi

Ei ne osaa vastata mihinkään missä pitäis jotain eritellä. Ne on vaan "rumia" (omasta mielestään).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne osaa vastata mihinkään missä pitäis jotain eritellä. Ne on vaan "rumia" (omasta mielestään).

Ilmeisesti näin.

• Anonyymi

Hohohoho illan paras.

• Anonyymi

Tyttö harjaa märkää tukkaa

• Anonyymi

Ei mikään. koska en ole ruma.. mutta en saa naisia.

• Anonyymi

Allu et sä komeakaan oo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Allu et sä komeakaan oo.

En olekkaan eikä tarvi olla. Kyl täl naamal silti naista pitäs saada.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En olekkaan eikä tarvi olla. Kyl täl naamal silti naista pitäs saada.

Ehkä olet tyhmä. Länkytät koko ajan sellaista, mitä kukaan ei jaksa kuunnella. Tai lukea.

• Anonyymi

Kaippa naiset haluu vain komeita jännämiehiä piste.

• Anonyymi

Naiset ovat luonteeltaan alistuvaisia, mies jolla ei ole dominaarisia piirteitä laisinkaan ei kiinnosta naisia. Eli jos olet ruma mies, niin dominoiva voi olla monella muullakin tapaa kuin pelkällä ulkonäöllä, mutta se vaatii tosiaan sitä itsensä peliin laittamista.

Ulkonäkö = naiset näkee potentiaalisia lapsia komean miehen kanssa, tai miehen ulkonäkö on dominoiva mikä saa naisen kiinnostumaan. Kiltin näköiset miehet eivät herätä kiinnostusta naisissa ellei näillä miehillä ole toisenlaista piirrettä mikä on dominoiva ja herättäisi sen mielenkiinnon.

En tarkoita sitä että naiset hakemalla hakee alistamista, vaan nainen haluaa kokea miehen olevan hänen arvoisensa. Jos olet jonkin sortin nyhverö omissa oloissa joka on läski ja ruma ja kasvon piirteet niin tavalliset... Niin voi olla hankalaa löytää kumppania.

• Anonyymi

Naama!

• Anonyymi

Onpa taas yllättävää. Miehiltä kysytään suoraa mielipidettä omasta rumuudestaan (aidosta tai kuvitellusta) ja vastauksissa puhutaan naisista. Jännämiehet ja komeat miehet on myös mainittu. Vastauksista puuttuu vielä puuttuu Tinder, mutta eiköhän sekin pian ilmaannu. Ainoat vastaukset mitä tähän aiheeseen ei varmasti koskaan tule ovat ne, missä kerrottaisiiin mitä miehet itse pitävät rumana ominaisuutena itsessään ja mikä häiritsee eniten.

• Anonyymi

Oikeassa olit.

Ap.

• Anonyymi

Ei oikeastaan mikään häiritse, paitsi se että naiset eivät kiinnostu. Muuten keho olisi minulle vain elämisen väline mutta naisten takia on murehdittava myös ulkonäöstä.

• Anonyymi

Ei mussakaan mikään. Olen pitkä mies ja ihan ok näkönen mutta ei naiset kiinnostu.

• Anonyymi

Ainahan täälä haukutaan miehiä rumaksi.

• Anonyymi

Melkoisen paljon täällä haukutaan ja arvostellaan naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkoisen paljon täällä haukutaan ja arvostellaan naisia.

Täälä vain haukutaan että ruma mies ei saa koskaa naista.

• Eihän se _minua_ häiritse. ; )

• Anonyymi

Olen pitkä ja komea.. ei naiset kiinnostu.

• Anonyymi

No seksiin halutaan nättiä poikaa, herkullista.
        Parisuhteeseen sitten vaaditaan paaaaaaljon enemmän kuin nätti naama ja pituus. Ja sitä miehet ei vaan tajua.
        Mitä tekee maailman komeimmalla k-päällä, ei mitään. Oli sitten miten pitkä tahansa. Ja vielä jos korvienväli ei ole kunnossa, se on täysi turn off.
        En minä ainakaan voisi kuvitella elää tyhmän tollon kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No seksiin halutaan nättiä poikaa, herkullista.
        Parisuhteeseen sitten vaaditaan paaaaaaljon enemmän kuin nätti naama ja pituus. Ja sitä miehet ei vaan tajua.
        Mitä tekee maailman komeimmalla k-päällä, ei mitään. Oli sitten miten pitkä tahansa. Ja vielä jos korvienväli ei ole kunnossa, se on täysi turn off.
        En minä ainakaan voisi kuvitella elää tyhmän tollon kanssa.

Aha no sitten varmaa kannattaa etsiä vaikka lääkäri jos tyhmä mies ei kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha no sitten varmaa kannattaa etsiä vaikka lääkäri jos tyhmä mies ei kelpaa.

Ei ymmärrä kyllä. Ei mullekkaa kelpaa ruma ja läski nainen.

• Anonyymi

Allu vastasi tähän ketjuun jo viisi kertaa. Ei ymmärrä kuuluvansa rumien joukkoon kun
      vieläkin jaksaa jankuttaa olevansa komea.

• Anonyymi

En ota kantaa hänen ulkonäköönsä. En (kaiketi) ole koskaan nähnyt häntä. Tuo hänen jatkuva jankutuksensa on kuitenkin aika rasittavaa. Väkisin miettii, että kuinka moni muu asia aiheuttaa samanlaisrn jankutusreaktion. Itse ainakaan en kauaa jaksaisi katsella seuralaista, joka jäisi noin kiinni yhteen aiheeseen. Osa noista on toki synnynnäisiä "vikoja", joista ei täysin voi päästäkään eroon, mutta noin rajuna en jaksaisi.

• Anonyymi

Koska en ole ruma.tule vaikka katsomaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ota kantaa hänen ulkonäköönsä. En (kaiketi) ole koskaan nähnyt häntä. Tuo hänen jatkuva jankutuksensa on kuitenkin aika rasittavaa. Väkisin miettii, että kuinka moni muu asia aiheuttaa samanlaisrn jankutusreaktion. Itse ainakaan en kauaa jaksaisi katsella seuralaista, joka jäisi noin kiinni yhteen aiheeseen. Osa noista on toki synnynnäisiä "vikoja", joista ei täysin voi päästäkään eroon, mutta noin rajuna en jaksaisi.

No siinähän on. Ihmiset on erilaisia. Pakko jankuttaa kun ei saa naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska en ole ruma.tule vaikka katsomaan?

Olen hyvin pitkä mies. En varmaa komea. Mut en missää nimessä ruma. Näytän ihan on. Nainen kehui mua söpöksi.

• Anonyymi

Ihan turha laittaa vastauksia kysymykseen, kun ne näytetään poistettavan.

• Anonyymi

Mut en ymmärrä naisia vaan. Aika paljo näkee tavallisia miehiä naistenkaa.

• Anonyymi

Joo joo kaikki on rumia samaa paskaa.. ette saa naisia.

• Anonyymi

Niin se menee aina. Ja tiedoks en ole ruma.

T. Allu

• Taitavat puhua asenteestaan.

• Anonyymi

Tuntuvat tosiaan olevan sisäisesti rumia miehiä. Rumia sanovat olevansa, mutta ulkoisesti ei kenestäkään löydy mitään vikaa (edes omasta mielestään).

• Anonyymi

Nyt tulee tosi rumaa ja kamalaa eli totuus rahapussissani ja tililläni ei ole rahaa ja tähän hectorin laulu ei mulla ole rahaa mutta ei rahalla voi rakkautta ostakkaan

• Anonyymi

Ruma. Kuka on ruma. Onko kauneus katsojan silmissä.en usko että rumuus on parisuhteiden tuho tai kauneus sitovuus.jotain sellaista että on vaaaaa nii hauskaaa😄toinen on vaa nii kiva ja hauska!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruma. Kuka on ruma. Onko kauneus katsojan silmissä.en usko että rumuus on parisuhteiden tuho tai kauneus sitovuus.jotain sellaista että on vaaaaa nii hauskaaa😄toinen on vaa nii kiva ja hauska!

Tuloni ja omaisuuteni on niin vähäistä ja olematonta tähänkin sopii laulu voi kuinka pieninä palasina onkaan mun leipäni maailmalla eli niin rumaa ja kamalaa se on kun naiset ei halua edes tervehtiä köyhää niin köyhän rakkaus ja sydän ei ole minkään arvoinen ja köyhän ätmin laulu ajomies

• Anonyymi

Joo mutta miksei saa naistA?

• Anonyymi

Ihmettelen noita naisia kyllä... mikä on kun ei kelpaa pitkä mies

• Anonyymi

Tuskin sitä naista koskaan saa.. ihan sama.

• Anonyymi

Ei tätä enää jaksa. Parempi elää yksin aina.

• Anonyymi

No ainaski nainen kehui mua söpöksi.. en voi olla ruma.

T.allu

• Anonyymi

Voisko saada naista jos on Om talo maasturi ja teillä 200000e

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaan 200000?

• Anonyymi

Vino naama.

• Anonyymi

Eri paria olevat silmät ja leukalasinen...

• Anonyymi

Sivuprofiilista katsottuna alaviistosta takaapäin näytän vammaiselta.
      Edestä katsottuna näytän tyhmältä eli olen ruma mies.

t. Ruma mies

• Anonyymi

Nenä.

• En ole ruma. Mut en saa naista.

• Kyllä pitäs saada naista

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      256
      8618
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      287
      5852
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      176
      1925
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1800
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      190
      1382
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      78
      1334
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1227
    8. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      56
      1148
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1063
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1041
    Aihe