Kävin kysymässä kyseisessä puljussa raidetangon sisäpään vaihtohintaa. Rasvanokka kertoi sen maksavan 50 €, johon totesin, että eihän se ole nosturilla kuin vartin homma. Heppu sanoi, että hän ei sitä vartissa vaihda, minä siihen, että eihän siitä tarvi edes rengasta irroittaa, senhän pystyy vaihtamaan ihan helposti sieltä alakautta.
No, heppu siihen, että hän ei sitä hommaa ryhdy edes tekemään, joten lähdin pois.
Siellä ei ilmeisesti joitain hommia edes osata, tai sitten aikaa kulutetaan kahvin juontiin, tai tupakkataukoihin.
Homma käyttää autossani niin, että auto nosturille, ohjaus ääriasentoon, 22 mm:n avaimella raidetangon ulkopäästä mutteria aavistus löysälle ja sitten raidetanko kiertämällä irti nivelestä. Sitten suojakumi irti, tai mattoveitsellä kappaleiksi. Putkipihdeillä tai vaikka isoilla lukkopihdeillä sisäpään nivel kierretään löysälle, voi joutua kolauttamaan tampilla, tai pistepuikolla jotta lähtee kiertymään ja sitten on helppo pyörittää sormin irti. Tuohon ei saa kulutettua edes viittä minuuttia siitä kun auto on ylhäällä.
Muutamassa minuutissa uusi raidetanko on kierretty paikoilleen, ainoastaan uuden suojakumin sisemmän puolen klemmarin asennus saattaa olla hieman hankala laittaa tottumattomalle.
Siinä ehtii käydä pienellä tauollakin, niin ehtii tulla varttitunti täyteen.
Lohinivan auto"korjaamo"!
97
3280
Vastaukset
- Anonyymi
On niin pieni homma, että sitä ei korjaamon kannata tehdä.
- Anonyymi
Kun minä pyöritin korjaamoa, niin ei niin pientä hommaa ollutkaan, jota ei olisi kannattanut olla tekemättä. Kusetusta ei kuitenkaan koskaan tehty, eli työt veloitettiin todellisten tehtyjen tuntien, tai minuuttien mukaan.
- Anonyymi
Väännä sit ite syytä käsi
- Anonyymi
Tekisin toki itse, mutta minulla ei ole enää nosturia. Haaparannalla olis ti-halli, mutta Haaparannan puolelle en viitsi nyt lähteä, koska vaaditaan se negatiivinen testitulos (korona) ja sen ottaminen kuulemma maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekisin toki itse, mutta minulla ei ole enää nosturia. Haaparannalla olis ti-halli, mutta Haaparannan puolelle en viitsi nyt lähteä, koska vaaditaan se negatiivinen testitulos (korona) ja sen ottaminen kuulemma maksaa.
Käännä se kotteros kyljelleen ja tosi helppo vaihtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käännä se kotteros kyljelleen ja tosi helppo vaihtaa.
Noin se varmaan siellä Lohinivalla tehtäisiin, koska aikaa auton kyljelleen kääntöön kuluisi enemmän kuin varsinaiseen osan vaihtoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen nosturia tartte🤣🤣🤣 on sulla avutonta tuo homma. 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siihen nosturia tartte🤣🤣🤣 on sulla avutonta tuo homma. 🤣🤣🤣
Kyllä tarvii nosturin, ei sinne alle muuten mahdu tekemään, tunkilla nousee liian vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tarvii nosturin, ei sinne alle muuten mahdu tekemään, tunkilla nousee liian vähän.
Ei tartte nosturia🤣🤣🤣 taidat olla aika käetön🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tartte nosturia🤣🤣🤣 taidat olla aika käetön🤣🤣🤣
Kyllä tarvii, minulla ei ole kotioloissa mahdollista saada autoa tarpeeksi korkealle. Sen suojakumin sisempi pää on niin syvällä ja hankalassa paikassa, että lumihangessa auton alla makaaminen nokka kiinni öljypohjassa, tai palkissa, ei kiinnosta. Nosturilla tehden oli varsin helppo ja nopea homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei raidetankonpään vaihtoon mitään nosturia tarvitse,
"Muutamassa minuutissa uusi raidetanko on kierretty paikoilleen, ainoastaan uuden suojakumin sisemmän puolen klemmarin asennus saattaa olla hieman hankala laittaa tottumattomalle. "
Mitä? Missä autossa on suojakumin asennus sisäpuolelle? raidentankonpää siinä on tasan yksi suojus ja se on jo paikalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei raidetankonpään vaihtoon mitään nosturia tarvitse,
"Muutamassa minuutissa uusi raidetanko on kierretty paikoilleen, ainoastaan uuden suojakumin sisemmän puolen klemmarin asennus saattaa olla hieman hankala laittaa tottumattomalle. "
Mitä? Missä autossa on suojakumin asennus sisäpuolelle? raidentankonpää siinä on tasan yksi suojus ja se on jo paikalla.Voi jeekkamarallaa kun uusavuttomille pitää rautalangasta vääntää. ... Raidetangossa on kaksi niveltä, ulompi ja sisempi. Ulompi on siinä melkein renkaan vieressä, sisempi on siellä hammastangon päässä. Sisemmän raidetangon nivelen suojaa myös hammastangon suojakumi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jeekkamarallaa kun uusavuttomille pitää rautalangasta vääntää. ... Raidetangossa on kaksi niveltä, ulompi ja sisempi. Ulompi on siinä melkein renkaan vieressä, sisempi on siellä hammastangon päässä. Sisemmän raidetangon nivelen suojaa myös hammastangon suojakumi.
Kyllä se pitää myös kohdistaa oikein. Ei siitä mitään tule tietämättömälle.
- Anonyymi
Nämä kommentoinnit firmojen toiminnasta ovat hankalia, kun koskaan ei tiedä milloin kilpailijat heittävät paskaa toistensa niskaan nimimerkin takaa. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Erääseen toiseen autooni tuli etupyörien laakereiden vaihto eteen ja siinähän tarvitaan prässiä. Irroitin navat ja käytin ensiksi Tornion työvoimasäätiöllä arvioittamassa hinnan. Joku työnjohtaja siellä sanoi, että tunti menee yhdessä, eli 2 tuntia yhteensä ja hinta oli jotain viidenkympin luokkaa kappale. Sanoin, että olen minäkin tehnyt noita ja eihän se ole kuin 5-10 minuuttia kappaleelle. Heppu sanoi, että ei heillä saa nopeammin tehtyä. Käytin sitten Motonetin pajalla ja n. kymmenessä minuutissa yksi oli prässätty ja hinta jotain 17 euron luokkaa kappale.
Miten se olikaan? Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erääseen toiseen autooni tuli etupyörien laakereiden vaihto eteen ja siinähän tarvitaan prässiä. Irroitin navat ja käytin ensiksi Tornion työvoimasäätiöllä arvioittamassa hinnan. Joku työnjohtaja siellä sanoi, että tunti menee yhdessä, eli 2 tuntia yhteensä ja hinta oli jotain viidenkympin luokkaa kappale. Sanoin, että olen minäkin tehnyt noita ja eihän se ole kuin 5-10 minuuttia kappaleelle. Heppu sanoi, että ei heillä saa nopeammin tehtyä. Käytin sitten Motonetin pajalla ja n. kymmenessä minuutissa yksi oli prässätty ja hinta jotain 17 euron luokkaa kappale.
Miten se olikaan? Ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.Olet niitä asiakkaita joiden kahviin kustaan
- Anonyymi
näin on ja koko viestiketjun aloittaja on kilpaileva rasvanokka joka veloittaa työt täysille tunneille🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tyhymää nillitystä 50 €:sta, työllä on hintansa!!! Vain tosi tolikat vinkuvat kuten aloittaja, vaihda ite niinkuin lystäät!!!
- Anonyymi
Tuntiveloitus on mikä on enkä minä ala maksamaan kaksinkertaista hintaa.
- Anonyymi
Minulla on nosturi jota voin ilmaiseksi lainata, yhdellä ehdolla.
Auton korjaukseen käytettävissä oleva aika on max 15min, 14min kohdalla pudotan auton alas oli se valmis tai ei jotta saan seuraavan asiakkaan sisään aikamääreesi puitteissa.- Anonyymi
Reilu tarjous, aloittajan kannattais tarttua.
- Anonyymi
Ei tarvi enää, homma tehty ja kellotettiin 12 minuuttia.
- Anonyymi
Oikeasti olit niin mu... asiakas etteivät alkaneet vaihtaan,ihan oikein sulle pösilö
- Anonyymi
En olisi viidelläkympillä antanut tehtäväksikään.
- Anonyymi
Tuommoisilta ku..päiltä peritään aina tuplahintaa
- Anonyymi
Sinunlaisia tietämättömiä ne sutkit tuplahinnoilla huijaavatkin, minun kanssani sellainen vilunkipeli ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunlaisia tietämättömiä ne sutkit tuplahinnoilla huijaavatkin, minun kanssani sellainen vilunkipeli ei onnistu.
Jos ei pääse korjaamolla yhteisymmärrykseen hinnasta, niin NORMAALI ihminen vaihtaa korjaamoa eikä ala netissä haukkumaan ketään. Sinun olisi varmasti syytä hankkiutua johonkin hoitolaitokseen vähäksi aikaa korjauttamaan nuppiasi.
Toivottavasti turpavärkkisi tallentui korjaamon valvontakameraan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei pääse korjaamolla yhteisymmärrykseen hinnasta, niin NORMAALI ihminen vaihtaa korjaamoa eikä ala netissä haukkumaan ketään. Sinun olisi varmasti syytä hankkiutua johonkin hoitolaitokseen vähäksi aikaa korjauttamaan nuppiasi.
Toivottavasti turpavärkkisi tallentui korjaamon valvontakameraan.Sinun tässä nuppisi pitäisi korjauttaa! Enhän minä mitään haukkunutkaan, eikä yhteisymmärryksestä korjaamolla edes neuvoteltu. Sehän oli heidän puoleltaan vain saneltu hinta, jolle ei olisi ollut mitään neuvoteltavaa, vaan ainoastaan ylihintaista rahastusta. Olisin ollut valmis antamaan ammattitaitoiset neuvot miten homma hoidetaan, mutta eipä kelvannut.
Sinun nettikäyttäytymisessä on paljon tarkistamista, suosittelisin hakeutumista Keroputaalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti turpavärkkisi tallentui korjaamon valvontakameraan.Perus Törniöläinen kuspää
- Anonyymi
Lohinivan porukkaa parempaa saatte kaupungista hakea. Ny puhun meidän10v ja yli autojen omistajista. Lassi opetti Arin aikoinaan ja hyvin on oppi mennyt perille.
Aina kysyn ekana Arilta, kun apua tarvin.- Anonyymi
Jos tuota mainitsemaani niveltä ei osaa vartissa vaihtaa antamillani ohjeilla, niin on joko väärällä alalla, tai laiskanlainen.
- Anonyymi
Juuti näin. Ehdottomasti kaikki auton peruskorjaukset Lohinivan korjaamolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuota mainitsemaani niveltä ei osaa vartissa vaihtaa antamillani ohjeilla, niin on joko väärällä alalla, tai laiskanlainen.
Antamasi ohjeet ovat vajavaiset kuten sinäkin kallu
- Anonyymi
Kilpailijain laittama paskanpuhujain joukko kehuu kädettömyyttään. Lohiniva on OK.
- Anonyymi
Aloittajan kaltaisen idiootin kanssa keskustelustakin pitää periä vähintään 50 euroa, ei homma muuten kannata.
- Anonyymi
Kilpailijat ovat reilua väkeä. Ei ne tällaista harrasta. Tämä on joku persaukinen mulkvisti, joka ei olisi valmis maksamaan mistään mitään. Kerta kaikkiaan surkea otus.
- Anonyymi
No jos sinulle on ok maksaa ylihintaa, niin eipä se minun lompakostani pois ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sinulle on ok maksaa ylihintaa, niin eipä se minun lompakostani pois ole.
Ylihintaa ei ole olemassakaan. Se vain on niin, että toisen työ on arvokkaampaa kuin toisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylihintaa ei ole olemassakaan. Se vain on niin, että toisen työ on arvokkaampaa kuin toisen.
Minä veloitin aikoinaan vain tehdystä ajasta tietyllä tuntitaksalla, jos olisin veloittanut enemmän, niin se olisi ollut ylihintaa. Onko vaikea käsittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä veloitin aikoinaan vain tehdystä ajasta tietyllä tuntitaksalla, jos olisin veloittanut enemmän, niin se olisi ollut ylihintaa. Onko vaikea käsittää?
Siitä huolimatta toisen työ on arvokkaampaa kuin toisen. On ero vitosen suutarilla ja kympin suutarilla. Onko sitä niin vaikea käsittää????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikilla ole sama tuntitaksa. Onko sitä niin vaikea käsittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vaikea käsittää, että ei käsitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kilpailijat ovat reilua väkeä. Ei ne tällaista harrasta. Tämä on joku persaukinen mulkvisti, joka ei olisi valmis maksamaan mistään mitään. Kerta kaikkiaan surkea otus.
Hooh! Maksan tietysti tehdystä työstä sen tuntiliksan mukaan, mitä kukanenkin käyttää, mutta maksimissaan vartin työstä en maksa lähes tunnin veloituksen mukaista hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä huolimatta toisen työ on arvokkaampaa kuin toisen. On ero vitosen suutarilla ja kympin suutarilla. Onko sitä niin vaikea käsittää????
Kalliilla pääkaupunkiseudulla vastaavien nyrkkipajojen tuntitaksa vaihtelee 70 € molemmin puolin. Tuskin Torniossa ainakaan kalliimpaa olisi, joten 50 € vartin hommasta on pahasti kusetuksen puolella.
Tuntiveloitushintaa minulle ei edes kerrottu, joten kusetuksen aavistus siitäkin jäi.
- Anonyymi
Siinähän on pirusti työtä. siinä palaa tupakkaa ja aikaa en alkaisi kyllä alle satasen laittaan, pitää olla kaikenlaiset avaimetkin käsillä.
- Anonyymi
Konkan tekisit melko pian.
- Anonyymi
Mikä oli tämän avauksen pointti? 50€ on liian kallis, mutta mielummin ajaisi Haaparantaan jossa vaihto halvempi. Siitä kun Lohinivasta pudotat Hapitsuun, niin menee polttoainetta jo parin kympin verran.
- Anonyymi
Hahhah! Kyse oli siitä, että minulta haluttiin veloittaa lähes tunnin liksa varttitunnin työstä, eikä haluttu edes kuunnella miten työn olisi saatu tehtyä nopeasti.
Melko janoinen pitää auton olla, jos saa polttoainetta kulumaan Torpista Haaparannelle parin kympin verran. Sillä rahalla käy Torniosta Rovaniemellä mutkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahhah! Kyse oli siitä, että minulta haluttiin veloittaa lähes tunnin liksa varttitunnin työstä, eikä haluttu edes kuunnella miten työn olisi saatu tehtyä nopeasti.
Melko janoinen pitää auton olla, jos saa polttoainetta kulumaan Torpista Haaparannelle parin kympin verran. Sillä rahalla käy Torniosta Rovaniemellä mutkin.Ajatella eivät kuunnelleet boomeria kuinka mopoautoja korjataan,jäitkö lapsena ilman tissiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatella eivät kuunnelleet boomeria kuinka mopoautoja korjataan,jäitkö lapsena ilman tissiä?
Taidat olla lievää vahvempisorttisen hoidon tarpeessa.
- Anonyymi
Nuin persaukisen ei kannata hankkia autoa.
- Anonyymi
Tuliskohan siinä varttitunnissa aurauskulmakin säädettyä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torniossa on kerran aikaisemminkin asunut yhtä hankala autoilija. Tilanne meni siihen, että sen autoa ei enää otettu korjattavaksi yhdellekään korjaamolle, vaikka ei olisi ollut mitään muuta tekemistä. Juttu kulki siihenkin aikaan hyvin, ja joka korjaamolla tiedettiin, että jos sen miehen auton päästää halliin, niin vaikeuksia on tiedossa. Nykyään juttu leviää vielä helpommin, kun on valvontakamerat ja sähköposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pieneenkin hommaan täytyy käyttää sen verran aikaa, että sen voi tehdä kunnolla.
Häsyämällä tulee vain vahinkoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartissa vaihtaa kannen Scaniaan kun minä neuvon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, koska sellaista ei olis edes tilattu.
- Anonyymi
Lyödäänkö seteliniput vastakkain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, koska sellaista ei olis edes tilattu.
Aurauskulma pitää aina tarkastaa ja tarpeen vaatiessa säätää aina kun vaihdetaan raidetangon pää. Hyvät ammattimiehet tekevät aina sen homman automaattisesti. Se tavallaan kuuluu hommaan tilaamatta ja nostaa tietenkin homman hinnan viidenkympin seutuville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurauskulma pitää aina tarkastaa ja tarpeen vaatiessa säätää aina kun vaihdetaan raidetangon pää. Hyvät ammattimiehet tekevät aina sen homman automaattisesti. Se tavallaan kuuluu hommaan tilaamatta ja nostaa tietenkin homman hinnan viidenkympin seutuville.
Ei tarvitse tarkastaa, eikä edes säätää, koska tilauksen yhteydessä kielletty tekemästä kulmille mitään. Osien vaihdon jälkeen auto menossa nelipyöräsuuntaukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torniossa on kerran aikaisemminkin asunut yhtä hankala autoilija. Tilanne meni siihen, että sen autoa ei enää otettu korjattavaksi yhdellekään korjaamolle, vaikka ei olisi ollut mitään muuta tekemistä. Juttu kulki siihenkin aikaan hyvin, ja joka korjaamolla tiedettiin, että jos sen miehen auton päästää halliin, niin vaikeuksia on tiedossa. Nykyään juttu leviää vielä helpommin, kun on valvontakamerat ja sähköposti.
Muistan tapauksen ,sillä oli Citikka.
- Anonyymi
Miksi et itse perusta korjaamoa kun noin taitava olet. Miljoona investointi ja voit olkaa kympillä korjaileen autoja. Tietenki siitä vähennetään 70% pakollisia menoja mutta eihän se haittaa.
Kannattaa myös aina laskea minuutilleen kuinka kauvan työssä menee ja sopia seuraava asiakas tulemaan paikalle 12 minuutin päästä. Eihän autojen korjaamisessa mikään ikinä vastusta ja asiakkaatki ovat aina sekunnilleen paikalla sovittuun aikaan.- Anonyymi
Muistan, kun takavuosina etelässä muutamilla venäläisnaisilla oli kylttejä joissa luki. että "PILUA KYMPILLÄ".
Montakohan minuuttia suoritus kesti, paljonko oli tuntitaksa ja oliko takuutyö?????? - Anonyymi
En enää perusta mitään korjaamoa, perustin aikoinaan ja tein hyvää tulosta. Nyt on rahaa, mutta en viitsi huiskia niitä taivaan tuuliin, kunhan vaan sijoittelen.
Perusta itse korjaamo, niin minä neuvon miten sinäkin voit päästä "vihreälle oksalle".
Aluksi tarvii vaan jotain, josta jää edes jotain viivan alle. Se voi olla vaikka korjaamo, tms.
- Anonyymi
Ei ne huolla mopoautoja
- Anonyymi
Huollata siis moposi muualla!
- Anonyymi
Paras korjaamo torniossa, hyvä palvelu.
- Anonyymi
https://forum.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=3850
Tämä oli hyvä juttu ,pätee aloittajaan - Anonyymi
Asiakas tunnistettu, tämä on pieni paikkakunta🤭
Sana leviää- Anonyymi
Terevetuloa tunnistamaan, odotan :)
- Anonyymi
Missä tavataan?
- Anonyymi
Pitäähän työstä maksaa. Eikä kyseessä ole vain työhön käytetty aika. Myös työkalut, työtilat yms. kuuluvat hintaan.
- Anonyymi
Lisäksi työn vastaanottoon ja asiakkaalle takaisin luovutukseen kuluu aikaa helposti 15-20 minuuttia. Sekin kuuluu veloitettavaan työaikaan.
- Anonyymi
Teboilin miehet sano että max 10minuuttia mennee
- Anonyymi
Se riippuu siitä kuinka kauan asiakas tinkaa hintaa.
- Anonyymi
Ne siellä kahvipöydässäkö? Ne vetelykset eivät ole koskaan vaihtaneet yhtään raidetangonpäätä. Ainoa mitä ne on koskaan vaihtaneet, on mielipiteet, eikä niissäkään ole ollut paljon järkeä.
- Anonyymi
Aurapartioko näin sano?
- Anonyymi
Typerät trollaajat korjaamo on paras Torniossa ja pitkä aika saada tosi korjaukseen on niin suosittu .
- Anonyymi
Turaani manlet ,eikö kukaan ota sinua todesta
- Anonyymi
Minä korjautin kerran autosta ison vian. Homma hoitu niin nopeasti että en ehtinyt sekuntaattoria taskusta kaivaa. Monen päivän työ oli tehty niin nopsasti, että juuri ja juuri kerkisin silmiä räpsäyttää. Ja kun kympillä maksoin, niin vaihtorahaakin sain kaikki taskut täyteen. Harmi vain että en muista onko juttu unta vai totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä korjautin kerran autosta ison vian. Homma hoitu niin nopeasti että en ehtinyt sekuntaattoria taskusta kaivaa. Monen päivän työ oli tehty niin nopsasti, että juuri ja juuri kerkisin silmiä räpsäyttää. Ja kun kympillä maksoin, niin vaihtorahaakin sain kaikki taskut täyteen. Harmi vain että en muista onko juttu unta vai totta.
Se oli varmaankin se sama asentaja, joka oli kerran jalkamieheksi jouduttuaan kävellyt tunnissa koko päivän.
- Anonyymi
Kyllä te törniöläiset olette sitten hassuja vatipäitä🤣
- Anonyymi
Terve, idiöötti. Olet näköjään hereillä ja hengissä. Harmi.
- Anonyymi
Hyvä että yksi hyvä korjaamo on Lohiniva eikä mm.Motonet? Autoasi oli hyvä mutta laajeni ja hinnatkin myäs.
- Anonyymi
Vie autos oikeaan korjaamoon.
- Anonyymi
Kyllä en vie kuin Lohinivan autokorjaamoon. Seuraavat sata vuotta.
- Anonyymi
Viiskymppiä tuntuu kalliilta, jos on vähän rahhaa.
- Anonyymi
Lohinivan autokorjaamo on tornion ja haaparannan paras autokorjaamo miehet ovat rehellisiä ja reiluja ja aina tulee auto kuntoon
- Anonyymi
Kyllä ei voi muuta sanoa kuin samaa mieltä!
- Anonyymi
Samma häär. laittoivat polon melkein kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samma häär. laittoivat polon melkein kuntoon.
Hyä soon korjaamo, mutta se JMK vein mersan sinne ko alko äänimerkki huutaan ja löi ajoneston pääle, no soli sielä viikon, korjaus suoritettiin siten että, ottivat äänimerkistä johot irti, ja väätelivät rattimuovit solmuun, ei vissiin osanneet sitä muutoin purkaa, sieltä särkivät jotain ku info nappi ei enää toimi, lasku 680e. että vähästä sie sinkkuroit ko 50e. sole poka mikhään.
- Anonyymi
Satuja olen kuullut monenmoisia kuinka raidetangonpäitä vaihdellaan mutta tämä on yksi parhaista🤣
- Anonyymi
Ei niitä tarvi vaihella. Puristaa jenkapiheillä pallon ala päästä tai molhauttaa pajavasaralla niin väljyys lähtee ja onku uus eikä mene ku viis minuuttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä tarvi vaihella. Puristaa jenkapiheillä pallon ala päästä tai molhauttaa pajavasaralla niin väljyys lähtee ja onku uus eikä mene ku viis minuuttia.
Niin ettän ja jos on kattastus eesä niin mustaharmaata sprei väriä suhhauttaa niin suikkalakki ei älyä mitään että on vanaha.
Nivel
- Anonyymi
Pösilöt näätän veljekset ko pitää pois auton kimpusta ni silläkin pääsee pitkälle
- Anonyymi
korjaamoaika alkaa siitä kun autolle kävellään ja aletaan hankkia sitä nosturille ja päättyy siihen kun auto on ulkona ja kyetään alkamaan seuraavaa työtä.
lisäksi kuluu aikaa kun varmistutaan pyörän asennon oikea paikka, siihen on monta tapaa ja jokainen niistä vaatii aikansa.
eikä ne avattavat paikat aina ole niin helposti aukeavia.
asiaa voi harjotella vaihtamalla esm Hondan takapyörän laakeri ja siuihen kuuluva pitkä alahaarukan pultti !
eli koko varttitunnitihöpötys on lapsellista huuhaata.- Anonyymi
Vartin miehen kannattaa tehdä ite niin ei tarvitse haukkua muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vartin miehen kannattaa tehdä ite niin ei tarvitse haukkua muita.
Maailma on täynnä nopeita miehiä. Esim. 5 sekuntia veltosta velttoon on melkoinen suoritus. Vartin mieheltä varmaan onnistuu sekin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695