sosiaalinen seksuaalisuus

Anonyymi

seksi on sosiaalista

yksilö harrastaa seksiä, mutta todellisuudessa koko ympäristö

orgasmi on yhteiskunta eikä yksilö

siten emme hallitse seksuaalisuuttamme

tärkeämpi kuin harrastaa seksiä on palautua siitä, siis olla harrastamatta

seksiakti on tietoinen tapahtuma siitä, mitä tapahtuu
henkilö on valmis ottamaan siirron

hyväksyminen on myös toteamusta, että mitä vain voi tapahtua
että ei voi hallita seksuaalista energiaa

seksi on tietoista siten, että missä itse asettaa rajansa, siihen se loppuu
seksi voi olla loputonta, henkistä ym, ym, ym

kun ei ole valmis, ei saa pakottaa



lisänä fysiologinen hyöty


OMA KOKEMUKSENI ON ETTÄ NAINEN JA SEKSI ON SELLAINEN TAPAHTUMA, JOSTA MIES EI SELVIÄ

NAINEN VÄSYY JA LÄHTEE

KOKEMUKSENI ON ETTÄ NAINEN LÄHTEE ENNEN MIESTÄ

onko se sääntö tai ei

eli kun mies harrastaisi seksiä naisen kanssa, niin hän voi valmistautua hyvästelemään naisensa vähän ajan päästä

sitten vähän aksarruttavampi kysymys että
mitä enemmän seksiä harrastaa naisen kanssa, sitä pidempi erosta tulee

ei ole sellaista kuin terve seksi ja tyttöystävä
tyttöystävä jättää miestään kun seksi on tehty

enemmin tai myöhemmin

------------------------------------------------------



seksuaalisuus siten itse saattaa yksilöitä irtosuhteisiin

biologit puolustavat irtosuhteita, että
'yksilön tahto on pariutua mahdollisimman monen kanssa'

niin tekee ehkä seksuaalikulttuuri, että lopulta parisuhde loppuu ja tilalle tulee uusi

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan näitä vaikka mitä; seksi,seksuaalisuus, viina , huumeet, uskonto.Mutta mitä niistä,ei näistä minkään tule hallita sun elämääsi.

    • Anonyymi

      Ei se, että joskus teet jotain, tarkoita, että se jokin hallitsee elämääsi. Ei vaikka tekisit sitä kovinkin usein.
      Minä esimerkiksi hengitän varsin usein, mutta en sanoisi, että hengittäminen hallitsee elämääni. Samoin minä myös harrastan seksiä (sekä yksin että yhdessä), juon alkoholia (sekä yksin että yhdessä) ja ohjelmoin tietokonepelejä (yleensä huonoja ja yksin), mutta mikään niistä ei hallitse elämääni, vaan ne kaikki ovat elämäni osia.

      Usein ”täysraittiit” ihmiset tuntuvat kuvittelevan, että heidän valintansa vaatii suurinta itsekuria. Ei se niin ole. Ääripäät ovat helppoja, kohtuullisuus vaatii mielenlujuutta. On helppoa ruveta täysipäiväiseksi alkoholistiksi tai seksiaddiktiksi, ja aivan yhtä helppoa on olla koskaan koskematta kuningas alkoholiin tai kenenkään sukuelimiin. Vaikeampaa sen sijaan on kohtuukäyttö ja muuta elämää häiritsemätön seksielämä.

      Enkä toki tarkoita tällä, että kaikissa asioissa pitäisi pyrkiä kohtuukäyttöön. Esimerkiksi heroiinin kohtuukäyttö on varmasti pirun vaikeaa, mutta suositeltavampaa on tehdä helppo valinta ja olla käyttämättä lainkaan. Joka asiassa ei kuitenkaan kannata mennä siitä missä aita on matalin, koska se, ettei koskaan joudu harjoittamaan itsekuria kohtuudessa pysymiseen, tekee ihmisestä heikkotahtoisen.

    • Anonyymi

      Ihminen on henkisesti irti luonnonjärjestyksestä. Ihminen silti toimii sen osana, mutta "kehittyessään" paheksuu sitä. Synti ja lankeemus.

    • Anonyymi

      South Parkissa oli vitsi, että naiset ei tarvi miehiltä nykyään enää kuin spermaa ja vitsejä.

    • Anonyymi

      Näin jonkin verran elämää nähneenä ja omasta mielestä jonkinlaisen kuvitelman elämästä muodostaneena. Rikkinäinen peili. Saa olla eri mieltä.

      Parisuhde ei ole yksittäinen asia tai yksittäiset luonteenpiirteet.

      Parisuhde on yhdistelmä kaikista asioista, tietoisesti tai tiedostamatta haettu tai määritelty, joskus hyvinkin realistinen, joskus unelmiin pohjautuva.

      Elämä on se mikä ratkaisee lopulta.

      Mielikin voi muuttua, unelmat tai reaaliteetit.

      Silmät voi avautua, olen varma että, elämän aikana elämästä voi oppia jotain.

      Voi olla mahdollista, että kaikkien kohdalla haluttu tai tarpeellinen yhdistelmä ei synny kahden ihmisen toimesta. Ratkaisu voi usein olla yhteisöille haastavampi, kuin toteutuneen kombinaation osapuolille.

      Kaikenlainen poikkeavuus tai erilaisuus on pahasta.
      Usein riippumatta siitä miten asiasta ulospäin annetaan ymmärtää.
      Ei kannata ottaa moitteena, niin se vaan on, joten ei kannata yllättyä, jos niin käy.

      Jos joku yksittäinen asia tai piirre nousee ylitse muiden, sanotaan avausta kunnioittaen vaikkapa seksin määrä, ottaa kontrollin ihmisestä ja samalla parisuhteesta, parisuhde voi kariutua. Usein aiheuttaen pettymyksen, joskus itseen, joskus toiseen. Joskus jopa elämään, maailmankaikkeuteen ja kaikkeen.

      Muodostunut tilanne itsessään harvoin on ongelma, ongelmaksi voi nousta se miten sitä käsitellään tai ei käsitellä. Asiat kyllä ratkeavat, myös sellaiset, joita itse ei voi ratkaista, niissä tarvitaan toisten apua.

      "It takes two to tango." Pearl Mae Bailey, 1952

      --planeetta

      • Anonyymi

        Nyt planeetta en ymmärtänyt sanaakaan. Voisitko kirjoittaa selkosuomella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt planeetta en ymmärtänyt sanaakaan. Voisitko kirjoittaa selkosuomella?

        Mä en taida osata selkosuomea. Olen pahoillani.
        Ehkä se ei nyt niin tärkeää ollut.
        --planeetta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe