Kun huomenna on maanantai eikä tarvii herätä kuudelta töihi.
Onko mukavaa olla työtön eikä tarvii tehdä mitää ja voi vaan palstailla sinkut palstalla kaiket päivät?
Minusta se tuntuu oikein mukavalta ja saa nukkua oikein pitkään. Laiskottelu on mukavaa ja työnteko on turhaa.
Miltä se tuntuu
31
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata töihin mennä jos ei naistakaan saa.
- Anonyymi
No ei helvetissä, ryypätä pitää ja rellestää vaan.
- Anonyymi
Kannattaa hankkia koulutusta, niin pääsee asiantuntijatehtäviin etätöihin. Jo toistakymmentä vuotta ollut etätöissä, enkä muista koska viimeksi olisin aloittanut työt ennen puolta kymmentä. Siistit sisätyöt ja näistä saa oikeasti korvaustakin.
- Anonyymi
Asiantuntija voi olla ilman koulutustakin. Katso vaikka miten maan hallitus sössii maan asiat päin persettä ja ihmisiltä viedään ihmisoikeudet. Sitten on kaikenmaailman insinööreitä ja tohtoreita jotka ei osaa mitään.
Maalaisjärki riittää joka hommaan ja varsinkin pääministerin hommaan.
Oon kyllä töissä, mutta nyt lomalla.
Enkä töissä ollessakaan kuin pari kertaa viikossa tarvitse herätyskelloa.
Mutta kiva silti on touhuta kaikenlaista.- Anonyymi
Itse näin kyllä oikein olen ennenkin nähnyt aamulla... myyjä-tytön erittäin kaunis mutta siis ei muodokas sillei... vaan kasvoiltaan erittäin kaunis, jotenkin.. en tiedä..
- Anonyymi
Onhan se ihan kiva kun ei tarvitse kuudelta herätä töihin lähtöön.
Työaika meillä on 9-16 , joustaen niin että 9.30 voi aloittaa ja lopettaa 16.30.
Nyt kun on oltu kotikonttorissa jo pian vuosi, on aamut olleet tosi rentoja. Saa herätä rauhassa ja keitellä kahvit ja istua vaikka aamutakissa koneen ääreen.
Ruuhkissa ei tarvitse ajaa aamulla töihin eikä illalla kotiin. Tykkään kovasti.
Työpalavereihin ja kokouksiin sitten täytyy katsoa jotain säällistä päälleen, totta kai.
Ollaan miehen kanssa samassa työpaikassa eri osastoilla kylläkin joten kahdestaan täällä vietämme päivän. Hyvin on sopu säilynyt ja rakkaus kukoistaa. :) 9 vuotta tuli yhteisasumista kuukausi sitten. Jouluna mentiin kihloihin ja asunnon myyntiä suunnitellaan ja omakotitalon ostoa. Elämä hymyilee. Kivalta tuntui herätä vapaapäivään. Otin just päikkärit. ☺️
Itse teen yövuoroa, mut ei naista saa.
- Anonyymi
Pitää tehdä aamuvuoroa, sen jälkeen saa.
- Anonyymi
Teen mieluummin työtä kuin olen työttömänä. Eipä teille työttömille muuten mitään päivärahoja ja avustuksia riittäisi maksaa. Tai ei kyllä taida nytkään riittää - eletään velaksi.
- Anonyymi
Herään viideltä joka päivä vaikka olen työtön. Lähden kalaan heti kun on valoa sen verran että näkee. Huomen aamullakin lähden varmaan kuudelta jo ulos ja kalaan. Puol tuntii polkee fillarilla meren rantaa niin sitten varmaan jo näkee.
- Anonyymi
Hyvä hyvä. Kalastus ja fillarointi molemmat hyviä lajeja.
- Anonyymi
Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.
Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön juoppo mies.
Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi halveksua enempää kuin tällaista ihmistä. - Anonyymi
Etätöihin heräilen 6-7 aikoihin hyvin levänneenä ja innostuneena.
- Anonyymi
Jaa, et oli ihan turhaa nousta ennen kuutta,hieman pakko ett ehtii töihin ajoissa.
Päästin koiran pihalle, panin tee veden kiehumaan ja kävin aamutoimissa kylppärin puolella. Kylpytakki yllä vihelsin koiran takaisin tupaan. Puin ylleni, harjasin hiukseni ja tein arki kampauksen. Muki teetä ja omenalörtsy, siinä vaiheessa jo perhekin oli herännyt mun kolisteluuni, alkoivat aamupuuron paistamiseen ja kahvin keittoon.
Ehdin sopivasti rapsalle tänään, konttoristiksi ja vuorovalvoja, puhelin päivystäjäksi.
Totta puhuen, mielelläni oisin aamulla jäänyt koisimaan, mutt kun oli työpäivä; kaiken lisäksi kiireinen sellainen... mutt onpahan nyt ilta ainakin vapaa. =))
Kurjaa ainoastaan on se ettei täällä enää tänä talvena pääse hiihtämään luonnon lumille. Onhan Paimiossa hiihtoputki, jos sekään on avoinna, kun uimahallitkin ovat suljettuna! Mulla on etuoikeutena (suljettu kuntohuone käytössä työpaikalla) jos haluan sitä käyttää. Fyssarin töitä teen ainoastaan hoivalla asuvien parissa, näinä aikoina.
Nyt mulla on aikaa vaikka turista täällä... porsaanniskaa on padassa uunis paistumassa juuresten ja mausteiden kera, tulee nyhtöporsata iso padallinen.
Osa possusta tosin menee parissa litran purkissa pakastimeen, myöhäisempään käyttöön. Pitäis tarkistaa vihanneslaatikko jääkaapista, tehdä sikinsokin salaatti, niistä vanhemmista tuotteista ainakin, ja pakastimesta myös herneitä joukkoon.
Näkyilee vielä illan aikana, se on moro nyt! Tässähän tää maanantai on mennyt. Menin viime yönä joskus yhden tienoilla nukkumaan ja heräsin noin puoli kymmeneltä ilman herätyskelloa. Ensin vastailin viikonlopun aikana tulleisiin yhteydenottoihin, selasin somet läpi ja naureskelin yksinäni kurppien klo 5 salipäivityksille, päivällä päivitin myynti-ilmoituksiani että nousevat kärkipaikalle, iltapäivällä kävin lähettämässä nettikaupan kautta tilatut tuotteet jne. Eli ei mitenkään maanantaifiilis vaikka ns. töissä olen ollutkin. Tosin samaan hengenvetoon pakko myöntää, että ei todellakaan kiinnosta herätä aamukuudelta ellei tarjoudu mahdollisuus vaihtaa johonkin oikeasti yhtä mielenkiintoiseen ja mieluusti paremmin palkattuun työhön.
- Anonyymi
Miksi läski kurppa käy salilla, ketään ei kiinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi läski kurppa käy salilla, ketään ei kiinnosta.
Saavat mun puolestani käydä, ei siinä mitään, eikä muakaan oikeastaan kiinnosta. Tai kiinnostaa ihan eksperimentaalisesta näkökulmasta, huvittaa enemmänkin se asian jatkuva todistelu kuvien ja voimaannuttavien iskulauseiden kera 😅
- Anonyymi
Ihanalta tuntuu herätä työaamuina! Toisaalta myös viikonloppuisin ja lomilla. Työttömänä en olisi ikinä.
- Anonyymi
Sepä ei läheskään aina ole oma valinta. Mites suu pannaan kun sulta lähtee työt alta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä ei läheskään aina ole oma valinta. Mites suu pannaan kun sulta lähtee työt alta?
Teen jotain muuta tietenkin. Ja tiedän jo nyt mistä saan töitä kun jään 10v päästä eläkkeelle. Sitten voi harrastaa työntekoa.
- Anonyymi
Tää on kyllä ihan parasta. Töihin en aio enää ikinä mennä, sitä tuli aikanaan ihan tarpeeksi kärsittyä. Aivan turhaa hommaa, työpaikasta riippumatta. Enkä jaksa niitä tärkeileviä työkavereita ja pomoja, jotka luulevat tekevänsä jotain maailman tärkeintä duunia. Naurettavaa pelleilyä. Työttömänä on leppoisaa ja voi tehdä mitä itse haluaa. En tiedä mitään typerämpää kuin omaisuuden perässä juokseminen. Ja tyhmimmät sitten vielä valittaa siitä, että ovat itse siihen oravanpyörään hypänneet.
- Anonyymi
Samoin sanoin täältä.
- Anonyymi
Voisin mennä töihin kohtuu palkalla mutta raksahommia en enää tee. Tein niitä 16 vuotta enkä saanut kiitosta edes ja palkat oli huono aeikä arvostusta herunut. En ole tehnyt muuta juuri kun raksahommia mutta voisin olla vaikka toimittaja tai joku trukkikusi vaikka ei ole ajokorttiakaan. Pahinta on etä teet ahkeraan töitä ja lupaillaan palkkaa parempaa ja sitten saakin lähteä kun sopimus loppuu ja firma ottaa uuden tyypin eikä maksa sillekkään kohtuu palkkaa edes.
- Anonyymi
Hienolta tuntuu olen ollut työtön vuoden ja sitä ennen olin töis kuukauden.
No ulkomaalaiset vie työt niin tässä jotuu moni suomalainen olee työtön kun telakalle palkataan 300 ulkomaalaista niin se on suomalaisilta pois työpaikka. - Anonyymi
Ette saa naista työttömänä?
- Anonyymi
Se on töitä tehtävä että saisi edes naista.
- Anonyymi
Se on töitä tehtävä, että sais edes miestä..🙄 Eikun siis rahaa.
No mut nyt oon lomalla nii ei tarvi herätä aikaseen. Paitsi tänä aamuna jouduin herää ku lähdin maalle viettään lomaa.
- Anonyymi
No ei ole kyllä herkkua olla työtön. Hiukan yli vuoden jo. Kyllä tätä jo piisais. Toivottavasti sais edes jotain työtä. Muut rohmuaa liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950