Kun viinamies tekee nousevaa ja laskevaa liikettä haaroissasi?
Miltä se naiset tuntuu
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Viinaaa juomalla baareissa naisiin tutustuu ja silloin pääsee tekemään nousevaa ja laskevaa liikettä naisen haaroissa.
T viinamies Ei kukaan viina-tyyppi edes pääse minun lähelleni. Minun lähelleni pääsee sivistynyt kumppani. Sivistyneen kumppanin kanssa on ihanaa.
- Anonyymi
Just näin. Toisekseen viina syö mieskuntoa.
- Anonyymi
Onko sivistyneellä kumppanilla yhtä paksut voimakkaat rillit kuin sulla?
Anonyymi kirjoitti:
Onko sivistyneellä kumppanilla yhtä paksut voimakkaat rillit kuin sulla?
Miksi kysyt noin sivistymättömästi? Ja muutenkin: Rillit-sanan käyttö on kloohoa.
Pitää sanoa: silmälasit.- Anonyymi
Jälkkäri-istuja kirjoitti:
Miksi kysyt noin sivistymättömästi? Ja muutenkin: Rillit-sanan käyttö on kloohoa.
Pitää sanoa: silmälasit.Olet Jälkkäri-istuja sinä aristokraattinen lady.
- Anonyymi
Taitaa viinamies maata lahnana ja nainen ähkii viinamiehen päällä nousevaa ja laskevaa liikettä.
- Anonyymi
Kuulostaa helevetin vanahalta kuappikellon punnukselta haha.
- Anonyymi
Aika monet viinamiehet panee naisia. Raittiit miehet ei taida panna ketään.
- Anonyymi
Kummallinen oletus. Pöh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummallinen oletus. Pöh.
Olettakoon ihmiset mitä olettavat.
- Anonyymi
Hyi, miten kehtaat käyttää tuota rumaa "haarat" sanaa??? Olet törkeä, inhottava ja vastenmielinen.
- Anonyymi
"Paljon juovilla miehillä tavallisin ongelma on impotenssi eli erektion heikkous tai sen puuttuminen. Tämä voi johtua siitä, että alkoholi vähentää miessukuhormonin erittymistä. Orgasmin saavuttaminen voi myös estyä".
Että semmosta sitten. Voi voi sentään. /:
Olen ihan miehiltä kuullut ettei ole harvinaista että kännissä ei pysty eikä kykene vaikka miten haluaisi. Sitä paitsi kuka terve nainen haluaisi viinalta löyhkäävää kuolaavaa harittavasilmäistä ukkoa. Hyi oksetus kun ajatteleekin.- Anonyymi
Juurikin näin!
Viinamies tuskin edes kykenee ”nousevaan ja laskevaan” liikkeeseen.
- Anonyymi
Mut naiset haluaa viinamiehii. Raitis ei kelpaa, olen itseollut raitis ja naiset sanoneet ettei siitä tule mitään jos nainen itse juo eikä mies juo niin ei voi suhteesta tulla mitään. Raittiit naiset on yhtä harvassa kun lottovoitto.
- Anonyymi
Ei todellakaan halua, naiset haluaa raittiin miehen joka käy töissä ja ei tuhlaa palkkaansa röökeihin ja alkoholiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan halua, naiset haluaa raittiin miehen joka käy töissä ja ei tuhlaa palkkaansa röökeihin ja alkoholiin
Asiallinen kommentti on.
- Anonyymi
Jaap.
Kukapa nainen tuollaisesta tilanteesta olisi joutunut kärsimään, kun viinamies tekee nousevaa ja laskevaa liikettä omassa kurkunpäässäånsä.
No leikki sikseen ja itse asiaan. Viinamiehet tekevät nousevaa ja laskevaa liikettä Thaimaan ladyboin jalkojen valissä ja jälkeenpäin kehuskelevat kuinka oli hyvä laskeva ja nouseva liike mikäli muistan oikein. Kukaan ei halua tuommoista alkoholisti juoppoa sanon minä.
- Anonyymi
Se tuntuu huonoimmalta panolta koskaan, toivoisi vain sen jo loppuvan.
- Anonyymi
Ainut mikä viinamiehellä nousee on krapula
oksennus eikä raitis mies kilpaile samoista
naisista. - Anonyymi
Juoppona sain satoja naisia. Eipä ole raittiina naisia näkynyt. Juoppona kävin baareis ja naisia sain mut sit lopetin baareis ja luulin että kelpaan raittiina että nainen haluaa normaalia elämää ettei juhlita kovin usein. No olin aika väärässä. Ei ole naiset halunneet raitista minua.
No kukaa haluaa alkoholistin? Itekki lopetin juomisen eipä ole sit naisia näkynyt joo... ei naisille vain kelpaa...
- Anonyymi
Saat viinaan meneviä naisia.
- Anonyymi
Mitä useammat miehet alkavat raittiiksi, sitä enemmän riittää naisia meille viinamiehille.
Joten alkakaa vain raittiiksi miehiksi, me viinamiehet olemme sitten teidän naistenne kanssa yökerhossa.
t. viinamies
Ei huvita juoda alkoholia...
- Anonyymi
Ette tunnu tajuavan yksinkertaista asiaa. Suomessa on yli 2 miljoonaa miestä ja naista jotka juovat alkoholia ja suurin osa niistä seurustelee. Eli viinaa juomalla kumppani löytynyt. Raitis mies jää yksin. Raittiin naisen löytäminen on yhtä vaikeaa kun voittaisi lotos 7 oikein. Samalla paikkakunnalla asuvat raittiit samanikäiset naiset on harvinaisuus sellainen nanen joka sinuun haluaisi tutustua. Niin se vaa on.
- Anonyymi
Enemmistö käyttää alkomahoolia kohtuullisen vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ja käy silloin tällöin tanssimassa, eikä silloinkaan juoda niin paljoa että olis krapula seuraavana päivänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta käyttävät kuitenkin. Ei pidä juoda kossupulloa kerralla alas. Seurustelu juoma alkoholi on ja monet juo ja löytää kumppanin.
- Anonyymi
Tänäänkin perjantai moni viinamies tutustuu naisiin ja pääsevät seksiä harrastamaan naisten kanssa. Viinaa juomalla saa seksiä ja yhden yön juttuja myös tapahtuu.
T viinamies Sielun silmin nään juopon kurkkimassa välillä silmät kierossa pää pystyssä ja taas vajoamassa polvien taa... kyykkyharjoitukset. 😂
sellaiset lyhistyy päälle, ettei vedä eteen kunnolla siinä sitten yrität päästä pois alta. Tuollainen muisto vuosien takainen jäi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1413162
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau582542Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.292009- 1301657
- 751474
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?781434Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641418- 891115
- 901069
- 831048