Sinkut palstan väki

Anonyymi

Miten reagoisit jos joku mies tai nainen tulisi kertomaan olevansa ihastunut sinuun?

42

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Primitiivireaktio on kertoa, että se joku on nyt pahasti erehtynyt. Mutta hämmennyksestä toipuneena pyrin muistuttamaan ja vakuuttamaan, että sellaista voi sattua ja kyllä se menee ohi.

• Anonyymi

Menee menee.

• Anonyymi

Riippuu siitä kuka sen kertoisi. Immarreltu olisin tietysti. Jos se olisin hän, niin olisin onnesta soikea ja tunnustaisin itsekin olevani ihastunut häneen. Jos se taas olisi joku muu, niin tekisin saman kun ennenkin olen tehnyt. Ilmaisisin kohteliaasti, että en tunne samoin.

• Anonyymi

Palstalainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalainen?

Ei ainakaan tietääkseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstalainen?

Miksi muuten tätä kysyt? Ei alotuksessa ainakaan puhuttu palstalaisen ihastumisesta.

• Anonyymi

Yllättyisin. Se olisi ensimmäinen kerta tälle miehelle.

• Mitäpä minä, hymyilisin että jaahas no jopas. Miten se on mahdollista? Ällistyisin, en ole niitä ihmisiä joihin yleensä ihastutaan.

Luultavasti hetkellinen mielenhäiriö, josta selviää kunnon yöunilla.

• Anonyymi

Lillis2020

• Yllättynyt, mutta toisaalta skeptinen.

• Lisään sen, että jos kertoja olisi yksi tietty, olisin innoissani. Joku toinen, neutraali ja ehkä jopa vähän ahdistunut.

• Anonyymi

Ihastunut minuun?
      No kyllä kai sanoisin olevani hieman yllättynyt ja imarreltu.
      Kertoisin kuitenkin kohteliaasti että nykyinen elämäntilanteeni on se, että elän yksin eikä muu ole ajankohtaista. Ystäviä voimme toki olla ja sitä toivon.

• Anonyymi

Toki toki.

• Anonyymi

En uskoisi alkuunkaan että joku ihastuu minuun. Tosin koulussa joskus yks tyttö sanoi niin ja alkoi henkailemaan mun kanssa sitten ja mietin viikkoja etttä onko ihastunut minuun ja luokkaretkellä sain panna sitä Tyttö sanoi hytissä että saat panna minua enkä ehtinyt tajuamaan kun jo panin sitä. Kyllä sitten alettiin seurustelee ja se kesti 10 vuotta.

• Anonyymi

Siis ihastunut? Ihastumisiahan ainakin mulla tulee ja menee... mä ihastun usein johonkin henkilöön, mutt yleensä ne ihastumiset ei ole mitenkään vakavaa sorttia. Sammuvat myös usein ihan omaa aikaansa, kun ihminen ei vastaakkaan sitä mitä mä olin ymmärtänyt/olettanut hänestä.
      Vaikka ihan rehellisesti; kyllä ne rakastumisetkin ovat alkaneet aina ihastumisesta.

Kyllä täälläkin on ollut henkilöitä, joihin olen ihastunut. (en rakastunut)
      Esim. Nuuska Muikkune, oli aina hyvin käyttäytyvä mua kohtaan ja jopa puolusti mua; mun kannan otoistani. Silloin kun rapaa lensi vaakatasossa.
      Toivottavasti Muikkunen löysi IRL:ssä itselleen hyvän kumppanin.

Kuten olen monasti sanonut; mä en hae täältä kumppania tai ystävää elämääni/ arkeeni. Joten ihan kaikessa rauhassa... ihastukaa tai vihaistukaa, mä olen pelkkä palsta kamu korkeintaan.
      Niitä pahemmanlaisia erehdyksiä mä olen tehnyt ihan kasvokkainkin, saati sitten ett palstalaisten kanssa jutellessa... vastassa saattaa olla vaikka mitä!
      trollikka

• Anonyymi

Ihastut palstalaisiin?!?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihastut palstalaisiin?!?!

Ihmisiä nekin on, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä nekin on, eikö?

😂😂😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä nekin on, eikö?

Heh, koskaan ei voi olla ihan varma. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisiä nekin on, eikö?

En ollut. Olin kone.

• Anonyymi

Riippuu kuka on ihastunut ja minkälaisessa elämänvaiheessa olen.

- Sheena

• Anonyymi

Joo, minulla sama. Nyt on sellainen elämänvaihe ja fiilis, että jos joku ihkupakkaus tulisi sanomaan olevansa kiinnostunut tai ihastunut minuun, sopisin varmaan tapaamisesta tai jatkosta. Viime vuonna oli taas, että nou nou, mikään ei käy.

• Tyynesti.

Ihmiset saattaa ihastua ja tykästyä nopeasti, mutta myös yhtä nopeasti perääntyä, tai sitten kyseessä on muuten vaan vouho. 😀

Tietty katselin mitä tyyppi on ihmisenä, mutta en radikaalisti muuttaisi mitään arjessa. Eiköhän sitä kerkeä katsoa mitä se toisen ihmisen ulostulo tarkoittaa. Kaikenlaista on tullut vastaan jo. 😄

Ihmiset on välillä aika jänniä. 🙃

• Anonyymi

Kuka tavatuista palstan naisista oli seksikkäin? =)))

• Anonyymi kirjoitti:

Mistäpä mä sen tietäisin?

• Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

Mistäpä mä sen tietäisin?

Silmät päässä!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan kouvolassa asuvaa

• Anonyymi kirjoitti:

Silmät päässä!!

Ei seksikkyys ole pelkkää silmillä katsottavaa.

• Anonyymi

Minä olisin ehkä iloinen ja yrittäisin pitää yllä ihmissuhdetta varsin pitkään jos kyseinen henkilö olisi hetero-nainen.

• Anonyymi

Jos en olis ikinä tyyppiä nähnytkään, niin miettisin et onko toi tyyppi stalkannut mua salaa ja tuijottanut ulkona mun ikkunoista sisälle.
      Jos olisin nähnyt hänet aikaisemmin, aloittaisin ristikuulustelun, miten, miksi, milloin tarkalleen, mitä haluaa jne. Mikäli minua kiinnostaisi kyseinen ihminen, tarjoaisin kahvit samalla kun keskustelisimme aiheesta ihastuminen.
      Yhdelle henkilölle toteaisin että niin olen minäkin. Tai jotain muuta samaa tarkoittavaa.

• Anonyymi

Itse niin no kaupungilla ja kadulla ihmisten kanssa yleensä tapaan ihmisiä jotka ovat mielenkiintoisia, nytkin pelkään pahoin että saatan olla ihastunut erääseen kaupan myyjä-tyttöön, en ole aivan varma, mutta luulen niin :D

Joku uusi taas niin :D

• Anonyymi

Juu ne asiakaspalvelutyötä tekevät ovat kyllä hyviä ansoituksia, kun heitä usein näkee ja läheltä ja ovat pirut oppineet sellaisen rennon ja ystävällisen tavan hymyillä, mikä kyllä tekee ihmisestä hyvin viehättävän😂👍

Vastaus aloitukseen:

Varmaan ainakin hymyilisin ystävällisesti (😂😈) ja kuuntelisin, mitä toinen sanoo ja ehdottaa, mikäli se ihastelija itse käyttäytyisi asiallisesti. Mihinkään "Oon jo pitkää katellut, et oot sexy, mennääks paneen?", en kyllä hymyilisi, vaan sanoisin ei tosiaan kiinnosta, mut eipä tuollain ole kukaan lähestynyt naismuistiin, eikä paljon muutenkaan, kun ei baareissa tule käytyä.

• Anonyymi

Annoin Jazulille vastakaikua.

T. Kumpulainen

• Muistat väärin. Kumpulainen antoi Papu.Sparrowille vastakaikua. Mua se inhosi. :D

• SheHe kirjoitti:

Muistat väärin. Kumpulainen antoi Papu.Sparrowille vastakaikua. Mua se inhosi. :D

Vieläkö ne sinut muistaa Jazulina? Siitä taitaa olla aikaa, vaikka kyllä minä sinut sönkkönä muistan neljän ja puolen vuoden takaa.

Mitenkä lapsesi ovat viettäneet hiihtolomaa? Eikö siellä ole tällä viikolla hiihtoloma?

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Vieläkö ne sinut muistaa Jazulina? Siitä taitaa olla aikaa, vaikka kyllä minä sinut sönkkönä muistan neljän ja puolen vuoden takaa.

Mitenkä lapsesi ovat viettäneet hiihtolomaa? Eikö siellä ole tällä viikolla hiihtoloma?

Näkyy muistavan.

Nyt toinen maalaa ja toinen plärää puhelimestaan jotain. Nukuttu pitkään ja tehty mitä huvittaa, lomalla kun on mahdollista.

• SheHe kirjoitti:

Näkyy muistavan.

Nyt toinen maalaa ja toinen plärää puhelimestaan jotain. Nukuttu pitkään ja tehty mitä huvittaa, lomalla kun on mahdollista.

Hyvää lomanjatkoa ja pitkiä unia. Itse lähden tästä puuhaamaan muuta kuin palstailua! Hyvää puolta päivää!

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Hyvää lomanjatkoa ja pitkiä unia. Itse lähden tästä puuhaamaan muuta kuin palstailua! Hyvää puolta päivää!

Juu, mäkin syön kohta ja lähden kuntoutukseen. Samoin.

• SheHe kirjoitti:

Juu, mäkin syön kohta ja lähden kuntoutukseen. Samoin.

Missä kuntoutuksessa oikein kävit vai onko sen mainitseminen jotain hyvinkin henkilökohtaista?

Itse en taida ihastua kehenkään palstalaiseen, mutta ei sitä koskaan tiedä.

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Missä kuntoutuksessa oikein kävit vai onko sen mainitseminen jotain hyvinkin henkilökohtaista?

Itse en taida ihastua kehenkään palstalaiseen, mutta ei sitä koskaan tiedä.

Kaularangan ja käsivarren kuntouttaminen työkuntoon. Mikäli kuntoutus ei auta ja kivut jatkuu, kaularankani operoidaan. Toivottavasti ei tartte siihin ryhtyä.

Oireet:

C5-kaulahermo: kipu säteilee olkavarteen, ja lihasvoiman heikkeneminen tuntuu olkapäässä ja olkavarren yläosassa
        C6-kaulahermo: kipu säteilee peukaloon ja etusormeen, ja lihasvoimien heikkeneminen tuntuu hauisvoimassa, peukalo-etusormi näppiotteessa ja käden puristusvoimassa

Toimenpide video, jos siihin lähdetään.

https://www.tays.fi/fi-fi/palvelut/Neuroalat/Neurokirurgia/Kaularankaleikkaus

Juu, ihastumisille ei aina mahda mitään. Tuskin niitä kukaan suunnittelee, en minä ainakaan. Joku vaan humauttaa kivasti ja saa lääpälleen. :)

• SheHe kirjoitti:

Kaularangan ja käsivarren kuntouttaminen työkuntoon. Mikäli kuntoutus ei auta ja kivut jatkuu, kaularankani operoidaan. Toivottavasti ei tartte siihin ryhtyä.

Oireet:

C5-kaulahermo: kipu säteilee olkavarteen, ja lihasvoiman heikkeneminen tuntuu olkapäässä ja olkavarren yläosassa
        C6-kaulahermo: kipu säteilee peukaloon ja etusormeen, ja lihasvoimien heikkeneminen tuntuu hauisvoimassa, peukalo-etusormi näppiotteessa ja käden puristusvoimassa

Toimenpide video, jos siihin lähdetään.

https://www.tays.fi/fi-fi/palvelut/Neuroalat/Neurokirurgia/Kaularankaleikkaus

Juu, ihastumisille ei aina mahda mitään. Tuskin niitä kukaan suunnittelee, en minä ainakaan. Joku vaan humauttaa kivasti ja saa lääpälleen. :)

Toivottavasti sinut saadaan kuntoon tai ainakin paremmaksi.

Hyvää iltaa ja hiihtoloman loppua. Törmätään! :)

• HOPE.LOVE kirjoitti:

Toivottavasti sinut saadaan kuntoon tai ainakin paremmaksi.

Hyvää iltaa ja hiihtoloman loppua. Törmätään! :)

Eiköhän ne saa. Jos ei, niin on alanvaihto edessä. 🥴

Samoin. Jep.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      950
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      868
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      812
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe