Maailma muuttuu ympärillä ja kulttuurit kohtaavat meidänkin naapurostossa. Minua pyydettiin kehittämään pizza ihanilla täytteillä korostamaan monikultuurisuutta, uusi hitti on Pizza mamu! Ohje on:
- pohja omalla tyylillä, fanit tietävät että täytteet tekevät pizzan!
-pyrettä ja 5 kynttä valkosipulia
-porsaan filesuikaletta
-pekonia
-parmankinkkua
-ylikypsää savukylkeä
-ihanaa ranskalaista edamia
-hieman pizzeriatunnelmaa antavaa oreganoa
Olen saanut tästä ihanasti kiitosta naapurostossa. Hyviä pizzahetkiä!
Ai niin ja ihanaa punaviiniä, kuten Kato nekroa.
Minulta on kysytty voiko tällä parantaa sen lähi-idän kaatumataudin, kun pitää ehdoin tahdoin heittäytyä maahan. Kyllä voi! 10 tätä pizzaa perhekoossa 10 päivää niin moinen halu on poissa!
Pizzamman herkkuohje
Anonyymi
2
145
Vastaukset 2
- Anonyymi
Höpsistä minua siis pizzamamma täällä!
- Anonyymi
En söisi tuollaista. Pizzaan ei laiteta mitään pyrettä. Nuo muut lihat eivät sovi parmankinkun kanssa eikä edam kuulu pizzaan vaan siihen laitetaan mozzarellaa. Ei söisi vaikka lihan syöjä olenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606