Onko mahasi tiellä ladulla?
Kun hiihdät...
16
50
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas 😅😂
Ei ole tiellä. Tossa se pysyy housuissa topattuna kivasti aloillaan. 😄
Yleensä kai housut jalassa hiihdellään?- Anonyymi
No tätä https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/0cea2d27-9010-4ade-8ffc-38c6242e0b83 katsoessa se ei ole varmaa? Joku voi mennä näinkin (katso se alempi kuva).
Anonyymi kirjoitti:
No tätä https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/0cea2d27-9010-4ade-8ffc-38c6242e0b83 katsoessa se ei ole varmaa? Joku voi mennä näinkin (katso se alempi kuva).
Heh, ei helkkari. Ei ei ei. 😄
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Heh, ei helkkari. Ei ei ei. 😄
Kyllä kyllä kyllä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä kyllä :)
On muuten erittäin hyvä kannanotto ja ohjaus apteekilta.
- Anonyymi
SheHe kirjoitti:
Tuossa on paleltumisriski. ☺️
Pieni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muuten erittäin hyvä kannanotto ja ohjaus apteekilta.
On kyllä ärsyttävää, että se roikkuu ulkona 😡
Siis nenä.
Ei ole koska en hiihdä, enkä ole hiihtänyt lukion jälkeen. Koululiikunnassa pelkät hiihtotyylien hiomiset tappoi hiihtohalut kyseistä harrastusta kohtaan, eikä enää selkä ja nilkat edes kestä hiihtämistä.
- Anonyymi
Kuka reippaana myöntää, että on kompastunut mahaansa?
Ei ole maha tiellä, koska en muutenkaan ole (jotkut lapsetkin isompikokoisempia kuin minä). Tosin en ole hiihtänyt vuosiin, että en mää tuolla kadulla kulkiessa kenenkään hiihtäjän tiellä ole =)
- Anonyymi
Minä en oo hiihtäny 21 vuoteen.
Enkä ennee hiihdä!!!- Anonyymi
Mitä varten? Millä luvalla olet jättäytynyt pois?
- Anonyymi
Maha pysyy matkassa, enkä siihen kompastu. En ole raskaana. m>n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202830Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3502486Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o422252Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262252Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581838Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121362Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181359- 711254
- 551210
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61183