Olen yrittänyt etsiä teidän palveluntarjonnasta terveellistä ruokailua .Ei sitä näköjään kukaan tarjoa.Aivan hirveää,että myydään pelkkää mättöä.Ranskanpottua ja makkaraa.Ei tietoakaan salaateista.Tai jotaki pizzaa.Munkkeja?Lättyjä? Hyi olkoon.Ja nämä ovat tarjolla perheille lapsineen.! Mitä ihmettä? No minä syön nyt kotona ihan mielellään..
Epäterveellistä ruokailua
12
997
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ne nimenomaan haluavatkin teidät sairastuttaa?
Sehän tietää töitä jollekulle - Anonyymi
Semmoista se sitten on, kun yritetään tulla toimeen kaikin keinoin. Myydään herkkuja.Läskiksi leivonnaisilla.
- Anonyymi
Pettua, koivunlehtiä, kukkia, marjoja, sieniä jne. kun syöt niin olet tosi vihreä.
- Anonyymi
Näinhän teenkin.Muute ei
- Anonyymi
Turri kulttuuri kukoistaa kun syö vihreää. Alkaa kasvamaan jänön korvat ja turkki. Varmaan panopuuhissakin kuin jänö
- Anonyymi
Parempi sekin kuin rasvamaha siinä edessä haittana.
Ja posket lyllyy.Ei ole kaunista katseltavaa.
- Anonyymi
Joko siellä keskuskeittiöllä on luovuttu eineksistä?
- Anonyymi
Tässä uudessa ruoka paikassa on hyvä ja monipuolinen ruoka. Runsaat salaatit ja tuoreet sämpylät sekä leivät päivittäin. Kannattaa käydä, on terveyskeskuksen keittiössä yritys.
- Anonyymi
Onko? Ei tule käytyä päivällä,kun en ole siellä päinkään töissä enkä vapaalla varsinkaan. Eikä se miljöönä oikein houkuttele , harmi. Kyllä se saisi olla keskellä kylää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko? Ei tule käytyä päivällä,kun en ole siellä päinkään töissä enkä vapaalla varsinkaan. Eikä se miljöönä oikein houkuttele , harmi. Kyllä se saisi olla keskellä kylää
Niinpä. Hyvä kuitenkin, että joku paikka löytyi yrittäjälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Hyvä kuitenkin, että joku paikka löytyi yrittäjälle.
Jouluksi voi jo entiseen kouluun eli hanhen lentoon laittaa kolmannen ravintolan.Sehän on sitten tyhjänä,kun koulu siirtyy pois.Saa varmasti sen käyttöön,onpahan toimintaa niilläkin pizzauuneilla.
- Anonyymi
Jotku ovat hakeneet noutona aterian kaksi kertaa—— ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1026651KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696221Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603093Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112574Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082225- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341365Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237