Mageeta naistenpäivää Ilmannimi, Kittie, Tinttis, Ariel, Sunflower sekä muut palstan mimmit. Tää planeetta ois hemmetin ankee mesta ilman teitä daamei :)
Laitetaas mukaan Arielin lempimusaa ku en mä tiedä mitä biisei te muut diggaatte :)
https://youtu.be/BCLlRW4_jcE
Palstan ihanat daamit :)
14
101
Vastaukset
- Anonyymi
Ompa suloista, kun muistit.
- Anonyymi
Maailaman ensimmäistä kansainvälistä naistenpäivää vietettiin Neuvostoliitossa. Kansainvälinen naistenpäivä on täysin kommunistinen, Leninistinen ja globalistinen merkkipäivä
- Anonyymi
Kiitos ihana Sinä!
Yksi niistä anonyymeistä naisista- Anonyymi
Eikö naistenpäivä ole sinusta lainkaan syrjivä? Sehän vihjaa että kaikki muut päivät ovat sitten miestenpäiviä
- Anonyymi
Kiitti Artsi:) Oot syötävän ihku tapaus, susta ku sais jätkäkamun tää muija sulais sukkiinsa:)
Sunflower- Anonyymi
artagnan kirjoitti:
No en mä toivo sellaista kohtaloo et oot vaan sukkapari :)
Oot kyllä hiton hyvä antaan pakit mutta kiva ku viittit ees vastata:)
Sunflower
Kiitos myös mun ja Puklun puolesta sekä rakkaat terveiset Rekku-koiralle sängyn alle ja sun avovaimolle Klara-Larissa Br-Toysille kirjahyllyyn... (◠‿◠✿)
Tota noin... Sä saat sit Rekun pennun ku ovat hiukan kasvaneet. Sellainen snadi naistenpäivälahja ;)
- Anonyymi
Yhdytään toivotuksiin, olette te vain ihania:)
- Anonyymi
Miellyttävää naistenpäivää myös täältä suunnalta. Toki jokainen nainen on ansainnut kukkansa, jopa minua solvannut.
~ Tukkirekka ~- Anonyymi
Viittaatko partahepun muijaan?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226