Mun pitäisi keksiä uusi nikki. Mä en ole tottunut tällaiseen typerään kasvottomuuteen. Ihmisellä pitää olla vahva ja selkeä identiteetti, tai hän on kuin varjo itsestään.
Ei nyt juolahda mitään mieleen, sillä Hanna kummittelee tyhjillä käytävilläni.
Ihanaa.
(naurua)
Blinded by the light
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Järkyttävää, huonekaluliikkeestä löytyi sänky nimeltä pillund. Eihän tuota ilikiä ostaa, mutta identiteetti oli selekiä.
- Anonyymi
Saa mennä eteenpäin
vitut
- Anonyymi
Eli pillund.
- Anonyymi
Jäzzzz
- Anonyymi
Kasvoton voi olla kameleontti, muuttuu tilanteen niin vaatiessa. Kun ihmisen identiteetti kovin lukkiutunut, hän alkaa esittämään omaa itseään.
- Anonyymi
Ennemminkin voisi alkaa etsimään itseään naamioiden takaa. 🔐🎭
- Anonyymi
Mjaa
Ela ei tipahda.
Omasta mielestäni olen anti-Ela.
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=MI7U8OV1N9E Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ela ei tipahda.
Omasta mielestäni olen anti-Ela.
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=MI7U8OV1N9ETarkoitin nauravaa kulkuria.. ei paha..
(hihitystä)- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tarkoitin nauravaa kulkuria.. ei paha..
(hihitystä)Ai
Ai siinä oli jokin biisi seassa samassa sössössä.
(hirn)
Miten ois hennir? 🤔
Se on ranskaa..😀- Anonyymi
Kyllä sitä kannattaisi hieman konjugoida. Jos käytämme verbiä 'hennir', suosittelisin valitsemaan siitä participe passé -muodon eli 'henni'.
Sen voi kirjoittaa sekä muodossa 'Henni' että 'Enni', koska 'H' jää joka tapauksessa lausumatta.
Merkitys: 'hirnunut'
Miettikääpä sitä kun nimeätte niitä tyttöjänne. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä kannattaisi hieman konjugoida. Jos käytämme verbiä 'hennir', suosittelisin valitsemaan siitä participe passé -muodon eli 'henni'.
Sen voi kirjoittaa sekä muodossa 'Henni' että 'Enni', koska 'H' jää joka tapauksessa lausumatta.
Merkitys: 'hirnunut'
Miettikääpä sitä kun nimeätte niitä tyttöjänne.Ehkä se maailmaantulon ja lapsiveden keuhkoista yskiminen vaikkapa isälle, ei kuullostakaan itkulle...🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100