Nyrkkeilyssä sekä vapaaottelussa vastustajan tahallinen fyysinen pahoinpitely on hyväksyttyä ja sallitaan mutta sitä ei pidä hyväksyä jalkapallossa koskaan eikä missään olosuhteissa. Glenn Kamara hyökkäsi väkivalloin vastustajansa kimppuun ja häpäisi suomalaisten urheilijoiden maineen. Meidän ei pidä sallia tahallista väkivaltaa jalkapallossa vai hyväsyisittekö että joku vetäisi kesken ottelun vaikka Teemu Pukkia turpaan, ette varmaan. Kamaralle pitkä porttikielto Huuhkajiin.
Hän häpäisi suomalaisen jalkapallon.
Anonyymi
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
Tönäisi venäläinen Bolsunovkin suomalaista selkään hiihdossa eli kyllä vastustajan tahallinen fyysinen bahingoittaminen pitää sallia.
- Anonyymi
Tyyppiä ei tarvita enää koskaan suomen peleissä, tässä nähdään tämä kiitollisuus näiltä, minä itte kokoajan, ei mitään empatiakykyä.
- Anonyymi
Nuo kaksi mainittua väkivaltalajia pitää ehdottomasti kieltää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971978- 881390
- 1101163
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 48817
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48771- 33713