anni sirviö, keto ja Eläinviha

Anonyymi

Osaako joku selittää mistä voi johtua tuo kampaajan eläinviha? Hän on siis alkanut postailemaan Instagramissa kuvia "epäterveellisistä" vegeaineksista. Hän teki postauksen mihin oli kaivanut eniten lisäaineita sisältävät kaura ym juomat. Ensinnäkin kenellä aikaa tuollaiseen? Ja minkä takia kukaan alkaa mollamaan vegaaneja. Miten se on häneltä pois jos joku juo kauramaitoa.

Eniten ehkä nauratti kuitenkin tämän rouvan matikkapää. Hän ei ymmärtänyt miksi joku halusi juoda maitoa missä on 2.5% mantelia eli hänen mielestään 2 ja puoli mantelia litrassa. Voi hyvää päivää. Ja tämän ihminen antaa muille ohjeita miten tulisi syödä....

Onko ketoilijoiden joukossa yleistä, että vegaanit aiheuttavat näin suurta mielipahaa? Vihaavatko kaikki ketoilijat eläimiä näin paljon? Ja sitten vielä kun tämän rouvan mielestä ei koko koronaa ole ja meille yritetään antaa jotain siruja sen mukana. Voi hyvää päivää ihmisten tyhmyyttä...

12

7391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vegaanithan ovat kaikkein eläinvihamielisiä. Yhdellekään eläimelle ei saisi antaa elämää.

      • Anonyymi

        Täh? Muittee sinä virkat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Muittee sinä virkat?

        Vegaanien vuoksiko kanoja pidetään? Minä olen aina luullut että kananmunien syöjien vuoksi kanat saavat maistaa elämää.


    • Anonyymi

      Oon huomamnu saman, osallistuin valmennukseen viime vuonna ja siksi seuraan. Valmennus ei muuten kannata, paino tippuu ensi mutta sitten alkaa vatsaongelmat. Niitä se Annikin hoitaa nykyään jollain ällöttävällä öljyllä vaikka sen ei pitänyt öljyjä käyttää. Ja sano suoraan että antanut vääriäneuvija asiakkailleen viime vuonna muttaei suostu palauttamaan rahoja!!!

    • Anonyymi

      Anni Sirviön muiden KETO hörhöjen aivotoiminta ei toimi, koska heidän aivonsa eivät saa tarvittavaa polttoainetta, Glukoosia.

      "Aivot eivät pysty käyttämään muita polttoainelähteitä kuin hiilihydraatteja,
      ellei nälkiintyminen uhkaa. Aivoissa ei ole rasvan polttamiseen metabolista koneistoa.

      Jos ihminen paastoa vuorokauden tai jättää ruostaan pois kaikki hiilihydraatit,
      aivot turvautuvat aluksi maksan pieneen hiilihydraativarastoon.
      Se kuluu kuitenkin muutamassa tunnissa ja maksa alkaa syntetisoida glukoosia muista lähteistä, muun muassa lihaskudoksista.

      Nyt ymmärretäänkin, että kaikki häiriöt glukoosin saannissa vaikuttavat aivojen toimintaan"

      Vähähiilihydraattisessa ruokavaliossa painon putoaminen johtuu suurelta osin
      lihaskudoksen glygogeenin ja veden vähenemisestä, ei rasvan häviämisestä.

      • Anonyymi

        Mitä sinä höpötät? Keho valmistaa aivojen tarvitseman glukoosin vaikka et söisi lainkaan hiilihydraattia. Rasva, varsinkin eläinrasva on se mikä pitää aivot kunnossa.


      • Anonyymi

        Lisäksi moni, myös minä olen, saanut painon normaaliksi ketoruokavaliolla. Samalla poistui alkava D2. Suosittelen👍


    • Anonyymi

      Koko pariskunta on ihan huuhaa tyyppejä ja oppineet nyt rahastamisen oikein huolella, kehittelemällä ohjelmia jotka risririidassa alkuperäisen kanssa. Eikä tuossa mitään, se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Mutta kun puheet ja räntit on ihan eri linjassa.

      Ylimielinen ase on vegejä kohtaan( en ole itse mutta kukin valitsee tiensä). Nyt myös mm. Korona rokotteen ottavat on päässyt tälle listalle. Pahimmillaan rouva on verrannut touhua natsisaksan toimintaan... on tainnut aurinko kuivattaa ajatuskykyä. Toivottavasti kovin moni muu ei lankea heidän ansaa - markkinointi on yhtä kiiltokuvaa mutta keski-ikäisten teinien angsti paljastuu hyvin pikaisesti.

    • Anonyymi

      Eikös se ole hyvä että tutkitaan mitä lisäaineita missäkin on, noilla korviketuotteillahan rahastetaan surutta ja olen itsekin huomannut etteivät ole useinkaan järkeviä, esim energiaa saattaa olla paljon enemmän kuin tavallisessa.

      Laskitko montako mantelia on käytetty? 2,5% on todella vähän, sama kuin mustikkakaurajäätelössä on vain nimellinen määrä mustikkaa ja kauraa.

    • Anonyymi

      Seuraan heitä mielenkiinnosta. Erittäin ylimielistä esiintymistä. Minä olen oikeassa ja te muut idiootteja kun ette tajua mistään mitään. Ja tuo ruokavalio, yäk. Joku iso lihakimpale lautasella ja ehkä pieni lisäke. Ei tuollaisesta ruuasta nautintoa saa!

      Ja millä meriiteillä neuvotaan ja valmennetaan asiakkaita? Koulutus? No ainahan voi plagioida! Googlaamalla löytää tästä tietoa.

    • Anonyymi

      Mikä eläinviha? tottahan se on että nuo kaikki kaurajuomat ym ovat täyttä paskaa ja hyvin prosessoituja. Ihan niinkuin nämä vege lihakorvikkeet, ei mitään aitoa. Jos syö lihaa mikä on välttämätöntä ja terveellistä ei se tarkoita että vihaa eläimiä :D kannattaa esi kauppareissulla vähän tarkistella paremmin mitä kaikkea ylimääräistä moskaa ne teidän herkut sisältää.

      • Anonyymi

        Nonni. Samanlaista valehtelua saa lukea koko ajan niiden instasta, tää pariskunta kun ei tajua sitä että samalla tavalla kuin lihaani ni myös vegaani voi syödä prosessoitua ruokaa.

        1. Voit valita kauramaidon, joka sisältää luomukauraa ja vettä, ei muuta.
        2. Proteiinia saan mm pavuista, jotka mun käsityksen mukaan on aika aitoa ruokaa.
        3. Tofu on kanssa aika hyvää ja sen luulis kelpaavan Hirviö pariskunnallekin koska nehän vetää soijaöljyä päivittäin. Ja ne niiden syömät pihvitjän on kasvanut soijarehun voimalla.

        Ihmetyttää vähän toi terveyshehkutus kun syö joka päivä hornonilihaa. Aussit, jenkit ja niiden uus kotimaa Brasilia käyttää eniten maailmassa hormoneja ja antibiootteja lihantuotannossa .huhhu. Ja brasseissa kun syöt grasfed ni se on todella soijarehuantibioottihormoonifed.

        Harmittaa vaan ne noiden huijaamat ihmiset mutta toisaalta jokainen, joka ajattelee että on ihan ok syödä enemmän lihaa siks että laihtuu saa mun puolesta menettääkin rahansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe