Naiset ovat epävakaita

"Niina irtisanoutui töistä ja erosi miehestään, kunnes muutaman päivän kuluttua hän alkoi miettiä, mitä tuli tehtyä. Osalla naisista PMS-oireet ovat niin vaikeita, että niihin liittyy hallitsematonta käytöstä ja jopa itsetuhoisia ajatuksia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/76bafa8d-b3a9-49ea-9d1f-5cd87d8c2af2

Naiset ovat kuin pieniä lapsia. He tarvitsevat miehen kaitsemaan omia tunteitaan. Muuten lopputuloksena on epävakaata käyttäytymistä, jolla voi olla traagiset seuraukset.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päh...

      Jos joku yksittäinen juttu iltapäivälehdessä kertoo niin, ei se tarkoita kaikkia. Minä tunnen todella monta tosi tasapainoista naista, jotenkin voisin jopa väittää, että miehillä tunteiden läpikäyminen keskimäärin heikommalla tolalla. Miehet usein vaan lakaisee ne maton alle ja sitten ne tupsahtaa esiin uudelleen kun vähiten osaa odottaa. 🤔

    • Anonyymi

      Siihen miestä tarvita vaan lääketiedettä kun on pahat PMS-oireet.

    • Osa naisista todella ovat epävakaita, siinä missä osa miehistäkin.
      Vähäisellä otannalla sanoisin että miehet kääntyvät epävakaudessaan väkivaltaan itseään ja muita kohtaan kun taas naiset sekoilevat samanmoisessa tilanteessa.
      Mutta että nainen tarvitsisi miestä kaitsemaan.. höh, höh!
      Näin vakaana ja tasapainoisena jolla itsetunto kohdallaan, sanoisin että asia on päinvastoin.
      Eli tunteistaan pihalla olevat miehet tarvitsevat kaitsentaa..

      • Voi se olla niinkin päin. Muistaakseni tutkimusten mukaan naiset ovat tyytyväisiä sinkkuna, miehet eivät. Miehet pääsevät parisuhteessa helpommalla, kun taas naiset ovat aiempaa stressaantuneempia lisääntyneen työmäärän vuoksi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Voi se olla niinkin päin. Muistaakseni tutkimusten mukaan naiset ovat tyytyväisiä sinkkuna, miehet eivät. Miehet pääsevät parisuhteessa helpommalla, kun taas naiset ovat aiempaa stressaantuneempia lisääntyneen työmäärän vuoksi.

        Taitaa olla fakta. Tosin en vielä osaa omasta puolestani sanoa, olen ollut sinkkuna 4 kk, mutta omaa aikaa on tietysti enemmän kuin ennen. Eikä tarvitse pestä kusiroiskeita vessassa, mikä iso plussa. Todella iso plussa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Taitaa olla fakta. Tosin en vielä osaa omasta puolestani sanoa, olen ollut sinkkuna 4 kk, mutta omaa aikaa on tietysti enemmän kuin ennen. Eikä tarvitse pestä kusiroiskeita vessassa, mikä iso plussa. Todella iso plussa.

        Jokainen mies tulee kouluttaa istumaan kotona pöntölle. Kaikki miehet sanomme, että meillä on hyvä sihti, mutta se on paskapuhetta. Ite kusen kotona aina istueltaan. Maailmalla sitten eri juttu. Yleiset vessat ovat siinä kunnossa, ettei siellä voi edes istua.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Jokainen mies tulee kouluttaa istumaan kotona pöntölle. Kaikki miehet sanomme, että meillä on hyvä sihti, mutta se on paskapuhetta. Ite kusen kotona aina istueltaan. Maailmalla sitten eri juttu. Yleiset vessat ovat siinä kunnossa, ettei siellä voi edes istua.

        Minä olen vapaan kasvatuksen saanut.. eli jos joku kusee kotonaan seisten, on se hänen vapaa valintansa. Ikävää sinällään kun ei itse joudu siitä kärsimään.. no exä tuossa sanoi taannoin ettei siivoushommat oikein luista.. en ihmettele kun minä olen siivonnut viimeiset 25 vuotta. Sanon: opetelkoon. Tai ostakoon piian itselleen. Ei kiinnosta.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Minä olen vapaan kasvatuksen saanut.. eli jos joku kusee kotonaan seisten, on se hänen vapaa valintansa. Ikävää sinällään kun ei itse joudu siitä kärsimään.. no exä tuossa sanoi taannoin ettei siivoushommat oikein luista.. en ihmettele kun minä olen siivonnut viimeiset 25 vuotta. Sanon: opetelkoon. Tai ostakoon piian itselleen. Ei kiinnosta.

        Minä taas olen sellainen WC-natsi, etten kusiselle ringille ilman vähän järeämpää desinfektioainetta suostu istumaan.

        Yrittikö exäsi vihjata, että tarvitsisi siivous apua? Aika paha.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minä taas olen sellainen WC-natsi, etten kusiselle ringille ilman vähän järeämpää desinfektioainetta suostu istumaan.

        Yrittikö exäsi vihjata, että tarvitsisi siivous apua? Aika paha.

        Alkuun kävin siivoamassa siellä ja nyttemmin lopettanut. Mutta treffikumppanini saapui.. hyvää illanjatkoa.. minulla ainakin on sellainen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Alkuun kävin siivoamassa siellä ja nyttemmin lopettanut. Mutta treffikumppanini saapui.. hyvää illanjatkoa.. minulla ainakin on sellainen.

        Nautinnollista iltaa :)


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Alkuun kävin siivoamassa siellä ja nyttemmin lopettanut. Mutta treffikumppanini saapui.. hyvää illanjatkoa.. minulla ainakin on sellainen.

        Kepulainen pujis-viljoko se sieltä saapui? :)


      • Haha, jäin kiinni. Ei ole tullut hirveästi palstailtua, joten olen parhaani mukaan koittanut ilostuttaa teitä 😇


      • Palstakamu kirjoitti:

        Haha, jäin kiinni. Ei ole tullut hirveästi palstailtua, joten olen parhaani mukaan koittanut ilostuttaa teitä 😇

        Olitko työkkärin kurssilla, kun sanoit opiskelleesi?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Olitko työkkärin kurssilla, kun sanoit opiskelleesi?

        Haha, en. Vaikka ei niissäkään mitään vikaa ole. Jos työttömyys uhkaisi, menisin ilomielin sellaiselle kurssille, jos se vaikka edistäisi työllistymistä.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Haha, en. Vaikka ei niissäkään mitään vikaa ole. Jos työttömyys uhkaisi, menisin ilomielin sellaiselle kurssille, jos se vaikka edistäisi työllistymistä.

        Ihan tosissani mä kysyin.. en kuittaillakseni.


    • Anonyymi

      Ei kai kauniita naisia suotta sanota kissoiksi? Naiset ovat kissoja - miehet koiria. Naiset syöksähtelevät sinne tänne heti jos jokin vaisto niin sanoo. Koirat ovat ennustettavampia ja niistä saa tehtyä vaikka koiravaljakon.

      • Kissavaljakko..😬



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kissavaljakko..😬

        Jokainen mies tarvitsee oman kissavaljakon.




      • Palstakamu kirjoitti:

        Mistä repäisit tuon videon :D

        Laitoin hakuun cat sleg..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Laitoin hakuun cat sleg..

        Ei kun sled..


    • Anonyymi
      • Mutta ohje on uunikanalle???


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mutta ohje on uunikanalle???

        Eh, nii, ehkä väärä misokuva🤐🙃


    • Anonyymi

      Njaa, kaikilla on nykyään joku diagnoosi, niin trendikästä.
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      147
      3050
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      159
      2297
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      479
      2143
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      127
      2044
    5. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      62
      1050
    6. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1049
    7. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      87
      984
    8. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      79
      961
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      181
      916
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      865
    Aihe