aina on tappelua kummalle puolellle kuuluu laittaa näkkileipään voita. Mun mielestä se kuuluu laitaa sille reikä-puolelle mutta jotkut taas väittää että sille missä ei oo reikiä. mää haluan mielipiteitä kummalle puolelle voi kuuluu!!!! Mutta mun mielestä sille puolelle missä on reikiä!!
Vastaukset 12
- _________
tasaselle,syytä en tiiä,ehkä mude aikanaan näin opetti.
- makuasia
Tasaiselle puolelle!
- laitan
levitettä näkkileivän reikäpuolelle. Miksi? Koska minusta reipuoli on 'oikea' puoli ja tasainen puoli, joka myös on usein hieman muruinen/jauhoinen on näkkileivän pohja puoli :D
- laihialta
Kotona laitetaan tasaiselle puolen ja kylässä reikä puolelle.... :) :)
- mä en
mä en oo ikinä ostanu voita.
Reikäpuolelle, mutta jos laihduttaa niin sitten sileälle puolelle, niin ei uppoo sitä levitettä niin paljoo :)
- minä
Minä laitan tasaiselle puolelle. Jos laittaa toiselle puolele sitä rasvaa tulee hirveästi.
- Ettei lihoisi enempää...
!!!
- Levittäjä
Tietenkin yläpuolelle. Eli sille puolelle jossa on reiät. Eihän muihinkaan leipiin, esimerkiksi ruisleipään levitetä voita pohjaan. Kysymys on absurdi, sillä mitään vaihtoehtoahan ei edes ole.
- jokunen
Ennen olin ehdottomasti sillä kannalla, että reikäiselle puolelle, mutta nykyään laitan aina tasaiselle, niin vaan mielipiteet muuttuu! :)
- Porkkana
...tietysti!
- se on näin
Näkkileipä voidellaan molemmilta puolilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451