Miksi äänestäisin vasemmistopuoluetta? Tällä hetkellä ääni on menossa oikeistopuolueelle.
Kertokaa hyvä syy tai perustelu
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan pakota. Vain persu yrittää vainoamalla ja uhkailemalla tuputtaa ideologiaansa.
- Anonyymi
Mitä sinä sitten teet?
- Anonyymi
Eikö Ilmastonmuutoksella kiristäminen ole juurikin tuota?
- Anonyymi
Marxilaisuus ei oikein ole enään nykyaikaa. Se on totalitaristinen aate siinä missä Natsismikin. Perussuomalaiset on Kansallisliberaali puolue
- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat rasistinen, facistinen, kiilusilmäinen kirkkoslaavin sokaisema roskajoukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset ovat rasistinen, facistinen, kiilusilmäinen kirkkoslaavin sokaisema roskajoukko.
Ai niinku Britannian kuningashuone?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasismi torjuu kansaamme kohdistuvaa hidasta kansanmurhaa.
- Anonyymi
Ymmärrätkö sinä edes mitä marxilaisuus on? Vaikuttaa siltä, että sinulle vasemmistolaisuus on kaikki muu luin sinun ideologiasi, eikö niin?
Avaaja kuten kaikki muutkin luonnollisesti tekee itse ratkaisunsa seurailtuaan pitempään politiikkaa. Se oma ääni kannattaa käyttää harkiten. Anonyymi kirjoitti:
Vasemmisto on diktaattorinen puolue, joka määrää mitä saat sanoa ja ajatella.
He harjoittavat seksismiä ja rasismia intersektionaalisella tavalla.
Ei missään nimessä kannata äänestää.
- Anonyymi
Mietin itse samaa. Aiemmin oikeistolaiset olivat konservatiiveja, jotka tukivat vallitsevien hyväosaisten etujen säilyttämistä ja vasemmistopuolueet olivat turvaamassa vähäosaisimpien etua, työlainsäädänöllä työntekijöiden oikeuksia jne. Sitten oli keskusta, joka pyrki turvaamaan maanviljelijöiden etua.
Kuntavaaleissa kuitenkin asiat ovat lähempänä kansalaista ja jos tuntee ehdokkaita, voi miettiä, keneen luottaisi ja kuka saisi suunsa auki kokouksissa.
Äänioikeus on etu.- Anonyymi
Viisaita ajatuksia. Kuntatasolla olennaista on ihmisen kyky ymmärtää asioita. Myös yhteistyötä pitää osata tehdä. Puolue ei ole aina ratkaiseva. Kaikkea ei voi myöskään aina vain vastustaa.
- Anonyymi
Miksi äänestäisit? Enpä tiedä. En keksi yhtää syytä...
- Anonyymi
Pohjoismaissa on perinteisesti ollut vahva vasemmisto. 1960-luvulla vasemmisto sai jopa yli puolet äänistä. Näin myös Suomessa vuoden 1966 eduskuntavaaleissa.
Seuraukset ovat olleet kauheat. Pohjoismaat kuuluvat maailman köyhimpiin ja onnettomimpiin valtioihin. Hävitys on ollut persuteellista.
Siinä sen näkee, mitä vasemmisto saa aikaan. Älkää koskaan äänestäkö vasemmistoa! Se on tuhon tie. - Anonyymi
Kokkarit ovat oikealla.
- Anonyymi
Äänestän SDP:tä, joka pitää Persut ulkona hallituksesta voitollaan.
- Anonyymi
Heh, tarkoitin siis pois valtuustoista häsäämästä, meni vähän sekaisin.
- Anonyymi
Demareilla tahtoo välillä mennä sekoiluksi
- Anonyymi
Perussuomalaiset ainoa suomalaista työtä puolustava puolue, keskustakin lähti vihreään siirtymään, kohta on turve kuopattu ja haketta ajetaan rajan takaa yötä päivää, kiitos siitä kuuluu maaseudun alas ajajille, nyky keskustalle.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi keskusta lähti sahaamaan omaa oksaa turpeessa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378797Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo7375824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751322Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17976Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40814- 51797
Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672